Heb 'm opgeslagenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die de foto hebben gemist in het vorige topic
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Die foto van Hork.
Such badass ❤️_❤️
Same old.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, z'n gangetje I guess.
Sup daar
OG jeweetzelf. Gevaarlijke straat alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Die foto van Hork.
Such badass ❤️_❤️
Kom chillen met mn klikkaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
OG jeweetzelf. Gevaarlijke straat alles.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Deze is leuk:
[ afbeelding ]
Daar heb ik pz voor togquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aaight, ik kom chillings zetten, neem fles drank en poedersuiker mee en alles jeweet!
Wat een feest.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
MIJN BESTELLING IS TOCH NOG OPGESTUURD VANDAAG DUS IK HEB HEM OP TIJD
![]()
![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
MIJN BESTELLING IS TOCH NOG OPGESTUURD VANDAAG DUS IK HEB HEM OP TIJD
![]()
![]()
Oké, wat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jeweets, die eckte gangstor, want gloeilampen doen het niet zonder elektra.
Dayum, oldsk00l.quote:
Ohquote:
Surge lieverdquote:
toch wel zware van nelle hé?quote:
Die heb ik gezien, jaquote:
SgtPorkbeansquote:
Dat was het begin jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ / 3 spaanse pepers moeten eten
Dit ook.
Maar Fopje kent mij alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, stel je eens degelijk voor, anders krijg je klappen van ome Hork en ome Fopje.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar Fopje kent mij aleen beetje
dat jij ze eruitsloeg en dat ik ze er zo weer in zette?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tuurlijk
Vooral dat truukje met je tanden vond ik erg fijn.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Pz heeft me op het station gezien paar maanden terug
Ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was het begin jamooi man, moest lachen toen wel bij die livestream
Ro-ald chillt weleens met 'mquote:
D4v1dquote:
Die had hij dus gemaakt omdat ik popcorn ging eten hè.quote:
In NB was 'ie ook wel vervelendquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.Vond hem af en toe behoorlijk vervelend in UDOWU destijds,
Jij krijgt ook een beetje credits hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die had hij dus gemaakt omdat ik popcorn ging eten hè.
Cadeautje voor vriendin en die is vrijdag jarig dus dacht bijna dat ik het niet op tijd zou hebben. Het is een knuffeltje die ik op de kermis had gewonnen op de dag dat ik haar ontmoette, door dat knuffeltje kwamen we met elkaar in gesprek en ik wist dat er ook een knuffeltje was die er heel veel op leek en perfect matched en die wilde ik haar dan cadeau doen maar ik kon hem nergens vinden tot ik een vage webshop tegenkwam die hem had, en die had hem eerst niet op voorraad meer maar nu wel dus ik ben blij!quote:
Dat is best heel tofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Cadeautje voor vriendin en die is vrijdag jarig dus dacht bijna dat ik het niet op tijd zou hebben. Het is een knuffeltje die ik op de kermis had gewonnen op de dag dat ik haar ontmoette, door dat knuffeltje kwamen we met elkaar in gesprek en ik wist dat er ook een knuffeltje was die er heel veel op leek en perfect matched en die wilde ik haar dan cadeau doen maar ik kon hem nergens vinden tot ik een vage webshop tegenkwam die hem had, en die had hem eerst niet op voorraad meer maar nu wel dus ik ben blij!![]()
Jammer wel, hij begon eerst vrij normaal mee te posten. En dan opeens zo triest en kinderachtig gaan doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In NB was 'ie ook wel vervelend
Het is niet geheim als jij de juiste frequentie kunt vinden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het feit dat ik nu geheime zender luister maakt wel weer duidelijk dat ik een echte boer ben![]()
Het is wel geheim als ik de locatie van deze etherpiraat niet weet te vindenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het is niet geheim als jij de juiste frequentie kunt vinden.
Hmm, goed punt wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is wel geheim als ik de locatie van deze etherpiraat niet weet te vinden
Flamingo'squote:
Je kan toch je verdiende guns verkopen bij CS:GO en ook die kratjes enzoquote:
Ned 3quote:
Ah die messen en shit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan toch je verdiende guns verkopen bij CS:GO en ook die kratjes enzo
Sommige dingen kan je zelfs voor ¤100 verkopen maar dan moet het een xtremely rare item zijn lol
Ach het is toch ¤0.10quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan toch je verdiende guns verkopen bij CS:GO en ook die kratjes enzo
Sommige dingen kan je zelfs voor ¤100 verkopen maar dan moet het een xtremely rare item zijn lol
Jah, ik denk dat ik hiermee maar mijn nieuwe carriere ga beginnenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah die messen en shit.
Ik moet het maar weer eens spelen
NiP strats alles![]()
Ik heb mijn beste tijd gehad met 1.6quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, ik denk dat ik hiermee maar mijn nieuwe carriere ga beginnen
Nooit gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zoveel lol gehad met Battlefield 2 op de PC![]()
Schaam je!quote:
Braaf zoquote:
Ik deed dat echt 24/7quote:
Hé jij hebt geen BF2 gespeeld, dat is minstens net zo erg, zo niet ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
CS is/was dé game.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hé jij hebt geen BF2 gespeeld, dat is minstens net zo erg, zo niet erger
Surfen was ik uberpro, ik deed niets anders.quote:
Ghehe, nee ik deed alleen wars. 24/7quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Surfen was ik uberpro, ik deed niets anders.
Schieten daar in tegen was ik echt een dikke noob
+ Carmageddon & RA/C&C.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die niet CS(1.6/S/GO), BF2 en Hello Kitty.
Godver. En ik dacht nog wel dat het perfect was.quote:
Ons momentje, wat doe je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Godver. En ik dacht nog wel dat het perfect was.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Immer, mijn waarde
Terwijl ik beren baarde
Zag ik het staan
Appelflaptraan
Levertraan, stomme kutmongoolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Immer, mijn waarde
Terwijl ik beren baarde
Zag ik het staan
Appelflaptraan
een 7/10 poging door deze halve zool.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Levertraan, stomme kutmongool
Het laat je tranen, net als je idool
Of net als die shit in je oog, hoe noem je het? Oja, brandend kool
klootviool
Slapen, wat denk je wel nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Helaas moet ik je iets zeggen
Ik moet het voer voor de katjes klaar leggen.
Daarna ga ik proberen te slapen
Mis me niet te veel, anders pak ik mijn harde wapen
x0x0
Dat is al jaren zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
je mag geen drank kopen waar een 16 jarige bij is
Wat is dit voor bullshit
Als ik dus met mijn vader mee ga voor een verjaardag ofzo , zou hij dus geen bier mogen kopen omdat het bier voor mij zou kunnen zijn
Kom op zeg
Grafregeltjes![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Slapen, wat denk je wel niet
Negroïde albinopiet
Geen inspiratie meer
Bakdrijfveer
Nee hoor, ik mocht gewoon drank kopen toen ik zestien was (ben nu 17) en als ik toen met mijn vader mee ging was het geen enkel probleem, en nu welquote:
Was toen ook al zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mocht gewoon drank kopen toen ik zestien was (ben nu 17) en als ik toen met mijn vader mee ging was het geen enkel probleem, en nu wel
Hork rijmt ook, wat schattigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Levertraan, stomme kutmongool
Het laat je tranen, net als je idool
Of net als die shit in je oog, hoe noem je het? Oja, brandend kool
klootviool
jezus gristusquote:
Schijnt lekkere vis en wijn te verkopenquote:
Ik ben niet zo van de wijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Schijnt lekkere vis en wijn te verkopen
Ja ik ook nietquote:
Bier it is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ik ook niet
Maar dat terzijde
Misschien heeft zij daar een ad waar je op kan reageren!quote:
Grolsch, Hertog, Oettingerquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Misschien heeft zij daar een ad waar je op kan reageren!
Dan zou ik toch maar even secondlove controleren!quote:
Van dat goedkope bier met zilverfoliequote:
Dat heb ik met alle bieren welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Van dat goedkope bier met zilverfolie
Het is goed te drinken, mits goed koud
Alcoholistquote:
Ik drink amper, dus dat valt wel mee gelukkig!quote:
ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik drink amper, dus dat valt wel mee gelukkig!
Dit dusquote:
Ik wil helemaal geen secondlove.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar even secondlove controleren!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit dus
GUTENACHT LEUTE EINZZZZ
Waar zit ik je nou al die tijd voor te hosselen dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen secondlove.
Sorry man, ik dacht dat je het wel doorhad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waar zit ik je nou al die tijd voor te hosselen dan?
Die nieuwe spellcheckers waren jaloers op mijn enorme penis, dus ben maar gestopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen Spellchecker meer?
Ja, nachtbaggertijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
Lang geleden dat ik jou heb gezien trouwens.
Is dat nou even (ver)balen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef Bitterlemon het volgende:
Ze is weggepest, iedereen was haar verbaal de baas.
Oh, dat had ik niet van Bitterlemon verwacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die nieuwe spellcheckers waren jaloers op mijn enorme penis, dus ben maar gestopt.
Jaquote:
Ja toch. Alleen niet zoveel mensen nu.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet van Bitterlemon verwacht.
[..]
JaDaar is niks meer van over
Maar gelukkig is er nu ONZ-SC
Zeggen ze altijd. "Normaal is het hier heel druk hoor!1!!"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja toch. Alleen niet zoveel mensen nu.
Zie je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je komt net op het verkeerde moment binnen.
Normaal gesproken is het hier veel drukker.
Ik weet dat ik er één ben, maar wie is die tweede dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Twee taalpuristen in een topic is ook wel intimiderend.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:26 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet dat ik er één ben, maar wie is die tweede dan?
Surge natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wel.
Vind het maar vreemd hier.
[..]
Zeggen ze altijd. "Normaal is het hier heel druk hoor!1!!"
[..]
Zie je.
[..]
Ik weet dat ik er één ben, maar wie is die tweede dan?
Ahw.quote:
hequote:
Misschien wel eerder, ik zie het nu pasquote:
Valt mij nu ook pas op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien wel eerder, ik zie het nu pas
Ik doe nu m'n pc aan sinds zondagmiddagquote:
Oh, dan heb jij wel een goed excuus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik doe nu m'n pc aan sinds zondagmiddag
Skype iconquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ooit wil ik ook mn eigen theme maken
Ho, wat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
Jij kan dat ook gewoon![]()
* BBQSausage jaloers is.
2013 is voorbij.quote:
Nee joh, wat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Grafisch ontwerpen, dat kan jij.
Jij en LB zouden prima samen kunnen werken. Jij de backend, LB de frontend.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Grafisch ontwerpen, dat kan jij.
Denk niet dat er dan veel gewerkt wordtquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij en LB zouden prima samen kunnen werken. Jij de backend, LB de frontend.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Denk niet dat er dan veel gewerkt wordt
Het is maar hoe je 'werken' interpreteert.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan je echt welquote:
Kun je nagaan, dat je nu al zo goed bent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet nog heeeeeel veel leren hoor?
Nice.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe vinden jullie de games of the year leaders/headers op http://games.fok.nl/?
Ik doe alles met tutorials en zelf klotenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan je echt wel
[..]
Kun je nagaan, dat je nu al zo goed bent.
Deed ik een hele poos geleden ook, en als je nagaat wat daar voor crap uit kwam na een jaar tijd, dan is dit al minstens 450x beter.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik doe alles met tutorials en zelf kloten
quote:
quote:
Overdrijf nietquote:
quote:
Heb je idee?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:17 schreef bondage het volgende:
Zijn er alweer nieuwe Yvonne awards in de planning?
Nopequote:
Nu ga ik je googlen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat van haar ja, van mij was echt dramatisch.
Ik maakte het voor een spelletje, denk niet dat je mijn username daar weet.quote:
Jij incasseert dan alleen maar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
DMquote:
Hoiquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij incasseert dan alleen maar.
Echt hequote:Op woensdag 8 januari 2014 00:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoi.
Schimmelpot shampoofles. Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Ah zonde.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, de pastoor had vandaag bezoek.
quote:
Je moeder.quote:
Die eerste had ik ooit aan Bitterlemon gestuurdquote:
Slaap lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Slaap lekker Rezquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, trusten LB.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:12 schreef Rezania het volgende:
Dubbel vibreren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
so deep.
goed hoor, en met jou?quote:
Terechte klacht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:15 schreef Roburtt het volgende:
Het is niet goed
Ochtend in het algemeen is niet goed.
Je föhn? Naar hè natte haren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:27 schreef Maringo het volgende:
Nog 1 dag wachten op mn foon. Het is onverdragelijk!
quote:
Beter jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, foon. Oh wacht. [abn]telefoon[/abn]
BL ook weer blij.
Dialectenquote:
Sassenheim, bij Leiden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij komt uit Barneveld/Ede/Wageningen?
QFT.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:31 schreef Roburtt het volgende:
Je woont verdomme in Nederland, spreek dan ook gewoon Nederlands.
Ik spreek toch geen buitenlands.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:31 schreef Roburtt het volgende:
Je woont verdomme in Nederland, spreek dan ook gewoon Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |