Surge lieverdquote:
toch wel zware van nelle hé?quote:
Die heb ik gezien, jaquote:
SgtPorkbeansquote:
Dat was het begin jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ / 3 spaanse pepers moeten eten
Dit ook.
Maar Fopje kent mij alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, stel je eens degelijk voor, anders krijg je klappen van ome Hork en ome Fopje.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar Fopje kent mij aleen beetje
dat jij ze eruitsloeg en dat ik ze er zo weer in zette?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tuurlijk
Vooral dat truukje met je tanden vond ik erg fijn.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Pz heeft me op het station gezien paar maanden terug
Ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was het begin jamooi man, moest lachen toen wel bij die livestream
Ro-ald chillt weleens met 'mquote:
D4v1dquote:
Die had hij dus gemaakt omdat ik popcorn ging eten hè.quote:
In NB was 'ie ook wel vervelendquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.Vond hem af en toe behoorlijk vervelend in UDOWU destijds,
Jij krijgt ook een beetje credits hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die had hij dus gemaakt omdat ik popcorn ging eten hè.
Cadeautje voor vriendin en die is vrijdag jarig dus dacht bijna dat ik het niet op tijd zou hebben. Het is een knuffeltje die ik op de kermis had gewonnen op de dag dat ik haar ontmoette, door dat knuffeltje kwamen we met elkaar in gesprek en ik wist dat er ook een knuffeltje was die er heel veel op leek en perfect matched en die wilde ik haar dan cadeau doen maar ik kon hem nergens vinden tot ik een vage webshop tegenkwam die hem had, en die had hem eerst niet op voorraad meer maar nu wel dus ik ben blij!quote:
Dat is best heel tofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Cadeautje voor vriendin en die is vrijdag jarig dus dacht bijna dat ik het niet op tijd zou hebben. Het is een knuffeltje die ik op de kermis had gewonnen op de dag dat ik haar ontmoette, door dat knuffeltje kwamen we met elkaar in gesprek en ik wist dat er ook een knuffeltje was die er heel veel op leek en perfect matched en die wilde ik haar dan cadeau doen maar ik kon hem nergens vinden tot ik een vage webshop tegenkwam die hem had, en die had hem eerst niet op voorraad meer maar nu wel dus ik ben blij!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |