Zo te zien niet. Alleen 2e scherm.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef Tem het volgende:
Rijdende rechter, is daar ook een stream van want ik lig al in bed.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
@sp3c: 's avonds was ik opeens helemaal depri.
matigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
@sp3c: 's avonds was ik opeens helemaal depri.
Bedoel je zoiets?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Doe nu een leuk plaatje voor ons vrouwmensen in de OP.
Kan zijn ja. Volgens mij heb ik dat wel vaker nu ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
De rest van de dag te gezellig geweest misschien?
Dat je gewoon veel energie in de dag hebt gestoken en heel sociaal bent geweest, en dan aan het einde van de dag opeens een tegenslag hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan zijn ja. Volgens mij heb ik dat wel vaker nu ik erover nadenk.
Ja want eigenlijk ben ik niet zo heel sociaalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat je gewoon veel energie in de dag hebt gestoken en heel sociaal bent geweest, en dan aan het einde van de dag opeens een tegenslag hebt.
Nee joh Tim is lief.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef sp3c het volgende:
het waren gewoon al die matige grappen van timtimtim
daar wordt niemand vrolijk van
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Doe nu een leuk plaatje voor ons vrouwmensen in de OP.
Ik denk het ja. Weet ik ut. Af en toe ben ik een beetje raar. En niks met 010 te maken trouwens.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:28 schreef sp3c het volgende:
njolimitz zal wel gelijk hebben
gewoon ineens wat teveel mensen om je heen op zo''n dag, zeker nu je thuis zit merk je dat verschil wel lijkt me
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want eigenlijk ben ik niet zo heel sociaal
Thnx. Hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
ik vind het altijd wel gezellig als je erbij bent
Gelukkig ben je er dan niet bij als ik weer thuis benquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
ik vind het altijd wel gezellig als je erbij bent
Gekrompen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
grappig verhaal dan
mijn schaatsjes passen niet meer
ik moet schaatsen gaan huren
zo lame
Ja ze verhuren schaatsen zag ik. Of kopen bij de Hema hadden ze een aanbieding.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef sp3c het volgende:
verhuren ze eigenlijk schaatsen op die coolste baan van nederland of wat?
ey specciequote:
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Frutsel het volgende:
ik kan niet schaatsen
ook niet rolschaatsen
ook niet skiën
enzo
lansrauzenquote:
Je mag mee hoor. sp3c kan het ook niet meer zegt ie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
Ik kan ook niet schaatsen, maar dat is ook nergens voor nodig.
Terwijl hij stilstond?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Paar maanden geleden voor het eerst van mijn leven in een bobslee gezeten. Topervaring!
Dat is hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:00 schreef sp3c het volgende:
nee dat zei ik dus niet he
ik zei dat ik 15 minuutjes nodig heb op die matige dingen
echt nietquote:
En ik kan heel hard jonguh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt niet
als ik op het ijs stap kan ik vooruit en achteruit
that''s what she saidquote:
Dat kan nu niet he? Ik heb nu mijn schaatsen niet aan. Moet ze even zoeken trouwens en laten slijpen.quote:
en een beetje invetten anders kun je 3 dagen later nog niet lopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan nu niet he? Ik heb nu mijn schaatsen niet aan. Moet ze even zoeken trouwens en laten slijpen.
het zijn geen leren maar van die kunststoffen. Ik ga even een plaatje zoeken momento.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
en een beetje invetten anders kun je 3 dagen later nog niet lopen
het gaat hier eigenlijk altijd over sexquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat hier eigenlijk altijd over sex
wat dacht je dat kingstown met een bobslee bedoelde?
die heeft gewoon een enorme dikke jamaicaanse dame liggen douwen
Hmmm...Wat houdt rodelen dan in?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oe ik ben dan wel benieuwd naar de bobslee van KTquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
met een binnenschoen ofzo?quote:
Nee dacht het niet. Wel zachte binnenkant. Heb er ook zo een tas bij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
met een binnenschoen ofzo?
Bauer was wel top altijd, moet je leven lang meegaan
zit dat lekker?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dacht het niet. Wel zachte binnenkant. Heb er ook zo een tas bij.
Bob bob bob bob!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:09 schreef Frutsel het volgende:
Oh dat kwartetten was dus de viermansbob?
Ja vind ik wel. En is denk ik ook warmer. Ik heb deze genomen omdat ik dat gedoe met veters zo onhandig vond altijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit dat lekker?
ik heb altijd leren gehad
Met kouwe vingers he? Gekut altijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
ja veters strikken is wel kut idd in groep 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
En na een harde rit lekker ondergesneeuwd worden toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik ben dan wel benieuwd naar de bobslee van KT
en dan rodelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Latert het volgende:
[..]
En na een harde rit lekker ondergesneeuwd worden toch?
met een beetje oefening kan ik allesquote:
ronnie brunswijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef sp3c het volgende:
waar verhaal, mijn oom was 1 van de bekendste leraren van 020
nu woont hij in suriname en drinkt hij de hele dag bier
wastie wel fan van tot die politiek begon te doen en niemand houd van politiciquote:
ik heb 3 lessen gehad ofzo, eigenlijk kan ik het nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
salsa dansen lijkt me leuk joh. Nooit gedaan trouwens.
Volgens mij kun je ook gewoon zomaar wat doenm.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb 3 lessen gehad ofzo, eigenlijk kan ik het niet
maar het is wel leuk, heel vrij ofzo
Daarom is Rutte dus nog vrijgezelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
wastie wel fan van tot die politiek begon te doen en niemand houd van politici
ja beetje schudden met je kont op de muziek en iedereen begint te klappenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook gewoon zomaar wat doenm.
Fleur zou ik helemaal kapot rodelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom is Rutte dus nog vrijgezel
Keertje bobsleerodelen met Fleur Agema?
Staat me niet johquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef sp3c het volgende:
besides, je hebt een goede kont voor zo''n jurkje
mag best gezegd worden
Dan nog ik heb helemaal geen jurkjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis de warmste januari dag ooit... moet kunnen
Het zou je vast goed staan ^^quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog ik heb helemaal geen jurkjes
dat mantelpakje werkt primaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog ik heb helemaal geen jurkjes
3 fiddyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
Dan doe ik het ZEKER niet meer aan. Wat denk je wat dat allemaal kost man?
Gewoon een what you see is what you get post.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]OK die verwachtte ik niet natuurlijk.
Dat is niet met alles zo makkelijk natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een what you see is what you get post.
Ik wist dat je dit graag wilde weten.quote:
Feestquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:41 schreef Arcee het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Hé, Karina is yvonne voorbij.
Ja vast welquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit graag wilde weten.
Heej dat is slim van je Johannes. Ik ga dat eens eventjes bewaren als voorbeeld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klik anders eens op dat toetertjes plaatje
Nee niet gevaarlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:46 schreef arjan1112 het volgende:
is het gevaarlijk om op dingen van johanes te klikken
Johannes is klikbaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:46 schreef arjan1112 het volgende:
is het gevaarlijk om op dingen van johanes te klikken
Waar moet ik op klikken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zolang hij niet klikt vind ik het allemaal prima.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs de ondertitelaar is in slaap gevallen.
Die serie? Ik heb het ook afgezet. Ik dacht dat SP zou komen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor een dom programma is nu op Comedy Central
Die was er zonet wel. Ze hadden eieren en het was iets met homo's.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die serie? Ik heb het ook afgezet. Ik dacht dat SP zou komen.
Ik zag dacht ik iets met een ziekenhuis of zo, zogenaamd grappig, toen heb ik Blade maar opgezet maar die heb ik al gezien en de tv staat nu gewoon uit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was er zonet wel. Ze hadden eieren en het was iets met homo's.
Dat vroeg ik me gisteren ook al af.quote:
quote:
Mooi, gelukkig dat je er weer bent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]Suf en druk tegelijk in mijn eigen huisje. Ik heb sinds vrijdag een nieuw medicijn erbij en dat moet nog even inwerken, dan zijn de bijwerkingen ook minder. Vandaag ook weer druk, komen mensen op bezoek en ik heb er eigenlijk geen zin in.
Nah, ik blijf nog even rustig aan doen. Moet nog een beetje opruimen en zorgen dat ik wakker blijf want vanmiddag komt er dus bezoek van 2 hulpverleensters en mijn moeder komt straks ook nog even op bezoek. Dus aan het eind van de middag ben ik helemaal gesloopt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mooi, gelukkig dat je er weer bent.
Standaard verhaaltje.. droge mond (is mee te leven), sufheid, wazig zien. Maar dat trekt wel weer weg als het eenmaal goed is opgenomen in mijn systeem. Het gaat om Anafranil (Clomipramine) tegen agorafobie.quote:
Mooi dat je bezoek krijgt van je moeder en hulpverleners. Het zal zeker vermoeiend zijn. Rustig aan doen hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, ik blijf nog even rustig aan doen. Moet nog een beetje opruimen en zorgen dat ik wakker blijf want vanmiddag komt er dus bezoek van 2 hulpverleensters en mijn moeder komt straks ook nog even op bezoek. Dus aan het eind van de middag ben ik helemaal gesloopt waarschijnlijk.
Daar word je toch juist psychedelisch van van al dat gedraai?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef sp3c het volgende:
gewoon ijshockey kijken, helpt bij mij ook tegen alles
goedemorgen, goedemorgen
Dat heb ik altijd 's avonds, vanaf een uurtje of 8.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
droge mond (is mee te leven), sufheid, wazig zien.
Ah wat vervelend.. En je weet zeker pas na een maand of het uberhaupt werkt tegen de agorafobie?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Standaard verhaaltje.. droge mond (is mee te leven), sufheid, wazig zien. Maar dat trekt wel weer weg als het eenmaal goed is opgenomen in mijn systeem. Het gaat om Anafranil (Clomipramine) tegen agorafobie.
Hahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:25 schreef Kentoet het volgende:
Ik ben ook aan het verhuizen, vanaf volgende week woon ik tussen de koeien. Zou wel een goeie plek voor Yoki zijn eigenlijk, weinig agora daar.
Jongen waarom denk jij toch dat al die meds nodig zijn?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Standaard verhaaltje.. droge mond (is mee te leven), sufheid, wazig zien. Maar dat trekt wel weer weg als het eenmaal goed is opgenomen in mijn systeem. Het gaat om Anafranil (Clomipramine) tegen agorafobie.
4 tot 6 weken ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah wat vervelend.. En je weet zeker pas na een maand of het uberhaupt werkt tegen de agorafobie?
En met jou gaat het zeker fantastisch en helemaal goed? Sorry maar met jou ga ik niet in discussie over medicijngebruik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Jongen waarom denk jij toch dat al die meds nodig zijn?
Ze hadden mij tegretol ( soort lithium gegeven ) daar ben ik nu al langer dan 10 jaar mee gestopt
Agorafobie. dus je bent al jaren niet buiten geweest huh?
Hoop voor je dat het aanslaat en dat de bijwerkingen snel weg zullen trekken.quote:
.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En met jou gaat het zeker fantastisch en helemaal goed? Sorry maar met jou ga ik niet in discussie over medicijngebruik.
En nee, die agorafobie heb ik nu iets meer dan een jaar last van, en het ging eerst beter maar nu weer slechter. Vandaar dat we het nu proberen met een nieuw medicijn.
Het is echt op een boerderij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha
Tussen de koeien klinkt wel leuk. Echt op een boerderij lijkt me nog leuker.
Ik ook, ik zou graag op een boerderij willen wonen. Weiland met schaapjes erbij voor de honden, helemaal leuk.quote:
Ik moet nog even kijken wat de mogelijkheden zijn, maar een paar kippen komen er sowieso.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook, ik zou graag op een boerderij willen wonen. Weiland met schaapjes erbij voor de honden, helemaal leuk.
Ah wat tof. Moet er nog veel aan de boerderij gebeuren?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:12 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Het is echt op een boerderij.
Eigenlijk woonde ik gewoon goed, maar deze kans kon ik niet laten schieten.
Ik heb gewoon een normaal rijbewijs en rijvaardigheids-antislip training, alles. En ik heb auto's gehad maar momenteel heb ik er geen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:17 schreef arjan1112 het volgende:
Yoki heb jij ook een brommobiel? of heb je een auto ?
Nee, niet veel. Beetje schilderen, vloertje leggen, de normale dingen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah wat tof. Moet er nog veel aan de boerderij gebeuren?
Ben ook wel jaloers, al heb ik wel een mooie studentenkamer
Cool, hoe kom je eraan? gekocht?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:12 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wat tof!quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:12 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dit ga ik huren van een boer.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:53 schreef Uccie het volgende:
En planten gaan bij mij altijd dood dus ik weet niet of een tuin nou wel een goed idee is.
Terecht, als het een goede huurprijs is en je woont er relaxt moet je er gewoon blijven. Ga je dan wel samenwonen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dit ga ik huren van een boer.
Het plan was om binnen een jaar of 2-3 zoiets te gaan kopen. Dat plan blijft, maar ik heb er nu minder haast mee.
Nee hoor ik ben niet jaloers, ik zie mezelf nou niet op een boerderij wonen. Maar klinkt als een buitenkansje, leuk voor je hoorquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
Ik had mijn schaatsen van zolder gehaald, beetje schoongemaakt en naar de schaatsenslijper. Is hij niet open ...
pic van de schaatsen dan maar
[ afbeelding ]
Ja normaal keek ik Spangas om 7 uur dus de tijd op zich is niet zo heel erg onhandig al vond ik half 8 relaxter.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Blijven jullie dwdd kijken? Ik vind de nieuwe tijd zo onhandig, dan zit ik meestal nog te leren ofzo.
Dus nu geen spangas meer?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja normaal keek ik Spangas om 7 uur dus de tijd op zich is niet zo heel erg onhandig al vond ik half 8 relaxter.
Vind ik ookquote:
Ik kijk het tussendoor, het nieuwe deel duurt maar 10 minuten of zo dus dan zap ik even vanuit DWDDquote:
10 minuten maar? Is de rest dan allemaal herhaling?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het tussendoor, het nieuwe deel duurt maar 10 minuten of zo dus dan zap ik even vanuit DWDD
Het is altijd: eerst de oude aflevering (dus die van gisteren) en daarna de nieuwe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
10 minuten maar? Is de rest dan allemaal herhaling?
Oh okee. Ah dat komt dan wel goed uit ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is altijd: eerst de oude aflevering (dus die van gisteren) en daarna de nieuwe.
Oh ik ook, toevalligquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:40 schreef sp3c het volgende:
kun je mooi mij vermaken, ik ben toch vrij morgen
Voor biefstuk wel jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
ow het is weer te laat voor een stukje vlees zeker
In Amerika doen ze dat, ketchup op je patat, dat is gewoon vies.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:57 schreef sp3c het volgende:
ketchup is smerig
dat moet je alleen op je patat doen als je in oostenrijk bent, daar kan het nog wel
Doen ze toch ook in Nederland?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
In Amerika doen ze dat, ketchup op je patat, dat is gewoon vies.
maar wel mayo erbij meestal. In Amerika KRIJG je niet eens mayo bij je patat, sukkels.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doen ze toch ook in Nederland?
Die mayo daar is ook anders. Hellman enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
maar wel mayo erbij meestal. In Amerika KRIJG je niet eens mayo bij je patat, sukkels.
Die is wel heul lekker hoor. Maar als je patat bestelt krijg je die niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die mayo daar is ook anders. Hellman enzo.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Of op een hotdog. Al mag daar ook mosterd op. Of allebei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |