Zo te zien niet. Alleen 2e scherm.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef Tem het volgende:
Rijdende rechter, is daar ook een stream van want ik lig al in bed.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
@sp3c: 's avonds was ik opeens helemaal depri.
matigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
@sp3c: 's avonds was ik opeens helemaal depri.
Bedoel je zoiets?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Doe nu een leuk plaatje voor ons vrouwmensen in de OP.
Kan zijn ja. Volgens mij heb ik dat wel vaker nu ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
De rest van de dag te gezellig geweest misschien?
Dat je gewoon veel energie in de dag hebt gestoken en heel sociaal bent geweest, en dan aan het einde van de dag opeens een tegenslag hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan zijn ja. Volgens mij heb ik dat wel vaker nu ik erover nadenk.
Ja want eigenlijk ben ik niet zo heel sociaalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat je gewoon veel energie in de dag hebt gestoken en heel sociaal bent geweest, en dan aan het einde van de dag opeens een tegenslag hebt.
Nee joh Tim is lief.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef sp3c het volgende:
het waren gewoon al die matige grappen van timtimtim
daar wordt niemand vrolijk van
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Doe nu een leuk plaatje voor ons vrouwmensen in de OP.
Ik denk het ja. Weet ik ut. Af en toe ben ik een beetje raar. En niks met 010 te maken trouwens.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:28 schreef sp3c het volgende:
njolimitz zal wel gelijk hebben
gewoon ineens wat teveel mensen om je heen op zo''n dag, zeker nu je thuis zit merk je dat verschil wel lijkt me
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want eigenlijk ben ik niet zo heel sociaal
Thnx. Hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
ik vind het altijd wel gezellig als je erbij bent
Gelukkig ben je er dan niet bij als ik weer thuis benquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
ik vind het altijd wel gezellig als je erbij bent
Gekrompen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
grappig verhaal dan
mijn schaatsjes passen niet meer
ik moet schaatsen gaan huren
zo lame
Ja ze verhuren schaatsen zag ik. Of kopen bij de Hema hadden ze een aanbieding.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef sp3c het volgende:
verhuren ze eigenlijk schaatsen op die coolste baan van nederland of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |