https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ja, uit laten betalen, scheelt vaak een paar tientjes vergeleken met Bitonic. (En soms juist andersom...)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef Ame_thyst het volgende:
fuck you bitstamp
ID document does not meet our verification standards - the document is not visible in its entirety.
vieze nsb-ers
Iemand hier die überhaupt iets doet op bitstamp ?
Maar jij hebt dus wel je hele ID/Rijbewijs gescanned. Ik heb mijn foto / BSN geblurred omdat ze dat niets aangaat / er niet eens naar mogen vragen. BSN moet je echt voorzichtig mee zijn imho.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, uit laten betalen, scheelt vaak een paar tientjes vergeleken met Bitonic. (En soms juist andersom...)
Ja, heb alleen BSN weggehaald.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus wel je hele ID/Rijbewijs gescanned. Ik heb mijn foto / BSN geblurred omdat ze dat niets aangaat / er niet eens naar mogen vragen.
Had ik al, maar daarmee kwam ik ook niet boven de 150kh/s uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:42 schreef NoWayNL het volgende:
[..]
wel cuda miner pakken, alle andere miners kwamen niet boven de 150 uit
Vaag dat ze die van mij dan afkeurenquote:
photoshop er een foto van iemand anders in.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vaag dat ze die van mij dan afkeuren
quote:
wel wat TT inspiratie ook http://www.woorden.org/spreekwoord.php?woord=maanquote:het is naar de maan. (=het is kapot.)
Nou laat de bende eerst maar eens stabiliseren.quote:
ik wil het kopen op 27 denk ik?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou laat de bende eerst maar eens stabiliseren.
te laat! te laat!quote:
welke coin, niet gaan panic sellen hèquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:55 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Nu nog verkopen is dom denk ik ?
Dat kan ik je over een paar uur exact vertellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:55 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Nu nog verkopen is dom denk ik ?
Gox moet nog beginnen...quote:
PANIEK PANIEK SELL SELL ALLquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die nu gaan panic sellen
Holden als een baas.
Nee nee nee zeker niet, denk dat we heel hard gaan crashen vandaag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef Murdera het volgende:
zit te twijfelen of het alweer uptime is voor LTC
Nouja, het is gewoon maar gestaag omlaag, niet extreem hard met punten tegelijk. Denk dat het stagneert rond de 25 ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee nee nee zeker niet, denk dat we heel hard gaan crashen vandaag.
Dat is niet erg positief als je denk dat BTC daar stagneertquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon maar gestaag omlaag, niet extreem hard met punten tegelijk. Denk dat het stagneert rond de 25 ofzo.
PPCquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef roislecxe het volgende:
Mocht PPC onder de 3 komen ga ik volle bak daarin. desnoods wacht ik een week, maar die gaat toch wel terug naar 6
LTC is mijn kindje, en BTC is de bully die hem steeds omlaag duwt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is niet erg positief als je denk dat BTC daar stagneert
Kweet hetquote:
Proberen gunstig in te kopen dan heb je het zo weer terugquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef Lollertrolle het volgende:
Woppa, mijn zooi verkocht met 5 dollar verlies. fml
TIPSquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
joh, je zit ten minste niet vast in TIPS zoals ik![]()
Nee joh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk je dat het ooit nog wat wordt dan?
What is euro, precious, what is euro.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Proberen gunstig in te kopen dan heb je het zo weer terug
Ik heb ook rond de 5euro verprutst door te sellen
Weer een les geleerd. Idiote coins allemaal...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh.
100 euries door 't putjeen de dev is er met het geld van iedereen vandoor
Ik denk dat de Duitsers een grotere impact hebben op de markt dan DNB...quote:Duitsers Maar DNB had toch ook al gewaarschuwd
Maar heeft elke NLer ineens verkocht omdat de bank zei dat het BTC eng zijn? Volgens mij nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Sluis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Duitsers een grotere impact hebben op de markt dan DNB...
Meteen 't einde van crypto's voor mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weer een les geleerd. Idiote coins allemaal...
Kijk ook even naar de (potentiele) marktgrootte. Als de USA aangeeft dat er een verbod komt op BTC dan heeft dat ook meer impact dan als de Nl'se staat dat zegt...quote:Maar heeft elke NLer ineens verkocht omdat de bank zei dat het BTC eng zijn? Volgens mij niet
Taobao??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:19 schreef Stryder het volgende:
TaoBao verbied litecoin/bitcoin crypto handel vanaf 14 januari!! Dit gaat heel hard crashen!!
Bron? Ik geloof je wel maar dan kan ik het even lezen.quote:TaoBao verbied litecoin/bitcoin crypto handel vanaf 14 januari!! Dit gaat heel hard crashen!!
Ja ik kan chineesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Stryder het volgende:
http://rule.taobao.com/detail-1358.htm?spm=0.0.0.0.FmkChc
Duidelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Stryder het volgende:
http://rule.taobao.com/detail-1358.htm?spm=0.0.0.0.FmkChc
Haters gonna hatequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Cliffie1976 het volgende:
De ommekeer ja, naar het einde van dit hele crypto onzin. Bah.
Zou leuk zijn zo'n dikke crash. Dankzij de vorige weet ik precies wat ik moet doen. Dik inkopen op een mooi laag bedragquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Cliffie1976 het volgende:
De ommekeer ja, naar het einde van dit hele crypto onzin. Bah.
Jaja je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar 701 punten te hoog, valt mee.
Zou ze rap wegdoen als ik jou wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:23 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Jaja je begrijpt wat ik bedoel![]()
Maar ik sta alweer op winst heujj
Welnee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:19 schreef Stryder het volgende:
TaoBao verbied litecoin/bitcoin crypto handel vanaf 14 januari!! Dit gaat heel hard crashen!!
Buy high, sell low.quote:
Order gezet op 25.25. Zo'n plotselinge stijging zal toch niet zomaar doorzetten?quote:
Ik leek hier wel de trollboxquote:
Ik ook weer, lol, vertrouw er niks van.quote:
+1quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef Ame_thyst het volgende:
mijn hele coin avontuur heeft mij tot nu toe 1 euro 30 opgeleverd, nogsteeds meer dan rente bij rabobank.
Glazen bol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef GTAnoob het volgende:
Wat zal ik met mijn overgebleven 0.0105 BTC kopen?
Goedemiddag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Goedemiddagluizenleven, nu al weer lekker thuis
Nou en! Jij kocht op 28…quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Wat heb je gekookt vandaag?
Als ik straks thuis kom wil ik meteen eten, de bespreking ging slecht en ik krijg geen opslag.
Dus beter staan er stress-relax kaarsjes klaar met een heerlijk avondmaal.
Anders dump ik je.
Hihi.
Groetjes,
Je mannetje Wesley
Uh Toto, je vergeet dat wij je geadopteerd hebben, dus je hebt het nu tegen je soort van moederquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Wat heb je gekookt vandaag?
Als ik straks thuis kom wil ik meteen eten, de bespreking ging slecht en ik krijg geen opslag.
Dus beter staan er stress-relax kaarsjes klaar met een heerlijk avondmaal.
Anders dump ik je.
Hihi.
Groetjes,
Je mannetje Wesley
Zitten we lekker samen vast. Ik hou daar zo van.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Uh Toto, je vergeet dat wij je geadopteerd hebben, dus je hebt het nu tegen je soort van moeder
Tevens: naar je kamer vlegel
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Uh Toto, je vergeet dat wij je geadopteerd hebben, dus je hebt het nu tegen je soort van moeder
Ja ik dus ook, maar vertrouw dr niks van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:38 schreef roislecxe het volgende:
Nu ga ik denken dat de crash voorbij is en het herstel inzet...
Maar papa, mijn fietsje is kapotquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:36 schreef Papa het volgende:
[..]
Ik zag mama trouwens in bed liggen met de postbode.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die heb je op je kamer toch niet nodig![]()
En nu een beetje tempo ja
Klein stukje ingekocht op 26.00quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, maar vertrouw dr niks van.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zag mama trouwens in bed liggen met de postbode.
Even dat je 't weet.
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zag mama trouwens in bed liggen met de postbode.
Even dat je 't weet.
Ik was niet eens thuis liegbeestquote:
Dan was het Maxbet met één van zijn verkleedfeestjes zeker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Ik was niet eens thuis liegbeest!
Ik weet wel andere manieren om je vast te houden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zitten we lekker samen vast. Ik hou daar zo van.
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan was het Maxbet met één van zijn verkleedfeestjes zeker.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan was het Maxbet met één van zijn verkleedfeestjes zeker.
quote:
Druk bezig die extraatjes eraf te krijgen. Mn LTC vermogen gaat alleen harder naar beneden dan mn gewicht.. Das dan wel jammer enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet wel andere manieren om je vast te houden.
Ik hou wel van een beetje spek op de bottenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Druk bezig die extraatjes eraf te krijgen. Mn LTC vermogen gaat alleen harder naar beneden dan mn gewicht.. Das dan wel jammer enzo.
In de hurkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje spek op de bottenwaar is het gaan zitten?
LTC? in die leuke crash van een maandje terug.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje spek op de bottenwaar is het gaan zitten?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
LTC? in die leuke crash van een maandje terug.
Staat toch in de krant gekkie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]nee ik bedoelde het spek
mag ik het zien?
Komt vanzelf wel terug.. Net als LTC op 43..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die spekjes moet je niet weg halen!! Das juist
In je whatsapp schatje.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel terug.. Net als LTC op 43..
Ik bijt ook hoor.. Maar niet hard. rrrrrr.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelukkignomnomnomnom. Zin om in je te bijten
notequote:
permquote:
Stuur mij 1 LTC en ik zorg dat het $30 wordt.quote:
Ah, meer notes… Ja kom maar door!quote:
foboquote:
Goede tieten?quote:
Nee niet voor jouquote:
Ik kom je murderen hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee niet voor jouvoor Murdera
Kut.. Ik spaar ze!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee niet voor jouvoor Murdera
We zijn er nog niet hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:00 schreef apacalipto het volgende:
man man man hij crashte vandaag en wie heeft nmc op 6.1 verkochtwat huilen zeg. scheelt dat ik op 4.3 gekocht had maar toch zonde van het geld.
denk je dat hij nog wel verder keldert? ik zit nu achter de pc er is niet heel veel buy support inderdaad. maar denk dat mensen wel blijven panic buyen... jij niet?quote:
quote:
Ik weet het niet, maar verwacht dat we nog een stukje naar beneden gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:03 schreef apacalipto het volgende:
[..]
denk je dat hij nog wel verder keldert? ik zit nu achter de pc er is niet heel veel buy support inderdaad. maar denk dat mensen wel blijven panic buyen... jij niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]__ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Come sit on my lap and we can talk about the first thing that pops upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
700? Is dat niet erg grofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar verwacht dat we nog een stukje naar beneden gaan.
Denk dat we de 700 nog wel halen.
Maar iig als je nu koopt en verkoopt ben je puur aan het gokken, als je dat wilt moet je dat natuurlijk doen
welkequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon mijn openingszin gebruiken, daar valt ze voor.
jezusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I lost my virginity. Can I use yours?
Dat ga ik met Maxbet doenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I lost my virginity. Can I use yours?
Je mag bijtenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zekers, zekersik ben een borstenman dus
Heb je daar dik 11 maanden voor nodig?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I just checked my schedule and I can have you pregnant by Christmas.
Ik heb geen openingszin, maar wel een opening en zin.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I just checked my schedule and I can have you pregnant by Christmas.
Eerst oefenen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je daar dik 11 maanden voor nodig?
The FBI wants to steal my penis. Can I hide it inside you?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je daar dik 11 maanden voor nodig?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar wel een opening en zin.
Ga door?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh yeahen zachtjes knijpen? En spelen?
700 rangequote:
Het wordt een beetje fris morgen… Ik heb wel andere leuke dingen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Op onze date moet je deze maar even aandoen Ticootje
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
DM of whatapp, we gaan de jeugd hier in dit topic niet verder vermoeien met ons voorspel.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
DM of whatapp, we gaan de jeugd hier in dit topic niet verder vermoeien met ons voorspel.
Yes pleasequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het wordt een beetje fris morgen… Ik heb wel andere leuke dingen?
Worstelpakje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yes please
Nog verzoekjes over mijn kleding?
Ryan (L)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
EAC zo laaaaag. Ik ga mijn laatste geld opmaken aan EAC!!!
Je hoort normaliter nu te zeggen dat je zoveel mogelijk details wilt, jij slettebak. Zeker omdat je vrouwtje er is gedraag je je opeens.quote:
Uit, zsm.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yes please
Nog verzoekjes over mijn kleding?
Stomste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:17 schreef ulq het volgende:
Oke ik ben fiat ik vertrouw het niet.
Had eerst 890 Dollar, nu nog 800.
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hoort normaliter nu te zeggen dat je zoveel mogelijk details wilt, jij slettebak. Zeker omdat je vrouwtje er is gedraag je je opeens.
Ik ben altijd al heel netjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hoort normaliter nu te zeggen dat je zoveel mogelijk details wilt, jij slettebak. Zeker omdat je vrouwtje er is gedraag je je opeens.
Als iets te mooi om waar te zijn lijkt is het dat ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef GTAnoob het volgende:
volgens mij is bitcats.net keiharde scam
waarom zou je zomaar bitcoins weggeven, hoax
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als iets te mooi om waar te zijn lijkt is het dat ook.
Ik ben dan ook nep.
februari, dan komt Scharmbeck online.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:23 schreef apacalipto het volgende:
hoe zat het eigenlijk nou met worldcoin? Daar werd in maart meer bekend over en dan gaat hij stijgen in waarde? of wat was daar nou het voordeel van?
Nee Bram ik kom niet voetballen ik ben niet in de stemming rot op oke!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee trol ik kom niet voetballen laat me met rust
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee Bram ik kom niet voetballen ik ben niet in de stemming rot op oke!
ik kijk nu even op scharmbeck.com maar dit is gewoon een online wallet/trading platform? wat is er zo speciaal aan dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
februari, dan komt Scharmbeck online.
Direct online WDC kopen in 20 seconden ofzo, zonder eerst btc te hoeven kopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik kijk nu even op scharmbeck.com maar dit is gewoon een online wallet/trading platform? wat is er zo speciaal aan dan?
Ze hebben FINcen papieren, en hoeveel altcoins zijn er met een directe USD/Coin exchange? En zoals ik het begrepen heb willen ze meer services aanbieden, bijvoorbeeld iets als BitPay voor WDCquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik kijk nu even op scharmbeck.com maar dit is gewoon een online wallet/trading platform? wat is er zo speciaal aan dan?
Welnee. Neem het van een veteraan aan; herstel is altijd om de hoek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:25 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoezo? Is er toch een vrij aanzienlijke kans dat ie doorschiet naar beneden?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Psst,
We hebben nu ook onze eigen BIT SC tinychat kamer. Helemaal exclusief voor de eckte Bitcoinbaasjes
Kom de koers checken op http://tinychat.com/bitfokkers
mm dat klinkt wel veelbelovend misschien dus wel intressant om voor februari even all in te gaan. kijken wat het op gaat leveren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ze hebben FINcen papieren, en hoeveel altcoins zijn er met een directe USD/Coin exchange? En zoals ik het begrepen heb willen ze meer services aanbieden, bijvoorbeeld iets als BitPay voor WDC
Meh dat daytrading werkt de laatste tijd niet echt lekker meer voor mij. Als ik gewoon was blijven holden en gewoon voor een redelijk prijsje (930 ofzo) had verkocht had ik veel meer dollars gehad dan nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Neem het van een veteraan aan; herstel is altijd om de hoek.
Lange termijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef ulq het volgende:
[..]
Meh dat daytrading werkt de laatste tijd niet echt lekker meer voor mij. Als ik gewoon was blijven holden en gewoon voor een redelijk prijsje (930 ofzo) had verkocht had ik veel meer dollars gehad dan nu
Denk dat ik er gewoon mee ga kappen en voor de lange termijn ga
Kipfilet is ook beter als een zak patat.quote:
Je mist de ballen voor daytrading. Geeft niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef ulq het volgende:
[..]
Meh dat daytrading werkt de laatste tijd niet echt lekker meer voor mij. Als ik gewoon was blijven holden en gewoon voor een redelijk prijsje (930 ofzo) had verkocht had ik veel meer dollars gehad dan nu
Denk dat ik er gewoon mee ga kappen en voor de lange termijn ga
frietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kipfilet is ook beter als een zak patat.
Nouja heb van 360 wel 800 dollar gemaakt, maar dit had veel meer kunnen zijn. Terwijl ik 0.5 BTC had ingekocht tegen een koers van 980 ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je mist de ballen voor daytrading. Geeft niet.
[onz-modus]quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kipfilet is ook beter als een zak patat.
Patat, mensen met een iq lager dan 70 noemen het idd friet.quote:
Je maakt een keer verlies so whatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Nouja heb van 360 wel 800 dollar gemaakt, maar dit had veel meer kunnen zijn. Terwijl ik 0.5 BTC had ingekocht tegen een koers van 980 ofzo
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Patat, mensen met een iq lager dan 70 noemen het idd friet.
Friet, mensen die patat zeggen zijn dik en hebben een verschrikkelijk accent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekkere patattenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Friet, mensen die patat zeggen zijn dik en hebben een verschrikkelijk accent.
Ik noem het allebei afhankelijk van de situatie, wat zegt dat over mij?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar het grappige is dat ik vooral in het begin mn winst had gemaakt. Stond binnen no-time op 830 dollar. Toen was ie ff gecrasht (toen ik in BTC zat) en heb ik gelukkig gehold tot gister en had gister 890 dollar. Toen heb ik weer ff zitten kloten en dat is nu 800 gewordenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je maakt een keer verlies so what
Gewoon doorgaan zoals je bezig was toch? Lijkt mij...
En als je de hele tijd getrade hebt, ga je nu echt niet holden voor lange tijd vermoed ik
Misschien dat je het verschil weet, en op de hoogte bent dat patat geen langwerpige frietjes zijn?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik noem het allebei afhankelijk van de situatie, wat zegt dat over mij?
Noem een situatie waarin je het friet zou noemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als ik bij de friettent ben en ik wil friet bestellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Noem een situatie waarin je het friet zou noemen.
Als ik ABN praatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de friettentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat je onder de plak zit thuis. Het is patat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Onder de plak van mijn kat zekerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je onder de plak zit thuis. Het is patat.
friet bestel je maar in belgie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef NickR1 het volgende:
[..]
Als ik bij de friettent ben en ik wil friet bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |