Je mist de ballen voor daytrading. Geeft niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef ulq het volgende:
[..]
Meh dat daytrading werkt de laatste tijd niet echt lekker meer voor mij. Als ik gewoon was blijven holden en gewoon voor een redelijk prijsje (930 ofzo) had verkocht had ik veel meer dollars gehad dan nu
Denk dat ik er gewoon mee ga kappen en voor de lange termijn ga
frietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kipfilet is ook beter als een zak patat.
Nouja heb van 360 wel 800 dollar gemaakt, maar dit had veel meer kunnen zijn. Terwijl ik 0.5 BTC had ingekocht tegen een koers van 980 ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je mist de ballen voor daytrading. Geeft niet.
[onz-modus]quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kipfilet is ook beter als een zak patat.
Patat, mensen met een iq lager dan 70 noemen het idd friet.quote:
Je maakt een keer verlies so whatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Nouja heb van 360 wel 800 dollar gemaakt, maar dit had veel meer kunnen zijn. Terwijl ik 0.5 BTC had ingekocht tegen een koers van 980 ofzo
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Patat, mensen met een iq lager dan 70 noemen het idd friet.
Friet, mensen die patat zeggen zijn dik en hebben een verschrikkelijk accent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekkere patattenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Friet, mensen die patat zeggen zijn dik en hebben een verschrikkelijk accent.
Ik noem het allebei afhankelijk van de situatie, wat zegt dat over mij?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar het grappige is dat ik vooral in het begin mn winst had gemaakt. Stond binnen no-time op 830 dollar. Toen was ie ff gecrasht (toen ik in BTC zat) en heb ik gelukkig gehold tot gister en had gister 890 dollar. Toen heb ik weer ff zitten kloten en dat is nu 800 gewordenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je maakt een keer verlies so what
Gewoon doorgaan zoals je bezig was toch? Lijkt mij...
En als je de hele tijd getrade hebt, ga je nu echt niet holden voor lange tijd vermoed ik
Misschien dat je het verschil weet, en op de hoogte bent dat patat geen langwerpige frietjes zijn?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik noem het allebei afhankelijk van de situatie, wat zegt dat over mij?
Noem een situatie waarin je het friet zou noemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als ik bij de friettent ben en ik wil friet bestellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Noem een situatie waarin je het friet zou noemen.
Als ik ABN praatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de friettentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat je onder de plak zit thuis. Het is patat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Onder de plak van mijn kat zekerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je onder de plak zit thuis. Het is patat.
friet bestel je maar in belgie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef NickR1 het volgende:
[..]
Als ik bij de friettent ben en ik wil friet bestellen
Wat doe jij met je kat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |