februari, dan komt Scharmbeck online.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:23 schreef apacalipto het volgende:
hoe zat het eigenlijk nou met worldcoin? Daar werd in maart meer bekend over en dan gaat hij stijgen in waarde? of wat was daar nou het voordeel van?
Nee Bram ik kom niet voetballen ik ben niet in de stemming rot op oke!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee trol ik kom niet voetballen laat me met rust
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee Bram ik kom niet voetballen ik ben niet in de stemming rot op oke!
ik kijk nu even op scharmbeck.com maar dit is gewoon een online wallet/trading platform? wat is er zo speciaal aan dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
februari, dan komt Scharmbeck online.
Direct online WDC kopen in 20 seconden ofzo, zonder eerst btc te hoeven kopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik kijk nu even op scharmbeck.com maar dit is gewoon een online wallet/trading platform? wat is er zo speciaal aan dan?
Ze hebben FINcen papieren, en hoeveel altcoins zijn er met een directe USD/Coin exchange? En zoals ik het begrepen heb willen ze meer services aanbieden, bijvoorbeeld iets als BitPay voor WDCquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik kijk nu even op scharmbeck.com maar dit is gewoon een online wallet/trading platform? wat is er zo speciaal aan dan?
Welnee. Neem het van een veteraan aan; herstel is altijd om de hoek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:25 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoezo? Is er toch een vrij aanzienlijke kans dat ie doorschiet naar beneden?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Psst,
We hebben nu ook onze eigen BIT SC tinychat kamer. Helemaal exclusief voor de eckte Bitcoinbaasjes
Kom de koers checken op http://tinychat.com/bitfokkers
mm dat klinkt wel veelbelovend misschien dus wel intressant om voor februari even all in te gaan. kijken wat het op gaat leveren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ze hebben FINcen papieren, en hoeveel altcoins zijn er met een directe USD/Coin exchange? En zoals ik het begrepen heb willen ze meer services aanbieden, bijvoorbeeld iets als BitPay voor WDC
Meh dat daytrading werkt de laatste tijd niet echt lekker meer voor mij. Als ik gewoon was blijven holden en gewoon voor een redelijk prijsje (930 ofzo) had verkocht had ik veel meer dollars gehad dan nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Neem het van een veteraan aan; herstel is altijd om de hoek.
Lange termijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef ulq het volgende:
[..]
Meh dat daytrading werkt de laatste tijd niet echt lekker meer voor mij. Als ik gewoon was blijven holden en gewoon voor een redelijk prijsje (930 ofzo) had verkocht had ik veel meer dollars gehad dan nu
Denk dat ik er gewoon mee ga kappen en voor de lange termijn ga
Kipfilet is ook beter als een zak patat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |