Proberen gunstig in te kopen dan heb je het zo weer terugquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef Lollertrolle het volgende:
Woppa, mijn zooi verkocht met 5 dollar verlies. fml
TIPSquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
joh, je zit ten minste niet vast in TIPS zoals ik![]()
Nee joh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk je dat het ooit nog wat wordt dan?
What is euro, precious, what is euro.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Proberen gunstig in te kopen dan heb je het zo weer terug
Ik heb ook rond de 5euro verprutst door te sellen
Weer een les geleerd. Idiote coins allemaal...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh.
100 euries door 't putjeen de dev is er met het geld van iedereen vandoor
Ik denk dat de Duitsers een grotere impact hebben op de markt dan DNB...quote:Duitsers Maar DNB had toch ook al gewaarschuwd
Maar heeft elke NLer ineens verkocht omdat de bank zei dat het BTC eng zijn? Volgens mij nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Sluis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Duitsers een grotere impact hebben op de markt dan DNB...
Meteen 't einde van crypto's voor mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weer een les geleerd. Idiote coins allemaal...
Kijk ook even naar de (potentiele) marktgrootte. Als de USA aangeeft dat er een verbod komt op BTC dan heeft dat ook meer impact dan als de Nl'se staat dat zegt...quote:Maar heeft elke NLer ineens verkocht omdat de bank zei dat het BTC eng zijn? Volgens mij niet
Taobao??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:19 schreef Stryder het volgende:
TaoBao verbied litecoin/bitcoin crypto handel vanaf 14 januari!! Dit gaat heel hard crashen!!
Bron? Ik geloof je wel maar dan kan ik het even lezen.quote:TaoBao verbied litecoin/bitcoin crypto handel vanaf 14 januari!! Dit gaat heel hard crashen!!
Ja ik kan chineesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Stryder het volgende:
http://rule.taobao.com/detail-1358.htm?spm=0.0.0.0.FmkChc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |