Stuur mij 1 LTC en ik zorg dat het $30 wordt.quote:
Ah, meer notes… Ja kom maar door!quote:
foboquote:
Goede tieten?quote:
Nee niet voor jouquote:
Ik kom je murderen hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee niet voor jouvoor Murdera
Kut.. Ik spaar ze!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee niet voor jouvoor Murdera
We zijn er nog niet hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:00 schreef apacalipto het volgende:
man man man hij crashte vandaag en wie heeft nmc op 6.1 verkochtwat huilen zeg. scheelt dat ik op 4.3 gekocht had maar toch zonde van het geld.
denk je dat hij nog wel verder keldert? ik zit nu achter de pc er is niet heel veel buy support inderdaad. maar denk dat mensen wel blijven panic buyen... jij niet?quote:
quote:
Ik weet het niet, maar verwacht dat we nog een stukje naar beneden gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:03 schreef apacalipto het volgende:
[..]
denk je dat hij nog wel verder keldert? ik zit nu achter de pc er is niet heel veel buy support inderdaad. maar denk dat mensen wel blijven panic buyen... jij niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |