Jezus zeg, sterkte.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
Jacquelien is zo'n tante die al is ze 45, zo jong mogelijk probeert te blijven door haar haar te blonderen en lelijke hoerige make-up op te doen... Maar ze houdt wel van je.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Zoals ze het zingt klinkt het niet alsof ze de time of her life had.
Ik kan er al een afstrepen. Waar staat 'ie?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het weer ambrobingo tijd ja Gramulanion?
https://bingobaker.com/play/144852quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan er al een afstrepen. Waar staat 'ie?
Ze ziet er wel jong uit voor 45.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
Jacquelien is zo'n tante die al is ze 45, zo jong mogelijk probeert te blijven door haar haar te blonderen en lelijke hoerige make-up op te doen... Maar ze houdt wel van je.
Maar haar gewoon doen, natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
Real speelt.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat er nu geen ene reet op TV is.
Is altijd rond de 50 minuten.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een kortere uitzending lijkt het wel.
Vrouwendartsen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarvoor zijn ze toch bij Ned3 weg gegaan of niet dan?!quote:
Tenminste íets positiefs.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een kortere uitzending lijkt het wel.
Corrie is ook van '45.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze ziet er wel jong uit voor 45.
Ja, ik snap er niks vanquote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Zaktabak het volgende:
Wat? Het duurde toch tot 20:00? Was deze?
Utopia.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is dan ook een stuk jonger.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze ziet er wel jong uit voor 45.
twitter:GerritHiemstra twitterde op maandag 06-01-2014 om 19:50:14Krijgen we nu 10 minuten reclame na #DWDD? reageer retweet
Wat is er dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah morgenavond weer een topshow?
Ik vind de guilty pleasures een leuke rubriek, maar matig uitgevoerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Norrage het volgende:
Andere zender, maar het gehaat blijft.wat zijn jullie ook een stelletje trolls
Daar heb je Gerrit weerquote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:GerritHiemstra twitterde op maandag 06-01-2014 om 19:50:14Krijgen we nu 10 minuten reclame na #DWDD? reageer retweet
Mr. Frank Visser gaat weer echter zeggen.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Utopia.Vandaag even die website uitgecontroleerd. Wat een razende vliegende apenaids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een beetje opzichtig inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Norrage het volgende:
Andere zender, maar het gehaat blijft.wat zijn jullie ook een stelletje trolls
Belangrijkste vraag is: Is Renske erbij?!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig is er vanavond Knevel en van den Brink.
Renske is zeker op wintersport met zijn Pearl.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ah dat is liefquote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik probeer alleen je aandacht te trekken
Weet ik niet, maar daar komen we vanzelf achter.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag is: Is Renske erbij?!
Renske zit in een dip omdat de Zwarte parel is overleden.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Renske is zeker op wintersport met zijn Pearl.
http://instantrimshot.com/quote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Renske zit in een dip omdat de Zwarte parel is overleden.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Renske zit in een dip omdat de Zwarte parel is overleden.
Wat is deze.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Nee, Renske is weg bij KvdB begreep ik.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
De introductie is wel heel erg SBS6 nieuwe stijl, net de stijl die ze niet moesten hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nu een paar minuten en vind er idd ook geen zak aan
Boe. Schandalig.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Slobeend het volgende:
En duurt te lang. Gewoon alleen even snel voorstellen en dan meteen naar dat Utopiaterrein.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De introductie is wel heel erg SBS6 nieuwe stijl, net de stijl die ze niet moesten hebben.
Toen ik er over hoorde dacht ik dat het een leuk concept zou worden maar als je meteen al moet betalen op de website, hoeft het voor mij niet meer.quote:
Veel te groot spectakel. Mensen moeten spontaan uit huis, vriendje bellen, om voor heel lange tijd niet meer terug te keren. Huiliehuilie en van John moeten we geloven dat dit allemaal echt is huilhuilquote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
En duurt te lang. Gewoon alleen even snel voorstellen en dan meteen naar dat Utopiaterrein.
Hier dito. Vroeger keek ik elke RLS, maar dit is niet te handelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nu een paar minuten en vind er idd ook geen zak aan
Misschien is er een nieuw mokkel van 19 met een dansende paardenstaart.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Mani89 het volgende:
@renzeklamer
Presentator EO / Radio 1 Dit Is De Dag / Bolder 75 / Voorheen Makkelijk Praten Achteraf bij KvdB / Utrecht / Muziek / Geloof / Sport
NEEEEEEEE
Had het niet verwacht, maar ze hebben 12 minuten gewoon gevuld met reclame.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme, ik hoopte dat het journaal er meteen achteraan zou komen
Ik postte het net al in het topic, die telefoongesprekken klinken helemaal niet spontaanquote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Veel te groot spectakel. Mensen moeten spontaan uit huis, vriendje bellen, om voor heel lange tijd niet meer terug te keren. Huiliehuilie en van John moeten we geloven dat dit allemaal echt is huilhuil
Laten we dat hopen Frits.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is er een nieuw mokkel van 19 met een dansende paardenstaart.
Kom eraan!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik postte het net al in het topic, die telefoongesprekken klinken helemaal niet spontaanMaar goed liever daar even verder denk ik
UTO / De uitzending van maandag 6 januari: kickoff! #2 EXTREME TOPSHOW
Gelukkig.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat was eerst ook met zo'n serie, weet niet meer welke. GoT,BB of homeland ofzo. Volgens Matthijs was het een steengoede serie die hij zelf ook volgde. Vervolgens wist ie niet eens welk seizoen op dat moment bezig was.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef hmmmz het volgende:
Matthijs zegt dat hij 'The wolf of wall street' heeft gezien, maar hij weet niet hoe hij een pen moet verkopen. Dat stuk komt twee keer overduidelijk in de film voor. Matthijs heeft de film helemaal niet gezien.
Je bent zelf een bol.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:31 schreef Paul het volgende:
Was wel grappig de nieuwe vormgeving met blaadjeswereldbol en het grote scherm achter Matthijsje
quote:Verplaatst DWDD trekt meer kijkers dan Utopia
Met een nipte voorsprong heeft De Wereld Draait Door (DWDD) maandag meer kijkers getrokken dan het nieuwe SBS6-programma Utopia.
Respectievelijk 1,6 en 1,5 miljoen mensen stemden af op de programma's, zo bleek dinsdag uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek.
John de Mol gaf eerder aan tevreden te zijn als zijn nieuwe programma 1,5 miljoen kijkers zou trekken.
Gunst
Samen met RTL Boulevard, dat maandag goed was voor 1,1 miljoen kijkers tussen 18.30 en 19.30 uur, strijden de twee programma's om de gunst van de televisiekijker tussen 18.30 uur en 20.00 uur. DWDD is verplaatst van Nederland 3 naar Nederland 1 en begint bovendien al om 19.00 uur. Dat was voorheen om 19.30 uur.
Utopia, het maandag begonnen programma uit de koker van John de Mol, zal dagelijks tussen 19.30 en 20.00 uur te zien zijn. De uitzending van maandag duurde bij uitzondering een uur. In de eerste aflevering was te zien hoe de vijftien 'Utopianen' hun intrek namen op het terrein waar ze een jaar lang gevolgd zullen worden.
De drie programma's vielen overigens allemaal buiten de top-5 van de dag, die werd gevormd door achtereenvolgens het Journaal om 20.00 uur, Spoorloos, Radar, Dokter Deen en Goede Tijden, Slechte Tijden.
Door: ANP/Novum
Yepsquote:Op maandag 6 januari 2014 23:31 schreef Paul het volgende:
Was wel grappig de nieuwe vormgeving met blaadjeswereldbol en het grote scherm achter Matthijsje
Dat is het Nederland 1 effect, waar alle bejaarden die in slaap zijn gevallen achter hun tv ook meetellen. Op Nederland 1 heb je altijd +200.000 kijkers, ongeacht wat voor bagger je uitzendt.quote:
Dat blijkt inderdaad. En dan zullen ze vast helemaal tevreden zijn bij DWDD terwijl ik de kijkers alleen maar hoor klagen over 7 uur.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het Nederland 1 effect, waar alle bejaarden die in slaap zijn gevallen achter hun tv ook meetellen. Op Nederland 1 heb je altijd +200.000 kijkers, ongeacht wat voor bagger je uitzendt.
Het is 10+ graden en toch een reden om Erben over de Elfstedentocht te laten leuteren.quote:Andere Tijden Sport: Elfstedentocht 1997
Aanstaande zondag gaat de aflevering van Andere Tijden Sport over de Elfstedentocht van 1997. Onlangs werd filmmateriaal van deze tocht gevonden dat nooit eerder vertoond werd. Andere Tijden Sport maakte met deze beelden een reconstructie van deze, door Henk Angenent gewonnen, Elfstedentocht. Aan tafel: Tom Egbers (die erbij was als verslaggever), Erik Hulzebosch (die tweede werd) en Erben Wennemars.
Ali B Beken(d)t
Momenteel tourt Ali B langs de Nederlandse theaters met zijn voorstelling ‘Ali B Beken(d)t’. Voor zijn vorige programma, ‘Ali B geeft antwoord’ won hij de cabaretprijs ‘Neerlands Hoop’. In zijn nieuwe voorstelling gaat verder met vertellen van ontboezemingen en verhalen, waarbij hij achterste van zijn tong laat zien. Afgelopen zaterdag praatte hij al heel openhartig met Theo Maasen in ’24 uur met’, vanavond zit Ali B bij ons aan tafel.
Tafelheer: Filemon Wesselink
Geldt ook voor Utopia. Gaat natuurlijk hard kelderen en daar kan Matthijs weer van profiteren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:22 schreef Karina het volgende:
En misschien ook omdat mensen de eerste 'nieuwe' wilden zien.
Topshow.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is 10+ graden en toch een reden om Erben over de Elfstedentocht te laten leuteren.
Je moet ook geen documentaires over de tweede wereldoorlog uitzenden omdat het al zo lang geleden is ?quote:
Dat kijk ik niet naar Utopiaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:21 schreef Cynix ® het volgende:
Geldt ook voor Utopia. Gaat natuurlijk hard kelderen en daar kan Matthijs weer van profiteren.
Je moet vooral Erben niet uitnodigen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet ook geen documentaires over de tweede wereldoorlog uitzenden omdat het al zo lang geleden is ?
En geen reportage over de Malevich-tentoonstelling in het Stedelijk omdat ie al lang is overleden ?
Leg eens uit. Beste schaatsanalist en meest enthousiaste sidekick op de radio. Verder een groot kenner.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet vooral Erben niet uitnodigen.
Langebaanschaatser die zelf nog nooit een Elfstedentocht heeft gereden, waar jij dan toevallig van maakt dat het de beste schaatsanalist zou zijn. Op de radio ontwijk ik hem en hij krijgt nu ook het stempel van 'groot kenner'. Ik die manier hobbelen er in Nederland zo nog 3 miljoen grote kenners rond en die daar dan ook gewoon aan kunnen schuiven. Hij kan gaan zitten roepen dat het geweldig is en dat hij hoopt dat het snel weer zo ver is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Beste schaatsanalist en meest enthousiaste sidekick op de radio. Verder een groot kenner.
Wie moet je dan uitnodigen ?
Imca Marina ?
Ze kunnen toch een marktonderzoek houden? Dan komen ze er snel achter dat niemand het om zeven uur wil.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad. En dan zullen ze vast helemaal tevreden zijn bij DWDD terwijl ik de kijkers alleen maar hoor klagen over 7 uur.
Maaaaaaaar, de kijkcijfers zijn wel goed. Waar kies je dan voor?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kunnen toch een marktonderzoek houden? Dan komen ze er snel achter dat niemand het om zeven uur wil.
Als je Eurokok Martin compilaties uitzendt krijg je ook goede kijkcijfers, dat zegt allemaal niks.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maaaaaaaar, de kijkcijfers zijn wel goed. Waar kies je dan voor?
En waar is Mariken van Nieumeghen gebleven?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef Karina het volgende:
De app bestaat uit voorgelezen fragmenten uit bekende middeleeuwse Nederlandse ‘bestsellers’: Van den vos Reynaerde, Lanseloet van Denemerken en Jacob van Maerlant.
Niks stoffig oud-Holandsch in de schoolbanken, je hoort hoe een taal 700 jaar geleden leefde! Aan tafel Frits van Oostrom en neerlandicus Herman Pleij.
Waarom weigerde hij?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Neel was pas een baas. Die weigerde gewoon naar de Elfstedentocht te komen.
Die imitatie van Martquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/182090-smeets-jean-stond-voor-zijn-vak.html
vanaf 4:00
Ooit zal er een dag komen dat ook de Mart er niet meer isquote:
Tom Egbersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ooit zal er een dag komen dat ook de Mart er niet meer is
En wie moet er dan zo'n lofrede geven over Mart?
Ivo Niehe is net zo'n persoon. Ik verdenk hem ervan dat hij al een compleet TVportret van zichzelf heeft gemaaktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ooit zal er een dag komen dat ook de Mart er niet meer is
En wie moet er dan zo'n lofrede geven over Mart?
Want er is maar één man die goed over Mart kan praten en dat is Mart en die is er dan niet meer.
Gras is groen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
ElfstedentochtHet lijkt wel lente buiten gaan ze het daarover hebben.
Gras blijft dan gewoon groen hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
In de winter moet gras wit zijn van de sneeuw
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb nu boulevard opstaan! Ik ga nu DWDD kijken.
Om de dag volgens Cnor.quote:
Is niet belangrijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom wordt filemon zo verduisterd?
Ik heb nu ook 3FM opstaan! En op de stream DWDD!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb nu boulevard opstaan! Ik ga nu DWDD kijken.
Het punt van Filemon was volgens mij ook dat het compleet doorgeslagen was. Wel mee eens overigens.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Mjah dat vind ik nou ook niet zo prettig. Als ik dat boek doorblader heb ik vast ook van alles en nog wat.
En ik ben er ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef marcodej het volgende:
Zo, hallo. Het is haasten, maar ik ben er. Dit topic kan van start.
Dit dus.quote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het punt van Filemon was volgens mij ook dat het compleet doorgeslagen was. Wel mee eens overigens.
Hij staat, hij staat. En hij is er ook.quote:
Dat begreep ik, daarom zei ik dat ook.quote:
Volgens mij stond homoseksualiteit er nog niet zo lang geleden nog in.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
H is niet de enige, de discussie over de DSM 5 loopt natuurlijk al jaren.
koekoekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
En wat voor geluid maakt een vos, mensen?
Ach, in dat boek staat gewoon "Wie dit leest is gek".quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
H is niet de enige, de discussie over de DSM 5 loopt natuurlijk al jaren.
Zit je al met je vlag te zwaaien?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst even Heracles en dan zo Ajax en Feyenoord.
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit je al met je vlag te zwaaien?
tjaptjoepquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, in dat boek staat gewoon "Wie dit leest is gek".
quote:
Is dat zo? Niet in DSM IV toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij stond homoseksualiteit er nog niet zo lang geleden nog in.
Ik vind de wortel dan ook leuker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik niet en ik weet niet of ik dat wil johIk heb nog nachtmerries.
Zijn alle apps tokkie apps?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef Stickertje het volgende:
Waarom moet dat nu weer op een tokkie app, open gewoon een site
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef OProg het volgende:
Ali op de achtergrond. Karina wil zijn haar, dat we er even aan denken.
Het praat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef OProg het volgende:
Nee, dat is een dialect.quote:
Hoe vaak gaan we dit nog horenquote:
Nog steeds ja en hoe langer hoe beter ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef OProg het volgende:
Ga je zo zappen naar Utopia?quote:
Nu ga je te Fer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef alors het volgende:
Ali, spreekt de v eens als een v uit, en niet als een f.
Ja. dit jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knap dat je wel de zender hebt gevonden.
Is er geen Spangas episode?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik kijk het morgen wel even terug.
Dat kijk ik nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er geen Spangas episode?
Geen verschil met anders dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik word kotsmisselijk & agressief als ik zo'n accent hoor..
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er geen Spangas episode?
idioot.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik word kotsmisselijk & agressief als ik zo'n accent hoor..
Zie je wel, ik dacht al.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kijk ik nuDuurt toch maar eventjes.
Hij knippert met een oog veel vaker dan met zijn andere oogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ali er niet bij was was dit item leuk geweest.
Volgens mij gaat het niet goed met die jongen, deed hij net ook al in het klein, van die rondjes maken.quote:
Dat je er agressief van wordtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idioot omdat ik het lelijk vind klinken?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan we dit nog horen
quote:
Godverdommequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knap dat je wel de zender hebt gevonden.
Drie maanden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
GodverdommeLaat me oké, ik ben op vakantie geweest
Behoorlijk.quote:
Ik wist het ook pas net voor de kerst hoorquote:
Nee, idioot.quote:
Ja.quote:
Schrijf je ook mee?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:20 schreef Stickertje het volgende:
Ali heeft een niet ingedaalde teelbal? Interessant om te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |