Jezus zeg, sterkte.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
Jacquelien is zo'n tante die al is ze 45, zo jong mogelijk probeert te blijven door haar haar te blonderen en lelijke hoerige make-up op te doen... Maar ze houdt wel van je.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Zoals ze het zingt klinkt het niet alsof ze de time of her life had.
Ik kan er al een afstrepen. Waar staat 'ie?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het weer ambrobingo tijd ja Gramulanion?
https://bingobaker.com/play/144852quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan er al een afstrepen. Waar staat 'ie?
Ze ziet er wel jong uit voor 45.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
Jacquelien is zo'n tante die al is ze 45, zo jong mogelijk probeert te blijven door haar haar te blonderen en lelijke hoerige make-up op te doen... Maar ze houdt wel van je.
Maar haar gewoon doen, natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
Real speelt.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat er nu geen ene reet op TV is.
Is altijd rond de 50 minuten.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een kortere uitzending lijkt het wel.
Vrouwendartsen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarvoor zijn ze toch bij Ned3 weg gegaan of niet dan?!quote:
Tenminste íets positiefs.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een kortere uitzending lijkt het wel.
Corrie is ook van '45.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze ziet er wel jong uit voor 45.
Ja, ik snap er niks vanquote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Zaktabak het volgende:
Wat? Het duurde toch tot 20:00? Was deze?
Utopia.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is dan ook een stuk jonger.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze ziet er wel jong uit voor 45.
twitter:GerritHiemstra twitterde op maandag 06-01-2014 om 19:50:14Krijgen we nu 10 minuten reclame na #DWDD? reageer retweet
Wat is er dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah morgenavond weer een topshow?
Ik vind de guilty pleasures een leuke rubriek, maar matig uitgevoerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Norrage het volgende:
Andere zender, maar het gehaat blijft.wat zijn jullie ook een stelletje trolls
Daar heb je Gerrit weerquote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:GerritHiemstra twitterde op maandag 06-01-2014 om 19:50:14Krijgen we nu 10 minuten reclame na #DWDD? reageer retweet
Mr. Frank Visser gaat weer echter zeggen.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Utopia.Vandaag even die website uitgecontroleerd. Wat een razende vliegende apenaids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een beetje opzichtig inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Norrage het volgende:
Andere zender, maar het gehaat blijft.wat zijn jullie ook een stelletje trolls
Belangrijkste vraag is: Is Renske erbij?!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig is er vanavond Knevel en van den Brink.
Renske is zeker op wintersport met zijn Pearl.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ah dat is liefquote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik probeer alleen je aandacht te trekken
Weet ik niet, maar daar komen we vanzelf achter.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag is: Is Renske erbij?!
Renske zit in een dip omdat de Zwarte parel is overleden.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Renske is zeker op wintersport met zijn Pearl.
http://instantrimshot.com/quote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Renske zit in een dip omdat de Zwarte parel is overleden.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Renske zit in een dip omdat de Zwarte parel is overleden.
Wat is deze.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Nee, Renske is weg bij KvdB begreep ik.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
De introductie is wel heel erg SBS6 nieuwe stijl, net de stijl die ze niet moesten hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nu een paar minuten en vind er idd ook geen zak aan
Boe. Schandalig.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Slobeend het volgende:
En duurt te lang. Gewoon alleen even snel voorstellen en dan meteen naar dat Utopiaterrein.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De introductie is wel heel erg SBS6 nieuwe stijl, net de stijl die ze niet moesten hebben.
Toen ik er over hoorde dacht ik dat het een leuk concept zou worden maar als je meteen al moet betalen op de website, hoeft het voor mij niet meer.quote:
Veel te groot spectakel. Mensen moeten spontaan uit huis, vriendje bellen, om voor heel lange tijd niet meer terug te keren. Huiliehuilie en van John moeten we geloven dat dit allemaal echt is huilhuilquote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
En duurt te lang. Gewoon alleen even snel voorstellen en dan meteen naar dat Utopiaterrein.
Hier dito. Vroeger keek ik elke RLS, maar dit is niet te handelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nu een paar minuten en vind er idd ook geen zak aan
Misschien is er een nieuw mokkel van 19 met een dansende paardenstaart.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Mani89 het volgende:
@renzeklamer
Presentator EO / Radio 1 Dit Is De Dag / Bolder 75 / Voorheen Makkelijk Praten Achteraf bij KvdB / Utrecht / Muziek / Geloof / Sport
NEEEEEEEE
Had het niet verwacht, maar ze hebben 12 minuten gewoon gevuld met reclame.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme, ik hoopte dat het journaal er meteen achteraan zou komen
Ik postte het net al in het topic, die telefoongesprekken klinken helemaal niet spontaanquote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Veel te groot spectakel. Mensen moeten spontaan uit huis, vriendje bellen, om voor heel lange tijd niet meer terug te keren. Huiliehuilie en van John moeten we geloven dat dit allemaal echt is huilhuil
Laten we dat hopen Frits.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is er een nieuw mokkel van 19 met een dansende paardenstaart.
Kom eraan!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik postte het net al in het topic, die telefoongesprekken klinken helemaal niet spontaanMaar goed liever daar even verder denk ik
UTO / De uitzending van maandag 6 januari: kickoff! #2 EXTREME TOPSHOW
Gelukkig.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat was eerst ook met zo'n serie, weet niet meer welke. GoT,BB of homeland ofzo. Volgens Matthijs was het een steengoede serie die hij zelf ook volgde. Vervolgens wist ie niet eens welk seizoen op dat moment bezig was.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef hmmmz het volgende:
Matthijs zegt dat hij 'The wolf of wall street' heeft gezien, maar hij weet niet hoe hij een pen moet verkopen. Dat stuk komt twee keer overduidelijk in de film voor. Matthijs heeft de film helemaal niet gezien.
Je bent zelf een bol.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:31 schreef Paul het volgende:
Was wel grappig de nieuwe vormgeving met blaadjeswereldbol en het grote scherm achter Matthijsje
quote:Verplaatst DWDD trekt meer kijkers dan Utopia
Met een nipte voorsprong heeft De Wereld Draait Door (DWDD) maandag meer kijkers getrokken dan het nieuwe SBS6-programma Utopia.
Respectievelijk 1,6 en 1,5 miljoen mensen stemden af op de programma's, zo bleek dinsdag uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek.
John de Mol gaf eerder aan tevreden te zijn als zijn nieuwe programma 1,5 miljoen kijkers zou trekken.
Gunst
Samen met RTL Boulevard, dat maandag goed was voor 1,1 miljoen kijkers tussen 18.30 en 19.30 uur, strijden de twee programma's om de gunst van de televisiekijker tussen 18.30 uur en 20.00 uur. DWDD is verplaatst van Nederland 3 naar Nederland 1 en begint bovendien al om 19.00 uur. Dat was voorheen om 19.30 uur.
Utopia, het maandag begonnen programma uit de koker van John de Mol, zal dagelijks tussen 19.30 en 20.00 uur te zien zijn. De uitzending van maandag duurde bij uitzondering een uur. In de eerste aflevering was te zien hoe de vijftien 'Utopianen' hun intrek namen op het terrein waar ze een jaar lang gevolgd zullen worden.
De drie programma's vielen overigens allemaal buiten de top-5 van de dag, die werd gevormd door achtereenvolgens het Journaal om 20.00 uur, Spoorloos, Radar, Dokter Deen en Goede Tijden, Slechte Tijden.
Door: ANP/Novum
Yepsquote:Op maandag 6 januari 2014 23:31 schreef Paul het volgende:
Was wel grappig de nieuwe vormgeving met blaadjeswereldbol en het grote scherm achter Matthijsje
Dat is het Nederland 1 effect, waar alle bejaarden die in slaap zijn gevallen achter hun tv ook meetellen. Op Nederland 1 heb je altijd +200.000 kijkers, ongeacht wat voor bagger je uitzendt.quote:
Dat blijkt inderdaad. En dan zullen ze vast helemaal tevreden zijn bij DWDD terwijl ik de kijkers alleen maar hoor klagen over 7 uur.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het Nederland 1 effect, waar alle bejaarden die in slaap zijn gevallen achter hun tv ook meetellen. Op Nederland 1 heb je altijd +200.000 kijkers, ongeacht wat voor bagger je uitzendt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |