Oh gelukkig, al die veranderingen...mijn arme hoofdje.quote:
Ja?quote:
Dat kan zeker.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:17 schreef Tem het volgende:
Sommige mensen vinden geaffecteerd uit je nek bazelen onder de noemer 'educated' vallen. Dat kan natuurlijk.
Hopelijk komt dan je oranje topshow terugquote:
Zei iemand "oranje topshow"?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk komt dan je oranje topshow terug
En het is ook niet heel lang toch? Een uurtje of 4.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef SunChaser het volgende:
Hij krijgt gewoon betaald plus reiskosten
Daar gaan we voor JUICHENquote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zei iemand "oranje topshow"?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luisterboeken.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Voetbal, zijn er daar ook al boeken over?
Heb jij weleens een vinger in de anus van Pino geschoven?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zo vaak als jij bij Tem, vermoed ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij weleens een vinger in de anus van Pino geschoven?
Misschien is vandaag een goed moment.
Heen en terug?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
En het is ook niet heel lang toch? Een uurtje of 4.
De volgende keer bij Sesamstraat.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij weleens een vinger in de anus van Pino geschoven?
Misschien is vandaag een goed moment.
Een nee jij.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zo vaak als jij bij Tem, vermoed ik.
Nee enkele reis, maar hij zal dit wel als excuus gebruiken om bij familie ofzo langs te kunnen.quote:
Onwijs.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een nee jij.
Keiharde comeback deze.
Wel tot aan het tweede kootje natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een nee jij.
Keiharde comeback deze.
Went vanzelf wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Zaktabak het volgende:
Ik kan niet echt zeggen helemaal enthousiast te zijn van het nieuwe DWDD logo en decor
Beide was me niet eens opgevallenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Zaktabak het volgende:
Ik kan niet echt zeggen helemaal enthousiast te zijn van het nieuwe DWDD logo en decor
Speelde in het eerste elftal bij zijn plaatselijke club. Tot een blessure een einde aan zijn carriere maakte.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tong stond op het veld, dat was in zijn tijd een zeer verdienstelijk voetballer.
* o reiquote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef tong80 het volgende:
Eusebio...........OH REY.....Eén van dfe besten allertijden.
In mijn top tien allertijden.
Martin Scorsici ook
altijd zonder das.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef Felagund het volgende:
Jort heeft wel vaker bretels aan toch?
Waar speelde die Scorsici dan? Grappig, z'n naam lijkt best op die van die regisseurquote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef tong80 het volgende:
Eusebio...........OH REY.....Eén van dfe besten allertijden.
In mijn top tien allertijden.
Martin Scorsici ook
Is hij sinds hij bij Joling in de auto zat..quote:
Hij is met Jack op vakantie geweest.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
Jort ziet er wel puik uit zo. Alleen zijn gezicht is vies bruin.
Vaker wel dan niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef Felagund het volgende:
Wot?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef Felagund het volgende:
Echt? Dacht dat dat 20 jaar geleden in was.quote:
Tong is een legendarische voetballer en een legendarische FOK!ker die helaas te krom loop om Golfer op zijn rug mee te nemen qua oude anekdotes.quote:
Genee IIquote:
DWDD.quote:
Gatsby was tof jaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
IN Gatsby was hij ook een baas
Deze film wil ik ook wel zien trouwens.
Er zijn alleen nooit ergens pics van.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong is een legendarische voetballer en een legendarische FOK!ker die helaas te krom loop om Golfer op zijn rug mee te nemen qua oude anekdotes.
Trage verbinding ook. Maar daar wordt aan gewerkt door een blonde stoot met dubbel D.
the Beach al gezien?quote:
Zó snel was ie!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn alleen nooit ergens pics van.
Was ook een prima film, teveel gehaat daarop omdat het na Titanic kwam.quote:
Krijg je wel originele anekdotes.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:26 schreef marcodej het volgende:
Gijp geeft seminars voor 10k per keer.
Niet alleen daarom.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Was ook een prima film, teveel gehaat daarop omdat het na Titanic kwam.
Google op Garincha en dan op amateur-niveauquote:Op maandag 6 januari 2014 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn alleen nooit ergens pics van.
Volgens mij nogal een cultuurverschil tussen US en Nederlandquote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef marcodej het volgende:
Hoe enthousiaster ze zijn, hoe sneller ik ophang.
Beetje wel ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij nogal een cultuurverschil tussen US en Nederland
Je wil deze apenaids nooit horen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
Echt zo een nummer wat je echt niet NU wil horen he?
Verkoop mij eens iets? Kijken of het werkt.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb een tijdje in een callcenter gewerkt vroeger en dan werkte dit júist niet, die mensen lagen er zo uit want die scoorden niet. Zelf belde ik zoals met ieder ander, dat werkte veel beter.
Nou de overige 364 dagen van het jaar doe je mij er ook geen plezier mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
Echt zo een nummer wat je echt niet NU wil horen he?
Hahaha. Het werkte goed, telefonisch. Ondertussen was ik gewoon lekker aan het tekenen. Het was nogal geestdodend, namelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Verkoop mij eens iets? Kijken of het werkt.
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hahaha. Het werkte goed, telefonisch. Ondertussen was ik gewoon lekker aan het tekenen. Het was nogal geestdodend, namelijk.
Nergens fikken de auto's beterquote:
Nee, nog geen tientje per uur en ook gewoon best wel lullig als in zielig voor die mensen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellenOok niet erg belonend, lijkt me.
In plaats van Gers.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef Zaktabak het volgende:
Heey dat is Braddie jongens! Braddie!!!
Nou, vooruit, ik schenk je vergiffenisquote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, nog geen tientje per uur en ook gewoon best wel lullig als in zielig voor die mensen.
Ja. Snap dat buitenstaanders deze niet leuk vinden.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze was alleen leuk voor de VI kijkers denk ik.
En voor Coquote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze was alleen leuk voor de VI kijkers denk ik.
Die woordgrappen worden er niet beter op.quote:
13 in een dozijn jaquote:
Precies, zeg het ze Haaibaaike.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat vind ik wel een leuk onderdeel dat zingen van artiesten.
Jij kan dat kapsel hebben?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed kapsel had die zanger wel. Dat kan ik ook
Jullie mogen mij aanraken.
+ Geusebroek en Mr en Mississippiquote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen die cover van Anneke was goed.
Ja. Goede vriend doneert zijn haar zoquote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan dat kapsel hebben?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
Wagners opera's blijven mijn guilty pleasure
Harry Nilsson ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef SunChaser het volgende:
Without you is niet van Mariah carrey
Moest ik ook aan denken.quote:
Het zit diep hèquote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik hoop dat Jacqueline een liedje van Laura Jansen kiest. Dan krijgt die verknalde nacht van SR tenminste nog wat waarde.
Niet, van Badfinger.quote:
Sjakie heeft grotere neusgaten.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef Zaktabak het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke verknalde nacht?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik hoop dat Jacqueline een liedje van Laura Jansen kiest. Dan krijgt die verknalde nacht van SR tenminste nog wat waarde.
Ik was erbij ...ik deel je pijn.quote:
Bij mij ook niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er gaat geen belletje rinkelen.
Ik was nog in de top 2000 humor modus, excuusquote:
Goh.quote:
Jacqueline was samen met Laura Jansen slaapgast bij Serious Request dit jaar. En samen waren ze de ergste slaapgasten die ik ooit heb gezien.quote:
Bij mij ook niet echt.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
De titel en uitvoerende zei me niks, maar nu ik het hoor wel. Het is volgens mij bijna hetzelfde als het origineel.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
SR nacht met Jacq en Laura Janssen...een nacht doorhalen met Michael Schumacher in huidige staat was enerverender geweest.quote:
Toen was Mexicanobakker.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was nog in de top 2000 humor modus, excuus
Absoluut niet mijn muziek, maar blijft toch een prima artiest.quote:
Jezus zeg, sterkte.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jacqueline was samen met Laura Jansen slaapgast bij Serious Request dit jaar. En samen waren ze de ergste slaapgasten die ik ooit heb gezien.
Was johannes_verme-er ook?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
SR nacht met Jacq en Laura Janssen...een nacht doorhalen met Michael Schumacher in huidige staat was enerverender geweest.
Nee, ziet er altijd overreden uit.quote:
Nou inderdaad ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee mooi dat het is afgelopen.
Twee mods die geloven dat ik het serieus meen? Dat valt me van jullie tegenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd zeg, je daar twee weken later nog druk om maken.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
Jacquelien is zo'n tante die al is ze 45, zo jong mogelijk probeert te blijven door haar haar te blonderen en lelijke hoerige make-up op te doen... Maar ze houdt wel van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |