Oh gelukkig, al die veranderingen...mijn arme hoofdje.quote:
Ja?quote:
Dat kan zeker.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:17 schreef Tem het volgende:
Sommige mensen vinden geaffecteerd uit je nek bazelen onder de noemer 'educated' vallen. Dat kan natuurlijk.
Hopelijk komt dan je oranje topshow terugquote:
Zei iemand "oranje topshow"?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk komt dan je oranje topshow terug
En het is ook niet heel lang toch? Een uurtje of 4.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef SunChaser het volgende:
Hij krijgt gewoon betaald plus reiskosten
Daar gaan we voor JUICHENquote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zei iemand "oranje topshow"?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luisterboeken.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Voetbal, zijn er daar ook al boeken over?
Heb jij weleens een vinger in de anus van Pino geschoven?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zo vaak als jij bij Tem, vermoed ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij weleens een vinger in de anus van Pino geschoven?
Misschien is vandaag een goed moment.
Heen en terug?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
En het is ook niet heel lang toch? Een uurtje of 4.
De volgende keer bij Sesamstraat.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij weleens een vinger in de anus van Pino geschoven?
Misschien is vandaag een goed moment.
Een nee jij.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zo vaak als jij bij Tem, vermoed ik.
Nee enkele reis, maar hij zal dit wel als excuus gebruiken om bij familie ofzo langs te kunnen.quote:
Onwijs.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een nee jij.
Keiharde comeback deze.
Wel tot aan het tweede kootje natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een nee jij.
Keiharde comeback deze.
Went vanzelf wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Zaktabak het volgende:
Ik kan niet echt zeggen helemaal enthousiast te zijn van het nieuwe DWDD logo en decor
Beide was me niet eens opgevallenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Zaktabak het volgende:
Ik kan niet echt zeggen helemaal enthousiast te zijn van het nieuwe DWDD logo en decor
Speelde in het eerste elftal bij zijn plaatselijke club. Tot een blessure een einde aan zijn carriere maakte.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tong stond op het veld, dat was in zijn tijd een zeer verdienstelijk voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |