Moet niet werken bij de Mc vanavondquote:Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Opschieten en ga die dubbele en 3dubbele cheeseburgers voor me bakken
Geen idee eigenlijk. Ik denk daar nooit over na.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag.
Misschien is de echte vraag; Wat zou je willen zijn?
Wat was het andere werk ook alweer?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet niet werken bij de Mc vanavond
ook goedquote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Maria?
En natuurlijk staat daar iets goeds tegenover je kent me toch
Wat zou je er van vinden als ik naar meets kwam in een wit t-shirt met daarop in bruine letters:quote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik denk daar nooit over na.
Elisabeth?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook goed
Daarom twijfel ik ook over dat goeds
Ik zou voor zwarte letters kiezen en dan een rood hartje in plaats van de 'a' in Kaneel.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als ik naar meets kwam in een wit t-shirt met daarop in bruine letters:
Kaneel is liefde
nee en neequote:Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Elisabeth?
Je bent gewoon bang voor de reactie he
vrouwelijk en ouderwetsquote:Op maandag 6 januari 2014 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Tis wel een vrouwelijke naam? iets hips of iets ouderwets?
Laat zien
Awwwquote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou voor zwarte letters kiezen en dan een rood hartje in plaats van de 'a' in Kaneel.
ja die kant uitquote:Op maandag 6 januari 2014 17:32 schreef rival het volgende:
[..]
Helemaal terug naar namen als Edwina, Emmelien?
Wanneer en waar is de begrafenis?quote:
Nou ja de bonnen niet natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind je die bonnen lekker ja?
Ach, gratis eten en drinken en je ziet allemaal mensen die je heel lang niet meer had gezien (minus eentje). Zo slecht is het nog niet, de sfeer is vaak nog beter dan kerst bij veel gezinnenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop er voorlopig geen mee te maken
Waar haal je die vandaan?quote:
Stiefpa en neef verloren een week na elkaar, da's wel even genoeg voorlopig.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, gratis eten en drinken en je ziet allemaal mensen die je heel lang niet meer had gezien (minus eentje). Zo slecht is het nog niet, de sfeer is vaak nog beter dan kerst bij veel gezinnen
Sorry, dat is niet fijnquote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiefpa en neef verloren een week na elkaar, da's wel even genoeg voorlopig.
Dat laatste klopt helaas wel
Ohja, ik heb een Nee/Nee sticker, mn prullenbak zat wekelijks voor de helft gevuld met folders welke ik niet lasquote:
Gelukkig niet de gezinnen waar ik komquote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, gratis eten en drinken en je ziet allemaal mensen die je heel lang niet meer had gezien (minus eentje). Zo slecht is het nog niet, de sfeer is vaak nog beter dan kerst bij veel gezinnen
Kon je volgens mij niet weten.quote:
Gheghequote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, ik heb een Nee/Nee sticker, mn prullenbak zat wekelijks voor de helft gevuld met folders welke ik niet las
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
Of hier http://www.mcdonalds.nl/v(...)yA6rsCFYlF3godN04AGw
Nice, goede kortingen welquote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef rival het volgende:
[..]
Mc donalds kortings app op de phone of gewoon in de brievenbus
Ik ook niet hoor, maar hoor genoeg verhalen om me heen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig niet de gezinnen waar ik kom
quote:
Ik kan nu af met 1 kleine vuilniszak, ipv 2.quote:[..]
Gheghe
Ik heb gewoon een oud papier doosquote:Op maandag 6 januari 2014 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar hoor genoeg verhalen om me heen.
[..]
[..]
Ik kan nu af met 1 kleine vuilniszak, ipv 2.
Ik in een bezoekje aan de Turk.quote:
Ik heb geen idee waar ik het oude papier bij mij in de buurt ergens zou kunnen laten, gelijk aan glas. Het is allemaal ook zo weinig dat ik het op 1 hoop gooi.quote:
Staan er hier nog 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staan er hier nog 2
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Ik ook niet, maar ik kom langs zo'n oudpapier-in-de-grond container.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik het oude papier bij mij in de buurt ergens zou kunnen laten, gelijk aan glas. Het is allemaal ook zo weinig dat ik het op 1 hoop gooi.
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staan er hier nog 2
Oh nog gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat maakt op het moment niet zoveel uitquote:![]()
Dank jequote:
Ook bedanktquote:Op maandag 6 januari 2014 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kom langs zo'n oudpapier-in-de-grond container.
[..]
Oh nog gefeliciteerd
[..]
Dat maakt op het moment niet zoveel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:00 schreef PeuRac het volgende:
Vinniiee!!!!!!! Ik heb de beste manier gevonden om te bepalen welke auto je moet kopen! Deze meid heeft echt een briljant idee:
Waarschijnlijk wilde ze alleen de olie bijvullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:00 schreef PeuRac het volgende:
Vinniiee!!!!!!! Ik heb de beste manier gevonden om te bepalen welke auto je moet kopen! Deze meid heeft echt een briljant idee:
Dan koop ik natuurlijk geen BMW meer hé, dat snap je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, ik heb ook nog wel een modelletje van een Quattroporte staan inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan koop ik natuurlijk geen BMW meer hé, dat snap je wel
Nee joh, zie je de pokon er niet uit lopen dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde ze alleen de olie bijvullen.
Ik heb niet eens een modelautoquote:Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook nog wel een modelletje van een Quattroporte staan inderdaadOf eenvoudig houden en een huidige M5, daar zie je het bijna niet aan af
Die krijg je vaak als je proefrijdt met nieuwe auto's bij dealers, heb ook een A8, 7-serie (die en de Maserati zijn van rond 2008), V60H dus sinds kort. En een hoop Alfa modelletjes die ik op verjaardagen kreeg. Heb nog nooit wat gekocht, zo boeiend vind ik het niet. Staat ook allemaal op zolderquote:
Oh dat wist ik niet. Ik rij dan ook nooit in nieuwe auto'squote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die krijg je vaak als je proefrijdt met nieuwe auto's bij dealers, heb ook een A8, 7-serie (die en de Maserati zijn van rond 2008), V60H dus sinds kort. En een hoop Alfa modelletjes die ik op verjaardagen kreeg. Heb nog nooit wat gekocht, zo boeiend vind ik het niet. Staat ook allemaal op zolder
Ja.quote:
Is ook niet altijd zo, maar als ze je willen paaien wel. Vroeger moesten mn broertje en ik altijd gaan zeuren van mn vader bij de dealers. Elke 4 jaar weer een nieuwe collectie auto'squote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik rij dan ook nooit in nieuwe auto's
Oeh, daar heb ik ook wel zin in, met hutspot!quote:
Ach is toch een leuk weetje dat je die dingen krijgt bij het kijken naar dat soort auto'squote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook niet altijd zo, maar als ze je willen paaien wel. Vroeger moesten mn broertje en ik altijd gaan zeuren van mn vader bij de dealers. Elke 4 jaar weer een nieuwe collectie auto's![]()
Toen ik voor mn werk moest kijken vond ik het eerst een beetje kinderachtig, maar stiekem ook wel leuk
Hutspot.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik ook wel zin in, met hutspot!
Nee man. Lekker, met rode kool.quote:
Kregen het ook bij een Citroen Xantia, Renault Laguna, Peugeot 406 toen der tijdquote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach is toch een leuk weetje dat je die dingen krijgt bij het kijken naar dat soort auto's
Moet je natuurlijk niet voor een suzuki alto gaan kijken
Oh nee, zo lekker!quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kregen het ook bij een Citroen Xantia, Renault Laguna, Peugeot 406 toen der tijdEn daarvoor weet ik niet meer allemaal wat het was, alleen dat er ineens een Toyota Carina II voor de deur stond en ipv de mooie Volvo 240 een Suzuki Alto
Je bent zelf bah.quote:
Dat is waar. Ik zal je de volgende meet even over je wang likken.quote:
Blufquote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zal je de volgende meet even over je wang likken.
Voor ons toen perfect, met 2 kinderen, beide 2x sporten, 2x muziekschool in de week, ook nog eens boodschappen doen en mn moeder werkte ook. Was op de fiets allemaal niet te doen, maar die Volvo was echt veel te groot om veel en makkelijk in de stad te rijden. Daar was die Suzuki wel ideaal voorquote:
Je gaat mee karten?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Spoel je wel daarna je mond?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmm ja dat is waar, is natuurlijk wel een lekkere kleine auto voor stadsgebruik. Niet iets voor mijquote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor ons toen perfect, met 2 kinderen, beide 2x sporten, 2x muziekschool in de week, ook nog eens boodschappen doen en mn moeder werkte ook. Was op de fiets allemaal niet te doen, maar die Volvo was echt veel te groot om veel en makkelijk in de stad te rijden. Daar was die Suzuki wel ideaal voorheeft ze wel 6jr in gereden denk ik. Daarvoor en daarna nooit meer zo'n kleine auto gehad trouwens. Daarna heeft ze een Nissan Primera gehad en de laatste 10 jaar alleen maar Volvo S80
(waardoor ze sindsdien eigenlijk grotere auto's reed dan mn vader
alleen de eerste jaren reed hij ook een S80).
Ze weet toch niet waar jouw wang allemaal geweest isquote:
Niet op rare plekken in ieder geval.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze weet toch niet waar jouw wang allemaal geweest is
Wat zijn rare plekken?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet op rare plekken in ieder geval.
Nooit zeggen tegen mij.quote:
Nee, ik ben blut.quote:
Op de grond, uitlaat van je auto, de wielen.quote:
I just didquote:
Hmm nee daar komt mijn hoofd nietquote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de grond, uitlaat van je auto, de wielen.
Barbusquote:
Dat bedoel ik dus, ik kan nog wel meer plaatsen bedenkenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I just did
[..]
Hmm nee daar komt mijn hoofd niet
Precies, dan is mijn wang dus ook niet smerigquote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barbus
[..]
Dat bedoel ik dus, ik kan nog wel meer plaatsen bedenken
Dat sluit het niet perse uit hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, dan is mijn wang dus ook niet smerig
Lang geleden, hoe is het kerel?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barbus
[..]
Dat bedoel ik dus, ik kan nog wel meer plaatsen bedenken
Mond is het meest vieze gedeelte van de mens. Veel bacteriën.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sluit het niet perse uit hoor![]()
En de tong van Fera of die schoon of vies daar ga ik geen uitlating over doen. Ik wil geen Gitaar achter mij aan namelijk.
Ik zei dat mijn hoofd niet op rare plaatsen komtquote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sluit het niet perse uit hoor![]()
En de tong van Fera of die schoon of vies daar ga ik geen uitlating over doen. Ik wil geen Gitaar achter mij aan namelijk.
Gaat wel, alles oke daar in Malta?quote:
Een biologisch verantwoord antwoordquote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mond is het meest vieze gedeelte van de mens. Veel bacteriën.
Zal bij Fera niet anders zijn.
Dat betekend nog niet dat je wang niet vies is of wordt.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dat mijn hoofd niet op rare plaatsen komt
Jawelquote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat je wang niet vies is of wordt.
Als jij dat vindtquote:
Alles ok hier, gaat lekker.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat wel, alles oke daar in Malta?
[..]
Een biologisch verantwoord antwoord
Ze heeft mijn voetenplekje gestolenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hee rolklem. Hoe is t met je poezebeest?
Zet ergens een (schoenen)doos neer, dan gaat ze dáár waarschijnlijk in zitten.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ze heeft mijn voetenplekje gestolen
Ik heb 4 eetkamerstoelen, twee banken, twee mandjes, een deken bij de verarming en een schoenendoos.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zet ergens een (schoenen)doos neer, dan gaat ze dáár waarschijnlijk in zitten.
Haha, wen er dan maar aan. Of ga vechten om t beste plekje.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik heb 4 eetkamerstoelen, twee banken, twee mandjes, een deken bij de vewarming en een schoenendoos.Onder mijn bureau ligt een kussen (deel van een matras), heeerlijk voor je voeten, en ook voor een poes dus.
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha, wen er dan maar aan. Of ga vechten om t beste plekje.
En jij?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
En fax, dit jaar al seksuele handelingen uitgevoerd?
Dat is natuurlijk te verwachten he?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik heb 4 eetkamerstoelen, twee banken, twee mandjes, een deken bij de verarming en een schoenendoos.Onder mijn bureau ligt een kussen (deel van een matras), heeerlijk voor je voeten, en ook voor een poes dus.
Mijn voeten liggen erop, dus ik lig ook niet op de plaats waar mijn poes nu ligtquote:Op maandag 6 januari 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk te verwachten he?Lig jij op dat moment op 4 eetkamerstoelen, twee banken, twee mandjes, een deken bij de verarming en een schoenendoos? Nee? Dan zal het vast niet lekker liggen
Jouw voeten maken geen onderdeel uit van jou?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef rolklem het volgende:
[..]
Mijn voeten liggen erop, dus ik lig ook niet op de plaats waar mijn poes nu ligt
Ik niet. Er is er maar 1 voor mij en die heb ik dit jaar nog niet gezien.quote:
Dan wordt het onderhand wel eens tijdquote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet. Er is er maar 1 voor mij en die heb ik dit jaar nog niet gezien.
Ja, iemand 6 dagen niet zien. Raar wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wordt het onderhand wel eens tijd
Maar om wie gaat het hier eigenlijk?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, iemand 6 dagen niet zien. Raar wel.
Z'n rechter hand.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar om wie gaat het hier eigenlijk?
Die heb ik inderdaad al 6 dagen niet gezien.quote:
Ken je niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar om wie gaat het hier eigenlijk?
Wat is de bluf?quote:
Heeft ze een zus?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad al 6 dagen niet gezien.
Wel lastig met koken.
[..]
Ken je niet.
Zo werkt het niet hè.quote:
Is ze single?quote:
Beidequote:
Zij is single.quote:
Okequote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij is single.
De zus weet ik eerlijk gezegd niet.
Geloof dat ze bezet is.
Wat is er aan het handje twi?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef twi het volgende:
Kat te koop. Wit met zwart. Keuze tussen een vrouwtje van bijna 3 jaar oud en een jongetje van bijna 1 jaar oud.
Er is er nu ten alle tijden altijd ééntje irritant. Voorheen was dat maar tweederde van de tijd het geval.quote:
Awwwquote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Er is er nu ten alle tijden altijd ééntje irritant. Voorheen was dat maar tweederde van de tijd het geval.
Verdikkeme twi.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef twi het volgende:
Dat is lief, maar ik denk niet dat ik het er door krijg bij de dame des huizes.
Aan wie heb je een kat aangeboden dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verdikkeme twi.
Had dat even 5 tellen eerder getypt.
Niemand.quote:
Heb ik niet op mijn laptop. Wel op desktop als het goed is. Komt wel een keertje dus.quote:
Ach, ook op de andere katten toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Komt omdat ze weet dat ik al een beetje van Mika houd. Ze doet niets dan haten op die kat.
Minder, tenzij ze windjes laten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ook op de andere katten toch?
Laat jouw poes wel eens een windje?quote:
Oh welquote:
1 Keer gefaptquote:Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
En fax, dit jaar al seksuele handelingen uitgevoerd?
En ga je dat volhouden de rest van het jaar maar 1 keer fappen?quote:
Doe eens wat subtieler.quote:
Hmm. Oké.quote:
Soms kan ik het gewoon niet latenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens wat subtieler.
Zoals: Als jij een frikandel zou zijn, zou je een frikandel speciaal zijn.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat jouw poes wel eens een windje?
Goh, Faxie die een voorspelbare double entendre maakt naar een vrouw ik het topic.quote:
Juh als ze teveel en te snel vreten....quote:
Dus...............quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lieffie, dit is de SEX slowchat, niet de tv slowchat...
Goede.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek nog een gebruikersnaam voor een datingsite.
Wat denken jullie van Bigmeatrick?
Ik denk dat bijna elk fatsoenlijk mens meer televisie kijkt dan ze seks hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef fietsie het volgende:
De meesten zien hier meer tv dan ze sex hebben...
Wel leuk dat je me lieffie noemtquote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lieffie, dit is de SEX slowchat, niet de tv slowchat...
Wat wil je er mee bereiken?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, dan ga ik effe wat anders doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef fietsie het volgende:
En bedankt!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna elk fatsoenlijk mens meer televisie kijkt dan ze seks hebben.
tv kijken?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik effe wat anders doen.
Soloseks?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik effe wat anders doen.
0 om 0. Dus sja.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef fietsie het volgende:
Ok.quote:
Aandacht trekken.quote:
Doe dan ook een uitdagende foto en profieltekstquote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
0 om 0. Dus sja.
[..]
Ok.
[..]
Aandacht trekken.
Ik wil je niet jaloers maken, maar ik heb behoorlijk spierpijn van de duoseks van de afgelopen tijd...dus nee, nu effe niet.quote:
wat ga je dan doen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan moet ik bij de buren aanbellen ofzo...
Geen uitdagende foto. Moet aan mijn beroep denken Tijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe dan ook een uitdagende foto en profieltekst
Je mag een foto van mij gebruikenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen uitdagende foto. Moet aan mijn beroep denken Tijn.
Afgaande op onze tijd op FOK!, denk ik dat ik meer heb aan mijn eigen foto.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag een foto van mij gebruiken
Nee, maar ik wil ook een date hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afgaande op onze tijd op FOK!, denk ik dat ik meer heb aan mijn eigen foto.
Of bedoel je hiermee te zeggen dat jij uitdagende foto's van jezelf hebt?
Aangezien ik hier zelf ook episch in faal, kan ik je daar niet bij helpen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil ook een date hebben
Hoiquote:
Haiquote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ja, en woensdag vrij gekregen. Ze hadden teveel mensen ingepland dus woensdag ook lekker vrij![]()
Vind ik ookquote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hai
Oh niceDat is altijd goed nieuws
Ik vind het wel lekker dat ik even alleen ben. En nu toch in mn feestweekquote:Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het geen slecht plan vinden
Feestweek?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat ik even alleen ben. En nu toch in mn feestweek
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand bij wie ik dat mag controlerenquote:Wurgseks, officieel ook wel auto-erotische asfyxie (AEA) genoemd, is een uiterst riskante vorm van seks waarbij de eigen keel of die van de partner wordt dichtgeknepen.
In sommige gevallen speelt het uitoefenen van macht een rol, maar meestal gebeurt het dichtknijpen op verzoek van de partner. Door het wurgen ontstaat een zuurstofgebrek in de hersenen wat tot een toestand leidt die op een lichte trip lijkt.
Erotische wurging is reeds eeuwen oud en heeft waarschijnlijk zijn oorsprong in de observatie dat opgehangen mannen bij het sterven een (doods)erectie kregen (angellust) en zelfs leken te ejaculeren. Omdat men niet besefte dat dit niets met erotische opwinding te maken had maar met druk op de ruggengraat en spierverslapping, begon men met verstikking te experimenteren, en het zelfs aan te bevelen als medicijn tegen impotentie.
Deze manier van bedrijving van seks kan gevaarlijk zijn. Het precieze aantal doden naar aanleiding van wurgseks is onbekend.
Nee, dank jequote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand bij wie ik dat mag controleren
Het was geen voornemen om het niet meer te doen ofzo hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goh, Faxie die een voorspelbare double entendre maakt naar een vrouw ik het topic.
Kom maar langs hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was geen voornemen om het niet meer te doen ofzo hoorIk vind het veels te leuk
Ze zijn verzonden, hoeraquote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien ik hier zelf ook episch in faal, kan ik je daar niet bij helpen.
Nicequote:Op maandag 6 januari 2014 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn verzonden, hoera
En ik heb een mailtje gekregen dat het spel gereserveerd is. Moet even contact opnemen om een afhaaltijd af te spreken
Ik heb nog niemand gevonden die vrijwillig aan de galg wil hangen en wil sterven!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben wel benieuwd naar de uitkomsten Huppel
Jij wilde nietquote:
Owja da's waarquote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gevonden die vrijwillig aan de galg wil hangen en wil sterven!
[..]
Jij wilde niet
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooie tijden waren dat.quote:
Vraag me af of het een Fokker wasquote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat.
Ik had nog een kloon aangemaakt met die naam, maar die deed het niet om een of andere reden.
Nee, hij sprak alleen Engels geloof ik.quote:
Dat klinkt bijna als iets epischquote:Op maandag 6 januari 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hij sprak alleen Engels geloof ik.
Maar omdat we met zoveel aan het cammen waren, stonden we op de frontpage. Dus kon hij het zien en binnenkomen.
Tja..... big meat rick + cam = ?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als iets episch
Tell me more
In de oude R&P SC gingen we wel eens TC doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als iets episch
Tell me more
ooiquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de oude R&P SC gingen we wel eens TC doen.
Op een avond was het wel druk, veel dames op cam. We stonden dus op de frontpage van tc en er kwamen steeds random kerels binnen daardoor.
Een daarvan heette Bigmeatrick en ging de meisjes dm sturen over dat hij ze knap vond en dat soort dingen. Daarna zette hij zijn cam aan en was hij helemaal naakt op bed waar hij lag te rukken.
Niet zijn speelgoed gok ik zoquote:Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is nog steeds een raadsel welk stuk vlees nou eigenlijk zo groot was bij hem.....
Klaar met Ripper Street!!quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klaar met Ripper Street!!![]()
Kom maar op met seizoen 3
Ik gok op een jaartjequote:Op maandag 6 januari 2014 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wanneer is seizoen 3 beschikbaar? Volgende week?
Schandalig eigenlijk he?quote:
mehehehequote:Op maandag 6 januari 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ging toen ook online komen als Bigmeatrick of BMR.
Werd ik gelijk geband
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
Meh tijd om wat huiswerk te doen... nog een weekje en dan ben ik er van af
Sherlock is schandaliger!!quote:
Donderdag mondeling examenquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sherlock is schandaliger!!
Anderhalf jaar wachten op een seizoen van 3 afleveringen![]()
But it's worth it
NEE!!quote:Op maandag 6 januari 2014 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]En nu weer anderhalf jaar wacht op de volgende 3?
A.s do?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Donderdag mondeling examenKreeg een brief binnen voor de tijd, en ik moet er om 2 uur zijn, half 3 begint het. Lekkere tijd dus wel, geen files en uitslapen
Ik heb gekookt, gegeten, hardgelopen, 2 wasje gedraaid en 1 opgeruimd en ander opgehangen en huis geboendquote:Op maandag 6 januari 2014 23:04 schreef PeuRac het volgende:
Topic is het niet eens vol?Ben wezen eten, naar een vriendin geweest, de bar bezocht en weer thuis. En jullie hebben niet eens 200 posts erbij gedaan
Dat is nog wel te doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE!!
Maandje, dan is het seizoen af en kan ik die kijken
Na bijna anderhalf jaar wachten wel jaquote:
Ik zal je wel een lesje lerenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe let me know... zorg ik dat ik vroeg klaar ben met werken en dan poolles
druk geweestquote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb gekookt, gegeten, hardgelopen, 2 wasje gedraaid en 1 opgeruimd en ander opgehangen en huis geboend
En nog is t topic niet vol nee
Ik heb een reactie gekregen. Deze week haal ik de boel opquote:Op maandag 6 januari 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ging toen ook online komen als Bigmeatrick of BMR.
Werd ik gelijk geband
Wat bedoel je?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:18 schreef Faxie het volgende:
Buuuuh simpele rotopdrachten met veel typwerk voor niks
Faxie!quote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een extra keu voor je, dan hoef je niet met de mijne te spelen als je dat niet wilt
Goed bezig fax.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een reactie gekregen. Deze week haal ik de boel op
Nou de vragen enzo zijn heel simpel, maar je moet hele instructiekaarten en tabellen maken enzo. Dus redelijk wat werk...quote:
Jawel je krijgt mijn reservekeu, want die is een stuk fijner dan die huistakkenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Faxie!
Ik denk dat ze daar keu's zat hebben..... dus ik hoef geen speciale keu
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel je krijgt mijn reservekeu, want die is een stuk fijner dan die huistakken
O... op die manierquote:Op maandag 6 januari 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou de vragen enzo zijn heel simpel, maar je moet hele instructiekaarten en tabellen maken enzo. Dus redelijk wat werk...
En dan in 4,5 uur klaar met kijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na bijna anderhalf jaar wachten wel ja
Ik merk t vanzelf welquote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel je krijgt mijn reservekeu, want die is een stuk fijner dan die huistakken
Soms jaquote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Zelfs als je serieus bent komt het nog nasty over fax
Ja, heerlijk tochquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, heerlijk toch![]()
Ik ga mn bed opzoeken
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Zelfs als je serieus bent komt het nog nasty over fax
Truste.quote:
Succesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:00 schreef Faxie het volgende:
Zo eerste opdracht af...
Eigenlijk geen zin in de 2e, maar toch even doorbijten. Dan heb ik het de rest van week rustiger...
Liever jij dan ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
Wel meer dan één voor mij. Ik mag nog tot 0700 uur .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |