Moet niet werken bij de Mc vanavondquote:Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Opschieten en ga die dubbele en 3dubbele cheeseburgers voor me bakken
Geen idee eigenlijk. Ik denk daar nooit over na.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag.
Misschien is de echte vraag; Wat zou je willen zijn?
Wat was het andere werk ook alweer?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet niet werken bij de Mc vanavond
ook goedquote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Maria?
En natuurlijk staat daar iets goeds tegenover je kent me toch
Wat zou je er van vinden als ik naar meets kwam in een wit t-shirt met daarop in bruine letters:quote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik denk daar nooit over na.
Elisabeth?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook goed
Daarom twijfel ik ook over dat goeds
Ik zou voor zwarte letters kiezen en dan een rood hartje in plaats van de 'a' in Kaneel.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als ik naar meets kwam in een wit t-shirt met daarop in bruine letters:
Kaneel is liefde
nee en neequote:Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Elisabeth?
Je bent gewoon bang voor de reactie he
vrouwelijk en ouderwetsquote:Op maandag 6 januari 2014 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Tis wel een vrouwelijke naam? iets hips of iets ouderwets?
Laat zien
Awwwquote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou voor zwarte letters kiezen en dan een rood hartje in plaats van de 'a' in Kaneel.
ja die kant uitquote:Op maandag 6 januari 2014 17:32 schreef rival het volgende:
[..]
Helemaal terug naar namen als Edwina, Emmelien?
Wanneer en waar is de begrafenis?quote:
Nou ja de bonnen niet natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind je die bonnen lekker ja?
Ach, gratis eten en drinken en je ziet allemaal mensen die je heel lang niet meer had gezien (minus eentje). Zo slecht is het nog niet, de sfeer is vaak nog beter dan kerst bij veel gezinnenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop er voorlopig geen mee te maken
Waar haal je die vandaan?quote:
Stiefpa en neef verloren een week na elkaar, da's wel even genoeg voorlopig.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, gratis eten en drinken en je ziet allemaal mensen die je heel lang niet meer had gezien (minus eentje). Zo slecht is het nog niet, de sfeer is vaak nog beter dan kerst bij veel gezinnen
Sorry, dat is niet fijnquote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiefpa en neef verloren een week na elkaar, da's wel even genoeg voorlopig.
Dat laatste klopt helaas wel
Ohja, ik heb een Nee/Nee sticker, mn prullenbak zat wekelijks voor de helft gevuld met folders welke ik niet lasquote:
Gelukkig niet de gezinnen waar ik komquote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, gratis eten en drinken en je ziet allemaal mensen die je heel lang niet meer had gezien (minus eentje). Zo slecht is het nog niet, de sfeer is vaak nog beter dan kerst bij veel gezinnen
Kon je volgens mij niet weten.quote:
Gheghequote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, ik heb een Nee/Nee sticker, mn prullenbak zat wekelijks voor de helft gevuld met folders welke ik niet las
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
Of hier http://www.mcdonalds.nl/v(...)yA6rsCFYlF3godN04AGw
Nice, goede kortingen welquote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef rival het volgende:
[..]
Mc donalds kortings app op de phone of gewoon in de brievenbus
Ik ook niet hoor, maar hoor genoeg verhalen om me heen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig niet de gezinnen waar ik kom
quote:
Ik kan nu af met 1 kleine vuilniszak, ipv 2.quote:[..]
Gheghe
Ik heb gewoon een oud papier doosquote:Op maandag 6 januari 2014 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar hoor genoeg verhalen om me heen.
[..]
[..]
Ik kan nu af met 1 kleine vuilniszak, ipv 2.
Ik in een bezoekje aan de Turk.quote:
Ik heb geen idee waar ik het oude papier bij mij in de buurt ergens zou kunnen laten, gelijk aan glas. Het is allemaal ook zo weinig dat ik het op 1 hoop gooi.quote:
Staan er hier nog 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staan er hier nog 2
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |