Moet niet werken bij de Mc vanavondquote:Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Opschieten en ga die dubbele en 3dubbele cheeseburgers voor me bakken
Geen idee eigenlijk. Ik denk daar nooit over na.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag.
Misschien is de echte vraag; Wat zou je willen zijn?
Wat was het andere werk ook alweer?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet niet werken bij de Mc vanavond
ook goedquote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Maria?
En natuurlijk staat daar iets goeds tegenover je kent me toch
Wat zou je er van vinden als ik naar meets kwam in een wit t-shirt met daarop in bruine letters:quote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik denk daar nooit over na.
Elisabeth?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook goed
Daarom twijfel ik ook over dat goeds
Ik zou voor zwarte letters kiezen en dan een rood hartje in plaats van de 'a' in Kaneel.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als ik naar meets kwam in een wit t-shirt met daarop in bruine letters:
Kaneel is liefde
nee en neequote:Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Elisabeth?
Je bent gewoon bang voor de reactie he
vrouwelijk en ouderwetsquote:Op maandag 6 januari 2014 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Tis wel een vrouwelijke naam? iets hips of iets ouderwets?
Laat zien
Awwwquote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou voor zwarte letters kiezen en dan een rood hartje in plaats van de 'a' in Kaneel.
ja die kant uitquote:Op maandag 6 januari 2014 17:32 schreef rival het volgende:
[..]
Helemaal terug naar namen als Edwina, Emmelien?
Wanneer en waar is de begrafenis?quote:
Nou ja de bonnen niet natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind je die bonnen lekker ja?
Ach, gratis eten en drinken en je ziet allemaal mensen die je heel lang niet meer had gezien (minus eentje). Zo slecht is het nog niet, de sfeer is vaak nog beter dan kerst bij veel gezinnenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop er voorlopig geen mee te maken
Waar haal je die vandaan?quote:
Stiefpa en neef verloren een week na elkaar, da's wel even genoeg voorlopig.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, gratis eten en drinken en je ziet allemaal mensen die je heel lang niet meer had gezien (minus eentje). Zo slecht is het nog niet, de sfeer is vaak nog beter dan kerst bij veel gezinnen
Sorry, dat is niet fijnquote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiefpa en neef verloren een week na elkaar, da's wel even genoeg voorlopig.
Dat laatste klopt helaas wel
Ohja, ik heb een Nee/Nee sticker, mn prullenbak zat wekelijks voor de helft gevuld met folders welke ik niet lasquote:
Gelukkig niet de gezinnen waar ik komquote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, gratis eten en drinken en je ziet allemaal mensen die je heel lang niet meer had gezien (minus eentje). Zo slecht is het nog niet, de sfeer is vaak nog beter dan kerst bij veel gezinnen
Kon je volgens mij niet weten.quote:
Gheghequote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, ik heb een Nee/Nee sticker, mn prullenbak zat wekelijks voor de helft gevuld met folders welke ik niet las
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
Of hier http://www.mcdonalds.nl/v(...)yA6rsCFYlF3godN04AGw
Nice, goede kortingen welquote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef rival het volgende:
[..]
Mc donalds kortings app op de phone of gewoon in de brievenbus
Ik ook niet hoor, maar hoor genoeg verhalen om me heen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig niet de gezinnen waar ik kom
quote:
Ik kan nu af met 1 kleine vuilniszak, ipv 2.quote:[..]
Gheghe
Ik heb gewoon een oud papier doosquote:Op maandag 6 januari 2014 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar hoor genoeg verhalen om me heen.
[..]
[..]
Ik kan nu af met 1 kleine vuilniszak, ipv 2.
Ik in een bezoekje aan de Turk.quote:
Ik heb geen idee waar ik het oude papier bij mij in de buurt ergens zou kunnen laten, gelijk aan glas. Het is allemaal ook zo weinig dat ik het op 1 hoop gooi.quote:
Staan er hier nog 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staan er hier nog 2
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Ik ook niet, maar ik kom langs zo'n oudpapier-in-de-grond container.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik het oude papier bij mij in de buurt ergens zou kunnen laten, gelijk aan glas. Het is allemaal ook zo weinig dat ik het op 1 hoop gooi.
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staan er hier nog 2
Oh nog gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat maakt op het moment niet zoveel uitquote:![]()
Dank jequote:
Ook bedanktquote:Op maandag 6 januari 2014 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kom langs zo'n oudpapier-in-de-grond container.
[..]
Oh nog gefeliciteerd
[..]
Dat maakt op het moment niet zoveel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:00 schreef PeuRac het volgende:
Vinniiee!!!!!!! Ik heb de beste manier gevonden om te bepalen welke auto je moet kopen! Deze meid heeft echt een briljant idee:
Waarschijnlijk wilde ze alleen de olie bijvullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:00 schreef PeuRac het volgende:
Vinniiee!!!!!!! Ik heb de beste manier gevonden om te bepalen welke auto je moet kopen! Deze meid heeft echt een briljant idee:
Dan koop ik natuurlijk geen BMW meer hé, dat snap je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, ik heb ook nog wel een modelletje van een Quattroporte staan inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan koop ik natuurlijk geen BMW meer hé, dat snap je wel
Nee joh, zie je de pokon er niet uit lopen dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde ze alleen de olie bijvullen.
Ik heb niet eens een modelautoquote:Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook nog wel een modelletje van een Quattroporte staan inderdaadOf eenvoudig houden en een huidige M5, daar zie je het bijna niet aan af
Die krijg je vaak als je proefrijdt met nieuwe auto's bij dealers, heb ook een A8, 7-serie (die en de Maserati zijn van rond 2008), V60H dus sinds kort. En een hoop Alfa modelletjes die ik op verjaardagen kreeg. Heb nog nooit wat gekocht, zo boeiend vind ik het niet. Staat ook allemaal op zolderquote:
Oh dat wist ik niet. Ik rij dan ook nooit in nieuwe auto'squote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die krijg je vaak als je proefrijdt met nieuwe auto's bij dealers, heb ook een A8, 7-serie (die en de Maserati zijn van rond 2008), V60H dus sinds kort. En een hoop Alfa modelletjes die ik op verjaardagen kreeg. Heb nog nooit wat gekocht, zo boeiend vind ik het niet. Staat ook allemaal op zolder
Ja.quote:
Is ook niet altijd zo, maar als ze je willen paaien wel. Vroeger moesten mn broertje en ik altijd gaan zeuren van mn vader bij de dealers. Elke 4 jaar weer een nieuwe collectie auto'squote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik rij dan ook nooit in nieuwe auto's
Oeh, daar heb ik ook wel zin in, met hutspot!quote:
Ach is toch een leuk weetje dat je die dingen krijgt bij het kijken naar dat soort auto'squote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook niet altijd zo, maar als ze je willen paaien wel. Vroeger moesten mn broertje en ik altijd gaan zeuren van mn vader bij de dealers. Elke 4 jaar weer een nieuwe collectie auto's![]()
Toen ik voor mn werk moest kijken vond ik het eerst een beetje kinderachtig, maar stiekem ook wel leuk
Hutspot.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik ook wel zin in, met hutspot!
Nee man. Lekker, met rode kool.quote:
Kregen het ook bij een Citroen Xantia, Renault Laguna, Peugeot 406 toen der tijdquote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach is toch een leuk weetje dat je die dingen krijgt bij het kijken naar dat soort auto's
Moet je natuurlijk niet voor een suzuki alto gaan kijken
Oh nee, zo lekker!quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kregen het ook bij een Citroen Xantia, Renault Laguna, Peugeot 406 toen der tijdEn daarvoor weet ik niet meer allemaal wat het was, alleen dat er ineens een Toyota Carina II voor de deur stond en ipv de mooie Volvo 240 een Suzuki Alto
Je bent zelf bah.quote:
Dat is waar. Ik zal je de volgende meet even over je wang likken.quote:
Blufquote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zal je de volgende meet even over je wang likken.
Voor ons toen perfect, met 2 kinderen, beide 2x sporten, 2x muziekschool in de week, ook nog eens boodschappen doen en mn moeder werkte ook. Was op de fiets allemaal niet te doen, maar die Volvo was echt veel te groot om veel en makkelijk in de stad te rijden. Daar was die Suzuki wel ideaal voorquote:
Je gaat mee karten?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Spoel je wel daarna je mond?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmm ja dat is waar, is natuurlijk wel een lekkere kleine auto voor stadsgebruik. Niet iets voor mijquote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor ons toen perfect, met 2 kinderen, beide 2x sporten, 2x muziekschool in de week, ook nog eens boodschappen doen en mn moeder werkte ook. Was op de fiets allemaal niet te doen, maar die Volvo was echt veel te groot om veel en makkelijk in de stad te rijden. Daar was die Suzuki wel ideaal voorheeft ze wel 6jr in gereden denk ik. Daarvoor en daarna nooit meer zo'n kleine auto gehad trouwens. Daarna heeft ze een Nissan Primera gehad en de laatste 10 jaar alleen maar Volvo S80
(waardoor ze sindsdien eigenlijk grotere auto's reed dan mn vader
alleen de eerste jaren reed hij ook een S80).
Ze weet toch niet waar jouw wang allemaal geweest isquote:
Niet op rare plekken in ieder geval.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze weet toch niet waar jouw wang allemaal geweest is
Wat zijn rare plekken?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet op rare plekken in ieder geval.
Nooit zeggen tegen mij.quote:
Nee, ik ben blut.quote:
Op de grond, uitlaat van je auto, de wielen.quote:
I just didquote:
Hmm nee daar komt mijn hoofd nietquote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de grond, uitlaat van je auto, de wielen.
Barbusquote:
Dat bedoel ik dus, ik kan nog wel meer plaatsen bedenkenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I just did
[..]
Hmm nee daar komt mijn hoofd niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |