Geüpdatet.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef STING het volgende:
Wat betreft de OP, 1080p Super HD op Windows betreft alleen de Windows 8 Netflix app, dus niet via welke browser dan ook of Windows 7 for that matter.
Wat overigens belachelijk is..quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef STING het volgende:
Wat betreft de OP, 1080p Super HD op Windows betreft alleen de Windows 8 Netflix app, dus niet via welke browser dan ook of Windows 7 for that matter.
??quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef STING het volgende:
Blijkbaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:07 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Lol. flixfilms.nl en flixfilm.us dus?
quote:
Ik voornamelijk qua geluid.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
??
ik merk weinig verschil in de browser en App versie van Netflix qua beeld.
quote:
Ligt eraan wat voor code, ik heb laatst via ebay een gift card gekocht voor 20 euro, daarmee kreeg ik een jaar lang netflixquote:Op maandag 6 januari 2014 16:19 schreef FredVleespet het volgende:
Werken die codes die via ebay verkocht is ook op Nederlandse accounts? Met de chromecast actie werkte het wel maar werken alle codes gewoon overal? Er staat vaak US only, maar dat stond bij die chromecast actie dus ook.
Ja enige waar ik dus bang voor ben is dat het wel met gestolen credit cards is gekocht en je na een aantal maanden geblokt word. 26euro klinkt te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 16:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor code, ik heb laatst via ebay een gift card gekocht voor 20 euro, daarmee kreeg ik een jaar lang netflix
-edit-
zo een card dus:
http://www.ebay.nl/itm/12(...)tem2a361b70eb&_uhb=1
Ik heb op marktplaats een jaarcode voor 12,50 aangeschaft; ze zijn bij de verkoop van een aantal types Samsung-televisies uitgedeeld de laatste tijd, en een aantal mensen verkoopt deze door. Wel hanteer ik altijd de regel bij marktplaats dat je de verkoper ook op internet moet kunnen traceren / moet kunnen opzoeken om de code op te halen o.i.d.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja enige waar ik dus bang voor ben is dat het wel met gestolen credit cards is gekocht en je na een aantal maanden geblokt word. 26euro klinkt te mooi om waar te zijn
Ja die had ik ook gezien. Al klinkt het allemaal een beetje vaag. Hoe komt iemand aan zoveel codes.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef U het volgende:
[..]
Ik heb op marktplaats een jaarcode voor 12,50 aangeschaft; ze zijn bij de verkoop van een aantal types Samsung-televisies uitgedeeld de laatste tijd, en een aantal mensen verkoopt deze door. Wel hanteer ik altijd de regel bij marktplaats dat je de verkoper ook op internet moet kunnen traceren / moet kunnen opzoeken om de code op te halen o.i.d.
Als het één iemand is met heel veel codes zou ik ook wat voorzichtig zijn; als het iemand is die maar één code aanbiedt lijkt het het me inderdaad al plausibelerquote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien. Al klinkt het allemaal een beetje vaag. Hoe komt iemand aan zoveel codes.
Och och och.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
ik snap die hele doctor who hype niet.
Inderdaad.quote:
Zolang het gewoon een code is die je op je eigen account kunt koppelen is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien. Al klinkt het allemaal een beetje vaag. Hoe komt iemand aan zoveel codes.
Niet waar trouwens, die code kan ook gekocht zijn met een gestolen creditcard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zolang het gewoon een code is die je op je eigen account kunt koppelen is er niks aan de hand.
Je moet wel oppassen met accounts ( dus inlog en wachtwoord ). Dat zijn malafide praktijken.
Teigetjes filmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:03 schreef HalfGod het volgende:
Nog een goeie recommendation? Het liefst op Netflix NL maar ik gebruik ook US.
Ik heb ook een code gekocht, een jaarabonnement voor $49,90. Het gaat om een Amerikaanse code en de verkoper stelt dat deze is in te wisselen op elk account wereldwijd. Bij het invoeren van de code krijg ik echter de volgende foutmelding:quote:Op maandag 6 januari 2014 16:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor code, ik heb laatst via ebay een gift card gekocht voor 20 euro, daarmee kreeg ik een jaar lang netflix
-edit-
zo een card dus:
http://www.ebay.nl/itm/12(...)tem2a361b70eb&_uhb=1
vaak wel, vooral de hele oude, de nostalgiequote:
Big Trouble in Little Chinaquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vaak wel, vooral de hele oude, de nostalgieik heb t helemaal naar mn zin met jumanji, power rangers en de reddertjes in kangoeroeland
Ben ik aan het kijken ja! Vermakelijk, al is het soms wel erg flauw. En ik begrijp niet hoe het een 8,4 kan hebben op IMDB... Kan dat als er weinig mensen op stemmen o.i.d.?quote:
Meeste comedy series die 2-4 seizoenen lopen zitten rond dat aantal stemmen, dus dat maakt niet uit. Veel mensen vinden de serie gewoon goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben ik aan het kijken ja! Vermakelijk, al is het soms wel erg flauw. En ik begrijp niet hoe het een 8,4 kan hebben op IMDB... Kan dat als er weinig mensen op stemmen o.i.d.?
"It's all in the reflexes"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMDB..quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben ik aan het kijken ja! Vermakelijk, al is het soms wel erg flauw. En ik begrijp niet hoe het een 8,4 kan hebben op IMDB... Kan dat als er weinig mensen op stemmen o.i.d.?
quote:Netflix will produce all original shows in 4K
If 4K televisions were one of the big stories of CES last year, the availability of 4K content is shaping up to be a big story this time around. Netflix CEO Reed Hastings just took the stage at Sony's press conference to announce that all new Netflix original programming will be shot and finished in 4K — a perfect fit for the company's push for 4K streaming.
Sony is promoting its new 4K televisions, and despite the company's downloadable solution partners like Netflix will be integral to the success of 4K in the home. Hastings said that Netflix has been working on making 4K a viable option for streaming — not everyone has FiOS, after all — and that the Netflix Ultra HD service will work at bitrates under 15 Mbps. Netflix joins Amazon, which announced last year that it would be shooting all of its 2014 shows in 4K before upping the ante today with a list of 4K partnerships with Samsung, Warner Bros., and Lionsgate.
Hetzelfde had ik met the Big Lebowski, het zal mijn humor wel niet zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hulde als dat je luktquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wachten op de laatste afleveringen van Breaking Bad
britse netflix gebruiken via unlocator.com of downloaden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ook dit weekend begonnen aan The West Wing. Vind het echt genietenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:45 schreef Re het volgende:
eindelijk eens met de west wing begonnen, na SoA en Orphan Black
Nee. (iPad/iPhone?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Heufd het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kun je ergens de kleur van de ondertiteling instellen naar wit?
Ah, bedankt! Op mijn iPad is het inmiddels ingesteld, mijn tv doet ie het nog niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef DonnaRush het volgende:
Jawel
https://support.netflix.com/nl/node/11185
Zo ben ik van geel teruggegaan naar wit.
Hoe heb je dat precies gedaan? Als ik op mijn iPad een nieuwe stijl aanmaak en als kleur wit doe krijg ik nog altijd geelquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef DonnaRush het volgende:
Bij mij was het ook de iPad en dat is goed gelukt. Of het op andere devices net zo easy gaat weet ik helaas niet.
Nou, ik heb nu niet de iPad bij de hand op dit moment, want dat had ik eerst ook namelijk. Maar er staan een paar opties met schuifjes (on/off) en 1 daarvan moet je aan zetten (of juist uit als ze allemaal aan staan). Ik heb net zo lang geprobeerd tot het goed was, heb ook iets van 5 nieuwe stylen nuquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies gedaan? Als ik op mijn iPad een nieuwe stijl aanmaak en als kleur wit doe krijg ik nog altijd geel
Volgens mij moet je overal 'video-voorrang' uitzetten. Heb ik tenminste gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies gedaan? Als ik op mijn iPad een nieuwe stijl aanmaak en als kleur wit doe krijg ik nog altijd geel
Klopt, toevallig net uitgevonden. Die button zat onder een scroll verstoptquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:01 schreef Heufd het volgende:
[..]
Volgens mij moet je overal 'video-voorrang' uitzetten. Heb ik tenminste gedaan.
Hoe lang zou dat duren? Geldt ook voor andere series zoals Mad men. Ik vind ondertitels wel prettig nl.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik er net 2 seizoenen op zittenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:36 schreef Printerkabel het volgende:
White Collar is een aanrader!
White Collar (TV Series 2009– ) - IMDb
Haha hier bij seizoen 3, maar we kijken +- 3 episodes per avondquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik er net 2 seizoenen op zitten
Ow als ik er voor ga zitten gaat het hier ook hardquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:38 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Haha hier bij seizoen 3, maar we kijken +- 3 episodes per avond
Leuke serie
Dat ken ik niet. Zal me er eens in verdiepenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ow als ik er voor ga zitten gaat het hier ook hardMaar ik loop het erg af te wisselen met Lie to Me
Eens! Wat een ontzettend leuke serie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:36 schreef Printerkabel het volgende:
White Collar is een aanrader!
White Collar (TV Series 2009– ) - IMDb
Waarschijnlijk pas nadat VPRO de laatste afleveringen heeft uitgezonden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe lang zou dat duren? Geldt ook voor andere series zoals Mad men. Ik vind ondertitels wel prettig nl.
zoals?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:06 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Ik weet nietnof dit al voorbij gekomen is maar vorige week stonden er ineens een stuk of 200 nieuwe films op, dit duirde een kwartier en toen waren ze weer weg :s iemand anders die dit ook gezien heeft?
twitter:NetflixNL twitterde op donderdag 09-01-2014 om 13:28:37Hoe staat het met jouw goede voornemens? Bekijk Arnie in de docu Pumping Iron #NuOpNetflix http://t.co/LL6PmW1Pvd http://t.co/iwQTp7TNYP reageer retweet
Ja dat lijkt me ook maar zou het dan nog een week duren of zelfs een half jaar? Dat heeft ws te maken met de duur van het contract dat een VPRO heeft afgesloten. Maar ik heb geen idee hoelang dat soort contracten normaliter lopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:58 schreef J83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas nadat VPRO de laatste afleveringen heeft uitgezonden.
Een hele boel horrorfilms bijv. Alle delen van fridat the 13 th alles van halloween, alles van indiana jones.. Enzquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
zoals?
gisteren begonnen aan Blue Mountain state, hilarische shit
niet verwacht maar een grappig tussendoortje in de stijl van American Pie
Indiana Jones staat er niet op hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:19 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Een hele boel horrorfilms bijv. Alle delen van fridat the 13 th alles van halloween, alles van indiana jones.. Enz
Dat zei ik dus ook.. Een week geleden stond er voor ongeveer 15 min een heleboel meer opquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Indiana Jones staat er niet op hoor
Goeden tip.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef WitteMuur het volgende:
The Autobiography of Nicolae Ceausescu op US Netflix is een goede film over het leven van hem met alleen officiële beelden. Heeft een 7,9 op IMDB.
Wordt nog veel beter!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:14 schreef Spaulding het volgende:
Bijna door het eerste seizoen van The Shield heen, jezus wat een goede serie
Rechtenkwestie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben weer op de Amerikaanse Netflix Scrubs aan het kijken. Blijft een goede serie, maar het valt mij op dat de muziek niet dezelfde is als de muziek die uitgezonden werd(Bijv, If I Had 1 million dollars van de Barenaked Ladies is vervangen). Hoe kan dat?
Spoiler?quote:
Als tip wat betreft Doctor Who, moet je je nooit teveel hechten aan de acteur die de Doctor speelt en z'n sidekickquote:
Aangezien die aflevering in 2006 ofzo voor het eerst is uitgezonden: nee.quote:
Ok, ben pas bij 1-3. Maar toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Als tip wat betreft Doctor Who, moet je je nooit teveel hechten aan de acteur die de Doctor speelt en z'n sidekick
Klopt, maar veel mensen ontdekken nu via netflix oude series. Dan lijkt het me niet meer dan netjes in dit betreffende topic niet zomaar te spoileren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aangezien die aflevering in 2006 ofzo voor het eerst is uitgezonden: nee.
Ben ik het niet mee eens. Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten. Ik heb Breaking Bad nog niet volledig gezien, probeer spoilers te vermijden, maar aangezien de serie al is afgelopen is het domweg een risico dat ik ze wel zie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Klopt, maar veel mensen ontdekken nu via netflix oude series. Dan lijkt het me niet meer dan netjes in dit betreffende topic niet zomaar te spoileren.
Enquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Totaal niet.
David Tennant is hilarisch overigens.
Lijkt me eigenlijk dat je inhoudelijke spoilers gewoon in de topics over de series of films zelf plaatst en niet in zo'n algemeen topic.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten. Ik heb Breaking Bad nog niet volledig gezien, probeer spoilers te vermijden, maar aangezien de serie al is afgelopen is het domweg een risico dat ik ze wel zie.
En sowieso, waar hebben we het overtv-series of films. Hoe belangrijk is het nu eigenlijk?
Ik heb niets gespoilerd. Vond het alleen jammer dat Billie Piper niet meer wou acteren in Doctor Who.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Klopt, maar veel mensen ontdekken nu via netflix oude series. Dan lijkt het me niet meer dan netjes in dit betreffende topic niet zomaar te spoileren.
Ik ben er ook mee bezig, maar het kan mij maar niet grijpen. Ik stoor me enorm aan de manier van acterenquote:
Ja, het acteerwerk is niet echt geweldig, maar de actie maakt veel goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Schuppie het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee bezig, maar het kan mij maar niet grijpen. Ik stoor me enorm aan de manier van acteren
Mja, misschien wel. Ik ben nu aan seizoen vier bezig en heb eigenlijk vooral sympathie voor Dutch en Claudette en hoop eigenlijk dat de mij veel te onkwetsbare Vic eens een 'grondig lesje geleerd wordt.'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:16 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Kan niet wachten! Vic Mackey is ook wel een beetje de ultieme antiheld.
Daarvoor bestaat zoiets als de spoiler tagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten. Ik heb Breaking Bad nog niet volledig gezien, probeer spoilers te vermijden, maar aangezien de serie al is afgelopen is het domweg een risico dat ik ze wel zie.
En sowieso, waar hebben we het overtv-series of films. Hoe belangrijk is het nu eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat zoiets als de spoiler tagKijk en dat is dus een kutactie. Oud nieuws overigens, maar dan nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kijk en dat is dus een kutactie. Oud nieuws overigens, maar dan nog
Flauw om zo uit het niets zoiets te gaan spoileren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten.
Stond in een spoiler tag, je hoeft er niet op te klikken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flauw om zo uit het niets zoiets te gaan spoileren.
Het was aardiger geweest om even te waarschuwen dat je iets ging spoileren over die serie. Dit is gewoon kinderachtig gedrag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Stond in een spoiler tag, je hoeft er niet op te klikken.
Ach, waar hebben we het over, tv-series of films, hoe belangrijk is het nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was aardiger geweest om even te waarschuwen dat je iets ging spoileren over die serie. Dit is gewoon kinderachtig gedrag.
Stoer mannetjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ach, waar hebben we het over, tv-series of films, hoe belangrijk is het nu eigenlijk?
Voor sommigen is het einde van een serie die ze met veel plezier gevolgd hebben best belangrijk om zelf te ervaren, zonder dat een of andere pannenkoek dat out of the blue voor ze bederft.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ach, waar hebben we het over, tv-series of films, hoe belangrijk is het nu eigenlijk?
Ik houd ook niet van spoilers, ik haat ze zelfs. Ik wilde alleen een punt tegen iemand maken, daarna ik heb het ook weer weggehaald.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor sommigen is het einde van een serie die ze met veel plezier gevolgd hebben best belangrijk om zelf te ervaren, zonder dat een of andere pannenkoek dat out of the blue voor ze bederft.
Zie de lol er niet van in, maar dat zal wel aan mij liggen.
Prima joh.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je argumentatie klopt gewoon voor geen kant
Haha, baaln!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik heb net met ideal weer mijn abonnement verlengd, het geld staat al afgeschreven, maar er staat nog steeds dat ik moet betalen
-edit:spoiler-quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met een proefabonnement moet je ook alles kunnen zien, want in feite ben je dan gewoon lid. Maar krijg je een maandje gratis. Waarschijnlijk zijn die series niet te zien voor Nederlanders?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:55 schreef nelisb het volgende:
Vraagje. Heb een proef abo genomen. Maar lijkt of ik maar een x aantal series kan zien nu. Mis bv Luther en the Killing. Krijg je niet alles te zien bij een proef abo?
Ik kijk via m'n Apple tv. Daar staan ze niet tussen. Kan zoeken wat ik wil.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
Met een proefabonnement moet je ook alles kunnen zien, want in feite ben je dan gewoon lid. Maar krijg je een maandje gratis. Waarschijnlijk zijn die series niet te zien voor Nederlanders?
Probeer Hola Unblocker eens te installeren, dan krijg je ook toegang tot het Amerikaanse materiaal, en probeer het dan opnieuw.
Ik zie die twee series namelijk wel.
Vreemd. Ik heb het even gecheckt en zowel via AppleTV als mijn iPad krijg ik beide series (+ VS-versie van The Killing) bij mijn Nederlandse content te zien. In je proefmaand zou dat er ook gewoon bij moeten zitten. Anders zou je ook wel een erg karige proef op de som moeten nemen, en dat is niet in het voordeel van Netflix.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef nelisb het volgende:
Ik kijk via m'n Apple tv. Daar staan ze niet tussen. Kan zoeken wat ik wil.
Zal eens in de app kijken op m'n iPhone.
Apple TV en iPad zijn ook te configureren voor amerikaanse content, iets met DNS instellingen, even googelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ook niet via de zoekfunctie? Ze zouden gewoon in de Nederlandse moeten staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eens ja. Helaas kan ik ze niet vinden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb het even gecheckt en zowel via AppleTV als mijn iPad krijg ik beide series (+ VS-versie van The Killing) bij mijn Nederlandse content te zien. In je proefmaand zou dat er ook gewoon bij moeten zitten. Anders zou je ook wel een erg karige proef op de som moeten nemen, en dat is niet in het voordeel van Netflix.
Nope. Helemaal niks.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ook niet via de zoekfunctie? Ze zouden gewoon in de Nederlandse moeten staan.
Problem fixed! Schijnbaar had ik netflix ingesteld als kind account. Alles boven de 12 was niet zichtbaar haha.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eens ja. Helaas kan ik ze niet vinden.
[..]
Nope. Helemaal niks.
Zal eens inloggen via de site kijken wat ik daar zie.
Misschien te maken met de software versie op mijn apple tv? Heb 5.02 geloof ik ivm jailbreak.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
Problem fixed! Schijnbaar had ik netflix ingesteld als kind account. Alles boven de 12 was niet zichtbaar haha.
Weg met de kinderlijke onschuld!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef nelisb het volgende:
Problem fixed! Schijnbaar had ik netflix ingesteld als kind account. Alles boven de 12 was niet zichtbaar haha.
Op de amerikaanse netflix...niet NL.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Cee het volgende:
Eind februari de laatste 8 afleveringen van Breaking Bad op Netflix. Voor diegenen die ze dan nog niet gezien hebben.
UK heeft hem al een poos.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Op de amerikaanse netflix...niet NL.
Gewoon wat het altijd is: een rechtenkwestie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:45 schreef Lemsterr het volgende:
Waarom missen er bij series heel vaak 1 of 2 seizoenen? Ben nu Misfits aan het kijken maar mist het laatste seizoen dus weer.
Daarnaast is het laatste seizoen van die serie van oktober-December van 2013, en zo snel staat er nooit iets op Netflix.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Gewoon wat het altijd is: een rechtenkwestie.
Nieuwe Doctor Who afleveringen staan er de volgende dag al op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Daarnaast is het laatste seizoen van die serie van oktober-December van 2013, en zo snel staat er nooit iets op Netflix.
Verschilt inderdaad per serie, voor sommige series hebben ze de absolute rechten waardoor ze net als HBO de volgende dag de aflevering online kunnen zetten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nieuwe Doctor Who afleveringen staan er de volgende dag al op.
Soms zelfs dezelfde avond nog.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja, en zo had de UK Netflix geloof ik de deal dat zij een dag na het uitzenden van Breaking Bad de aflevering al konden streamen. Maar dat zijn de uitzonderingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Netflix NL heeft wel de volledige rechten van Better Call Saul, die komen gelijk de dag na de uitzending in Amerika op Netflix. Ik hoop dat ze meer van deze dealtjes weten te sluiten, is wel ideaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, en zo had de UK Netflix geloof ik de deal dat zij een dag na het uitzenden van Breaking Bad de aflevering al konden streamen. Maar dat zijn de uitzonderingen.
echt een bazen filmquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:53 schreef Drankster het volgende:
Battle Royale onder het genot van een blik tomatensoep:
[ afbeelding ]
Yep. The Hunger Games, maar dan goed. Ben hem nu weer eens aan het kijken.quote:
Goeie docu-tip! Die ga ik vanmiddag eens kijken. Vind ik hem op de Nederlandse?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
de film "I think we're alone now". Die laatste heeft me echt geraakt.
Ik ben hem nu aan het kijken. Het is een soort treinwrak waar je niet van weg kan kijken. Hele erge weirde en enge mensen.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Gister 2 documentaires gezien. Naar aanleiding van dit topic eerst de film "Bronies" (over volwassen mannen die fan zijn van de voor kleine meisje bedoelde animatieserie "My Little Pony") en daarna de film "I think we're alone now". Die laatste heeft me echt geraakt. Twee fans van het eendagspopsterretje Tiffany worden gevolgd, waarvan er een zwaar autistisch is en de ander een "interseks" (een hermafrodiet). Beiden vinden dat zij een hele persoonlijke vriendschap met haar hebben, en ze streven ernaar om op een dag een relatie met haar te krijgen. De autist, Jeff Turner, is bekend vanwege zijn hardnekkige stalkgedrag en is hiervoor al meerdere malen veroordeeld. Maar Jeff ziet zichzelf helemaal niet als een stalker. Hij begrijpt ook niet dat de politie er aan te pas moest komen toen hij haar een Japans samoerai-zawaard met 5 chrysanten wou aanbieden, een grote eer volgens Japanse traditie! Hij kan dan wel een ongevaarlijke man zijn -en zwaar gestoord-, maar man, wat moet zoiets bedreigend zijn voor de celebrity in kwestie! De interseks heeft me vooral ontroerd. Het gaat om een heel erg eenzaam persoon die nooit liefde heeft gekend in zijn/haar leven. Na uit een coma te zijn ontwaakt, was het eerste dat hij zag een foto van Tiffany. Sindsdien is hij geobsedeerd door haar. De docu is zo triest dat eht bijna grappig is. Wat me boven alles verbaast is: waarom Tiffany? Ze was twee weken bekend in 1987 ofzo.
Als zij al zulke engerds achter zich aan krijgt, hoe moet dat dan wel niet met artiesten zoals Britney en Beyoncé?!
Ik zoek dan ook nooit een een bepaalde film. Ik kijk naar het aanbod en daar kies ik iets van uit.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:11 schreef Zapata het volgende:
Gisteren net de free trial voor Netflix gestart. Ik zit op de Amerikaanse Netflix met de Media hint plug-in voor Firefox.
Ik dacht dat Netflix een soort Spotify was met een gigantische film en serie database waar het overgrote deel op staat.
Niet dus..
Net gezocht op Aliens, Lethal Weapon, Indiana Jones, James Bond en Die Hard. Geen enkele film is beschikbaar.
Het valt me gewoon nogal tegen. Volgens mij werd het zelfs geadverteerd met "watch anything anytime".quote:Op zondag 12 januari 2014 16:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook nooit een een bepaalde film. Ik kijk naar het aanbod en daar kies ik iets van uit.
Nope, de US!quote:Op zondag 12 januari 2014 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie docu-tip! Die ga ik vanmiddag eens kijken. Vind ik hem op de Nederlandse?
Heb 'm net gekeken, op de UK-versie. Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers, laat ik het daar maar op houden. En zo vol overtuiging, creepy.quote:
Skyfall ook op de US versie. Maar verder dus geen enkele andere James Bond film.quote:
Ik vind de interface ook niet geweldig, maar je kunt wel zoeken op genre eventueel.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:24 schreef Zapata het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan maar ik denk niet dat dit voor mij 8 euro per maand waard is. Ook mede door de flut interface. Waarom kan ik geen tags toevoegen of kiezen op jaartal of weet ik veel.
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:59 schreef Cee het volgende:
Bedankt voor de tip, cinnamongirl! Documentaires over obsessies/fandom vind ik erg interessant, dus I Think We're Alone Now ga ik zometeen ook aanzwengelen.
Het onderwerp fascineert mij ook. Zo genoot ik ook van die SBS-serie "Fans". "Ze" zijn overal. Wat bezielt iemand toch om zo geobsedeerd te zijn door een artiest? Het lijkt voor deze mensen een vlucht te zijn uit de werkelijkheid. Kennelijk kunnen ze het echte leven maar nauwelijks aan. Ik hou me aanbevolen voor meer van dit soort documentaires!quote:Op zondag 12 januari 2014 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb 'm net gekeken, op de UK-versie. Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers, laat ik het daar maar op houden. En zo vol overtuiging, creepy.
ik kijk nu uit nood maar dr. Whoquote:Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind de interface ook niet geweldig, maar je kunt wel zoeken op genre eventueel.
Netflix is vooral handig voor series en documentaires (want die hebben ze wel echt veel) en bij film is het meer een beetje browsen in het aanbod, want daar ligt het qua rechten allemaal veel lastiger.
Ja, precies dit! Ik kan me zo geen documentaires bedenken maar houd me ook voor tips aanbevolen. Zit nu de Tiffany-fans (oh, wacht, nee... friends ) doc te kijken. Slecht gefilmd maar het past ook bij het hopeloze verhaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
Het onderwerp fascineert mij ook. Zo genoot ik ook van die SBS-serie "Fans". "Ze" zijn overal. Wat bezielt iemand toch om zo geobsedeerd te zijn door een artiest? Het lijkt voor deze mensen een vlucht te zijn uit de werkelijkheid. Kennelijk kunnen ze het echte leven maar nauwelijks aan. Ik hou me aanbevolen voor meer van dit soort documentaires!
Ik kies altijd genre en dan op TV serie's, thriller etc. en dan lekker langzaam naar beneden scrollen.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:16 schreef Zapata het volgende:
Hoe kies jij uit het aanbod dan want ik vind de interface ook nogal kut. Duidelijk niet gemaakt voor PC, ik kan niet eens klikken op de titel zoals popular on netflix of new releases. Ik moet plaatje voor plaatje voorbij laten scrollen
jep doe ik nu ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik kies altijd genre en dan op TV serie's, thriller etc. en dan lekker langzaam naar beneden scrollen.
Lijkt me echt niks, die serie. Ik vond die Saul in BB veruit het meest irritante en clichématige personage.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Netflix NL heeft wel de volledige rechten van Better Call Saul, die komen gelijk de dag na de uitzending in Amerika op Netflix. Ik hoop dat ze meer van deze dealtjes weten te sluiten, is wel ideaal.
Het gaat inderdaad een beetje te ver dat hij zijn eigen show krijgt ja maar we zien wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks, die serie. Ik vond die Saul in BB veruit het meest irritante en clichématige personage.
Agents of Shield is net nieuw, dus die komt op zijn vroegst als het eerste seizoen erop zit, Sopranos is van HBO die hebben een eigen dienst, dus daar hoef je niet op te wachten.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:41 schreef Zapata het volgende:
[..]
ik kijk nu uit nood maar dr. WhoIk zal me eens meer verdiepen in het serie aanbod.
Ik vind series sowieso leuker dan films.
Edit.
Bedankt voor de tip!
Zelfs Knight rider, the A team en Miami Vice staan er op!
en Star Trek Next Generation staat als hoogste rated serie bovenaan, dat is ook altijd leuk om te zien.![]()
Edit 2.
En dan weer geen Sopranos of Agents of Shield![]()
Was mij ook al opgevallen, vreemdquote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Bart het volgende:
Lotr 2 en 3 staan op Netflix, 1 niet. Handig.
En 2 en 3 niet in HDquote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Bart het volgende:
Vanochtend nog The Emperor's New Groove gekeken.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
he Toy story en De princess en de kikker staat erbij. Er worden dus al wat disney films toegevoegd en ze hadden het er ook over dat sommige die in december in de bioscoop waren , straks ook op Netflix komen dus ik ben benieuwd welke dat worden.
Je kan nooit genoeg Disney films hebben
Dikke bullshitquote:Op zondag 12 januari 2014 19:14 schreef z0rz0r het volgende:
1 is het minst boeiend dus kan je wel overslaan
Zolang de normale versies er op staan en niet de extended versies maakt het eigenlijk geen reet uit.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Bart het volgende:
Dat is ook weer zo. Jammer, dat halfbakken werk.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang de normale versies er op staan en niet de extended versies maakt het eigenlijk geen reet uit.
Is al vanaf de launch in NL bij ze bekend, probleem is dat de rechten van deel 1 bij een andere partij liggen dan 2 en 3. En dan krijg je dit soort rare dingenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Jammer, dat halfbakken werk.
Niet in HD, niet de extended versie, niet deel 1. Doe het goed of doe het niet, denk ik dan...quote:Op maandag 13 januari 2014 10:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is al vanaf de launch in NL bij ze bekend, probleem is dat de rechten van deel 1 bij een andere partij liggen dan 2 en 3. En dan krijg je dit soort rare dingen
Ik ben het volledig met je eens hoor, daar niet van maar waar ligt die verantwoording? De distributeur besluit welke films/series ze via netflix aan willen bieden, niet netflix.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet in HD, niet de extended versie, niet deel 1. Doe het goed of doe het niet, denk ik dan...
twitter:NetflixNL twitterde op maandag 13-01-2014 om 15:24:34Skål op een nieuw seizoen van Lilyhammer! Alleen op Netflix. http://t.co/gbyVKD80rk reageer retweet
Vaag. Seizoen twee leek me wel definitief het einde. Denk ook dat een vervolg weinig interessant meer is. Maar te lang doorgaan is het euvel van vrijwel alle series.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:28 schreef donroyco het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op maandag 13-01-2014 om 15:24:34Skål op een nieuw seizoen van Lilyhammer! Alleen op Netflix. http://t.co/gbyVKD80rk reageer retweet
t zijn toch grotendeels losse en luchtige verhalen dus daar kan je prima mee doorgaanquote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaag. Seizoen twee leek me wel definitief het einde. Denk ook dat een vervolg weinig interessant meer is. Maar te lang doorgaan is het euvel van vrijwel alle series.
True. Zal er ook aan liggen dat de serie na seizoen 1 eigenlijk al begon te vervelen bij mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
t zijn toch grotendeels losse en luchtige verhalen dus daar kan je prima mee doorgaan
gisteren toevallig aan begonnen, idd erg geinige seriequote:
Doet me enigszins denken aan Attack the block, de serie Misfits.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
gisteren toevallig aan begonnen, idd erg geinige serie
en ben verslaafd aan Blue Mountain State, gewoon elke aflevering hilarisch
ja idd, doet me daar ook wel wat aan denken, goede britse combi van komedie en dramaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Doet me enigszins denken aan Attack the block, de serie Misfits.
Blue Mountain State, staat die op de NL Netflix?
Meh, daar ben ik afgehaakt. Ben nu The shield aan het kijkenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Drankster het volgende:
Sons of Anarchy lijkt niet zo boeiend maar seizoen 4 en 5 zijn wel sick yo!
Imo misschien wel 1 van de meest ondergewaardeerde series!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Drankster het volgende:
Sons of Anarchy lijkt niet zo boeiend maar seizoen 4 en 5 zijn wel sick yo!
Ik snap best waarom veel mensen afhaken want sommige stukken zijn gewoon te saai en niet boeiend voor woorden (zie: belfastquote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Schuppie het volgende:
[..]
Imo misschien wel 1 van de meest ondergewaardeerde series!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik snap best waarom veel mensen afhaken want sommige stukken zijn gewoon te saai en niet boeiend voor woorden (zie: belfast) en het word pas echt leuk wanneer:
Belfast was idd niet het beste gedeelte nee... maar verder uitstekend vermaak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shield hoort imo bij de beste series ooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Meh, daar ben ik afgehaakt. Ben nu The shield aan het kijkenWas er niet eerder aan toe gekomen maar wat een serie zeg!
Mag van mij in het rijtje The Wire, Soprano's en Breaking bad. Ook lekker 7 seizoenen achter elkaar kunnen streamen, heerlijk. Netflixquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
The Shield hoort imo bij de beste series ooit.
Ik had het ook niet verwacht. Ben nu bij aflevering 17 seizoen 2, dus nog lekker een eind te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:27 schreef BroesWillems het volgende:
Ben nu halverwege in het 4e seizoen van Battlestar Galactica, nooit gedacht dat een serie met ruimtescheepjes zo briljant zou zijn!
dat wordt ook de volgende serie die ik ga checken,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het ook niet verwacht. Ben nu bij aflevering 17 seizoen 2, dus nog lekker een eind te gaan.
Nu nog 2 jaar wachten voor een 4K resolutie tv met een schappelijke prijsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:28 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Tweakers: Een eerste blik op Netflix in 4k.
Hele toffe serie ja! Maar nu ben ik sowieso wel fan van dat soort films.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:27 schreef BroesWillems het volgende:
Ben nu halverwege in het 4e seizoen van Battlestar Galactica, nooit gedacht dat een serie met ruimtescheepjes zo briljant zou zijn!
Gaat al redelijk de goede kant opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nu nog 2 jaar wachten voor een 4K resolutie tv met een schappelijke prijs
Staat OZ op Netflix?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:32 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat wordt ook de volgende serie die ik ga checken,
ben nou nog bezig met OZ, maar daarna Batlestar.
hoop dat die ook niet zo tegen gaat vallen als breaking bad ( dat ik er weer TE veel van verwacht)
nee jammer genoeg niet,quote:
Jammer!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:35 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee jammer genoeg niet,
die heb ik moeten downloaden,
maar ik werk eerst OZ af voor dat ik verder ga met kijken
Ik snap niet dat Breaking Bad kan tegenvallen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:32 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat wordt ook de volgende serie die ik ga checken,
ben nou nog bezig met OZ, maar daarna Batlestar.
hoop dat die ook niet zo tegen gaat vallen als breaking bad ( dat ik er weer TE veel van verwacht)
Heb het wel eerder gehad, gewoon betaling handmatig doen en hij doet het weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:53 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik kreeg mail dat unblock-us mijn betaling niet had ontvangen met CC. Terwijl ik deze gegevens toch heb gegeven voor een maandelijkse afschrijving. Jullie ervaring hiermee?
Klopt mijn lijst is alleen beschikbaar in het land waar je je account geregistreerd hebtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:32 schreef FredVleespet het volgende:
Meer mensen die een Amerikaans account hebben? Wel kut dat je dan geen Mijn Lijst hebtals je hem in NL gebruikt.
quote:Netflix picks up Marco Polo action-adventure series
Netflix's next original series is headed to 13th-century China. Premiering late this year, the new series is based on the explorer Marco Polo and is described as having elements of action, adventure, politics, and war. It's being created by John Fusco, the writer behind Hidalgo, and will have episodes directed by Dan Minahan, who has directed several Game of Thrones episodes, and directors Joachim Ronning and Espen Sandberg, whose 2012 film Kon-Tiki was nominated as best foreign language film at the following year's Oscars. The series — which is still unnamed — was originally planned for Starz, but Netflix picked it up after development there was ended.
"John Fusco and his team have created a timeless tale of power, adventure, betrayal and lust that combines deft storytelling and cinematic ambition," Ted Sarandos, Netflix's chief content officer, says in a statement. The Weinstein Company is producing the new series, which will consist of nine episodes. Netflix has a number of other series planned for this year too, including a second season of House of Cards, a third season of Lilyhammer, and the Wachowskis' Sense8. It's also been making a big play to acquire documentaries lately, several of which will be premiering soon — meaning there should be plenty of exclusives to watch on Netflix throughout the year.
Oh dat klinkt wel heel goed , wel lekker dat ze hun eigen series maken want ik zoals Orange is the new black , Lilyhammer en House of Cards rulen best wel .quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
n daarna de film "I think we're alone now". Die laatste heeft me echt geraakt. Twee fans van het eendagspopsterretje Tiffany worden gevolgd, waarvan er een zwaar autistisch is en de ander een "interseks" (een hermafrodiet). Beiden vinden dat zij een hele persoonlijke vriendschap met haar hebben, en ze streven ernaar om op een dag een relatie met haar te krijgen. De autist, Jeff Turner, is bekend vanwege zijn hardnekkige stalkgedrag en is hiervoor al meerdere malen veroordeeld. Maar Jeff ziet zichzelf helemaal niet als een stalker. Hij begrijpt ook niet dat de politie er aan te pas moest komen toen hij haar een Japans samoerai-zawaard met 5 chrysanten wou aanbieden, een grote eer volgens Japanse traditie! Hij kan dan wel een ongevaarlijke man zijn -en zwaar gestoord-, maar man, wat moet zoiets bedreigend zijn voor de celebrity in kwestie! De interseks heeft me vooral ontroerd. Het gaat om een heel erg eenzaam persoon die nooit liefde heeft gekend in zijn/haar leven. Na uit een coma te zijn ontwaakt, was het eerste dat hij zag een foto van Tiffany. Sindsdien is hij geobsedeerd door haar. De docu is zo triest dat eht bijna grappig is. Wat me boven alles verbaast is: waarom Tiffany? Ze was twee weken bekend in 1987 ofzo.
Als zij al zulke engerds achter zich aan krijgt, hoe moet dat dan wel niet met artiesten zoals Britney en Beyoncé?!
link verwijdert omdat ik niet wist of die link uniek was per accountquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, heel veel aan gehad
Genietenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:27 schreef alwaysonhold het volgende:
Aan de serie Suits begonnen. Erg fijne serie! Suits (TV Series 2011– ) - IMDb
Dat was een van de eerste dingen die ik op Netflix keek, leuke docu inderdaad. Ook mooi om te zien hoe die cult following steeds groter werd enquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:39 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Ik kan iedereen hier ook van harte de docu "The best worst movie" aanraden. Over Troll2, die ooit de slechts gewaardeerde film op IMDB was.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was een van de eerste dingen die ik op Netflix keek, leuke docu inderdaad. Ook mooi om te zien hoe die cult following steeds groter werd enJa dat laatste was echt too much cringe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kende 'm al een tijdje en was blij hem weer te kunnen kijken op netflix. De film Troll2 is ook leuk om na het bekijken van de docu te zien maar volgens mij staat die niet op netflix.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch zijn er op de Nederlandse Netflix best al leuke series. Niet verwacht, al met al best die 8 euro per maand waard
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben bezig met het organiseren van het TV / FOK! Serie Top 100 (2013). Daarbij zijn meer stemmen natuurlijk hartstikke welkom. Ja, ja. Ik weet het wat een irritante spam. Maar het leek me dat veel users in dit topic wel geïnteresseerd zijn in het insturen van een lijstje.
Stemmen dus!! (als je dat nog niet had gedaan)
Ik heb drie nog niet gezien, maar dat is slecht nieuwsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Muah, seizoen 1 en 2 zijn awesome. Bij 3 gaat het al heel snel bergafwaarts.
Ik heb ze nog niet gezien, maar na 1 film kijken met je brilletje op ben je er wel weer klaar mee. Tenminste dat is mijn eigen ervaring. Ik had ipv 50 inch 3d gewoon 60 inch zonder 3d moeten kopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heeft netflix nou (NL.) 3d films? Krijg namelijk zo meteen een jaar cadeau van Samsung
Identityquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:50 schreef Aether het volgende:
Update
• Bounce
• Deuce Bigalow: European Gigolo
• Evil Woman (Saving Silverman)
• Haywire
• Identity
• Little Black Book
• Pandoras Promise
• Pretty Little Liars
• Rambo
• Super Size Me
• The Crash Reel
• The Mask of Zorro
• The Seat Filler
• The Trumpet of the Swan
Die film heb ik een paar maanden geleden dan eindelijk eens gezien.quote:
Die hype kan ik me niet echt herinneren, maar ik vond het wel een vermakelijke film. Dat hij niet in de IMDB top 250 staat verbaasd me dan weer niks hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die film heb ik een paar maanden geleden dan eindelijk eens gezien.
Ik kan me herinneren dat er destijds echt een ENORME hype omheen zat.
Maar waarom? Het is echt een erg matige thriller met een extreem bagger einde.
Oe, niet gezien, ik ga m'n lijstje maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben bezig met het organiseren van het TV / FOK! Serie Top 100 (2013). Daarbij zijn meer stemmen natuurlijk hartstikke welkom. Ja, ja. Ik weet het wat een irritante spam. Maar het leek me dat veel users in dit topic wel geïnteresseerd zijn in het insturen van een lijstje.
Stemmen dus!! (als je dat nog niet had gedaan)
geweldige film ja, de beste voetbalfilm die ik gezien heb. Sowieso Michael Sheenquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
The Damned United gekeken via Netflix Canada, hilarisch!
Helemaal toen bleek dat veel van de satire uit de film gewoon echt is gebeurd.![]()
Het gaat over voetbalmanager Brian Clough die 44 dagen bij Leeds United werkte en toen werd ontslagen.
Voor voetbalfans sowieso een must maar ik denk dat praktisch iedereen 't een leuke film zal vinden.
ik ook en al bijna klaar met S1, erg leuk ja. Vooral dat platte Engelse accentquote:
Ik kwam niet meer bij toen ik dit NA de film zag:quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
geweldige film ja, de beste voetbalfilm die ik gezien heb. Sowieso Michael Sheen
die met Briatore enzo die QPR leiden is dat toch? Op EredivisieLive een stuk van gezien. idd ook hilarisch hoe die malloten met teveel geld een voetbalclub leiden en flippen als er weer eens verloren wordt. En onthutsend om te zien voor de supporter...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij toen ik dit NA de film zag:
Heb je The Four Year Plan ook al gezien? Is wel een echte docu maar minstens net zo boeiend.
Klopt ja!quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
die met Briatore enzo die QPR leiden is dat toch? Op EredivisieLive een stuk van gezien. idd ook hilarisch hoe die malloten met teveel geld een voetbalclub leiden en flippen als er weer eens verloren wordt. En onthutsend om te zien voor de supporter...
net gezocht maar op de nederlandse staat ie niet, zal wel de britse zijn. Binnenkort eens helemaal kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt ja!
Volgens mij heb ik m ook op Netflix voorbij zien komen, weet alleen even niet meer welke catalogus, zeker de moeite waard om eens helemaal te bekijken.
Geweldige seriequote:
Waarom kies je niet gewoon voor automatisch incasso.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat een feest dat aanmelden.![]()
CC heb ik niet. Heb ik er een geleend: Er is een probleem met uw CC.![]()
![]()
Dan maar via internet met ideal... Betaald en vervolgens stuurt netflix mij naar niks en mag ik opnieuw beginnen![]()
![]()
![]()
Aaaa, 24 uur per dag te bereiken.'We zijn momenteel gesloten'
![]()
![]()
![]()
_______!
Nog steeds bij 0
Ja, dat wil ik ook. Maar dan mag ik eerst 1 cent overmaken met ideal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom kies je niet gewoon voor automatisch incasso.
Tevens, House of Cards, wat een topserie
Oh, ik zie dat dat nu idd niet meer zo kan. Ik kon gewoon mijn rekeningnummer invullen en klaar was het.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook. Maar dan mag ik eerst 1 cent overmaken met ideal.
1 centquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook. Maar dan mag ik eerst 1 cent overmaken met ideal.
Lees dan eens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
1 cent
is gewoon om te checken of het wel je eigen rekeningnr is.
raar, het koste mij niet meer als 5 min. met 1 cent en maand gratis en nu loopt het via incassoquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Lees dan eens.Na de betaling gebeurt er niks en kan ik weer opnieuw beginnen.
Nou bij deze word ik gewoon getrollt door netflix.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
raar, het koste mij niet meer als 5 min. met 1 cent en maand gratis en nu loopt het via incasso
In plaats van crome via firefox gedaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:23 schreef kree het volgende:
aha zo, dan zal er idd wat mis zijn gegaan denk.
In mijn ogen alleen icm met een van de manieren om toegang te krijgen tot buitenlandse Netflix catalogi.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:20 schreef rdwilbrink het volgende:
Zijn jullie tevreden over netflex is het zijn 8 euro waard?
Dat sowieso !quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In mijn ogen alleen icm met een van de manieren om toegang te krijgen tot buitenlandse Netflix catalogi.
DNS instellingen van je TV op een US/UK server instellen, als dat kan met je type toestel?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:05 schreef Lampje_ het volgende:
Sinds kort heb ik ook Netfix, helemaal super enzo.. maaaaar ik wil graag Engelse ondertiteling en het is dat ik het meestal op mijn smart tv kijk. Dan kan ik dus niet gebruik maken van Hola.. Weet iemand een oplossing?
Meer dan waard ja. Ik bekijk eigenlijk alleen series en met name het gemak is wat me erg aanspreekt. Ook erg prettig dat de app zelf aangeeft waar je gebleven bent waardoor ik ook veel halve afleveringen kijk over na 10min gewoon stop met kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:20 schreef rdwilbrink het volgende:
Ik heb Sony Bravia en heb net even op internet gekeken en ik kan niet echt iets vinden. Wel kan ik mijn DNS zien maar verder?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DNS instellingen van je TV op een US/UK server instellen, als dat kan met je type toestel?
Ik raad www.unblock-us.com aan, even kijken of dat ook de Bravia tv ondersteunt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:48 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
Ik heb Sony Bravia en heb net even op internet gekeken en ik kan niet echt iets vinden. Wel kan ik mijn DNS zien maar verder?
Ik weet dus niet of je dat kan aanpassen. Anders denk ik dat je het evt in je router zou kunnen aanpassen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:48 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
Ik heb Sony Bravia en heb net even op internet gekeken en ik kan niet echt iets vinden. Wel kan ik mijn DNS zien maar verder?
Ja voor mij wel , en ook voor de series maar ook voor de films die nu wel meer bij komen ( en ja sommige wat ouder maar ik vind juist ook de klassiekers qua films wel wat hebben)quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:20 schreef rdwilbrink het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of je dat kan aanpassen. Anders denk ik dat je het evt in je router zou kunnen aanpassen.
Heb net bekeken, en ik zie dat je dan ervoor moet betalen. Daar heb ik nou eigenlijk geen zin in, aangezien ik ook al voor Netflix moet betalen. Ik denk dat ik het maar gewoon met HD kabel moet doen met mijn laptop (aangesloten op tv). Bedankt iig!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik raad www.unblock-us.com aan, even kijken of dat ook de Bravia tv ondersteunt.
3,50 per maand inderdaad, de eerste week is gratis zonder verdere verplichtingen trouwens mocht je toch even willen kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:33 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
[..]
Heb net bekeken, en ik zie dat je dan ervoor moet betalen. Daar heb ik nou eigenlijk geen zin in, aangezien ik ook al voor Netflix moet betalen. Ik denk dat ik het maar gewoon met HD kabel moet doen met mijn laptop (aangesloten op tv). Bedankt iig!
Maar dan heb je alleen USA toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik heb netflix op de AppleTV, gewoon de DNS instellingen wijzigen en klaar.
Dus, koop een AppleTV 2dehands ofzo.
Kun je dan het aanbod van NL & USA door elkaar selecteren?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik heb netflix op de AppleTV, gewoon de DNS instellingen wijzigen en klaar.
Dus, koop een AppleTV 2dehands ofzo.
UK kan ook, andere server instellen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar dan heb je alleen USA toch?
nee, je moet wel even wisselen, maar het NL aanbod boeit me toch niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Kun je dan het aanbod van NL & USA door elkaar selecteren?
Omslachtig imo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
UK kan ook, andere server instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |