Je weet nog steeds niet hoe de rechter zou hebben geoordeeld. Nee, dat heet geen pedo. Ach ziek, als beide partijen het goed vinden zie ik het probleem niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Deze bron zegt bijvoorbeeld dat één van de slachtoffers 15 jaar was:
http://www.huffingtonpost(...)eline_n_2272969.html
En dit artikel legt duidelijk uit waarom hij is vrijgesproken:
http://www.hollywoodrepor(...)clash-escapes-578024
Niemand weet hoe de rechter zou hebben geoordeeld omdat er geen rechtszaak is geweest. Daarnaast mag het in Nederland legaal zijn, het blijft ziek dat een 40+ er met 15/17jarige jongens het bed in duikt. Punt. Bij zo'n groot leeftijdsverschil en nog eens minderjarig dan ben je gewoon een pedo.
ik snap die hele doctor who hype niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heerlijk hoor, Doctor Who. Helemaal met de Daleks.Exterminate!
Ik ook niet, eerste 10 afleveringen ofzo gekeken maar vond er weinig aan.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
ik snap die hele doctor who hype niet.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hier door 'Orange is the new black' wachtenquote:Op zondag 5 januari 2014 11:49 schreef STING het volgende:
Bleh, door House of Cards heen, nu helemaaal wachten tot 14 februari
/firstworldproblems
Dat is toch al best snel.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:49 schreef STING het volgende:
Bleh, door House of Cards heen, nu helemaaal wachten tot 14 februari
/firstworldproblems
NL of US?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef FredVleespet het volgende:
Overigens zie ik nu pas dat The Big Lebowski is toegevoegd ook, die zocht ik pas en toen stond hij er nog niet op.
ik ook nog niet echtquote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb Lost op t.v. gezien destijds, maar soms afleveringen gemist en vaak zat er dan een lange periode tussen het begin van het volgende seizoen en snapte er ook geen bal meer van. Daarom ben ik het nu op Netflix nog maar eens aan het kijken, elke avond voor het slapen gaan 1 aflevering. Ben net pas begonnen, benieuwd of ik het nu wel blijf snappen.quote:Op maandag 6 januari 2014 06:43 schreef ukga het volgende:
Ik had twee maanden netflix genomen voornamelijk om Lost te kijken. Vanaf seizoen 5 is er echt werkelijk geen touw meer aan vast te knopen....
twitter:NetflixNL twitterde op maandag 06-01-2014 om 13:04:47Meeslepend en diepgaand. Docu 'The Square' gaat over de Arabische Lente. Van 17 januari exclusief te zien op Netflix! http://t.co/Xx5J8R7CiU reageer retweet
8 is al beschikbaar in de USA catalogus.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Kun je ook ergens zien wanneer een nieuw seizoen bijgezet wordt? Bijvoorbeeld met Dexter ben ik nu bijna klaar met 7, maar hoe weet ik wanneer 8 komt? Want als het te lang duurt ga ik een andere bron zoeken.
Dit is natuurlijk onzin, zie bedrijfsleven. Als HBO voor een mooi bedrag de rechten kan verkopen, dan doen ze dat. Als Netflix echt groot gaat worden is alles mogelijk, ook het kopen van dergelijke rechten.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef FredVleespet het volgende:
Netflix is concurrentie voor HBO dus dat hoef je niet zo snel te verwachten.
Voorlopig ziet het er niet naar uit.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin, zie bedrijfsleven. Als HBO voor een mooi bedrag de rechten kan verkopen, dan doen ze dat. Als Netflix echt groot gaat worden is alles mogelijk, ook het kopen van dergelijke rechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |