Yep. Gaat echt nergens over.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Sowieso is 8 euro voor Netflix en 3,50 voor Unblock-US alsnog een schijntje imo voor het volledige aanbod.
Zeker in vergelijking met enkele concurrenten.
Als je een creditcard hebt kan je nog goedkoper uit zijn, Amerikaans account maken voor 8 dollar per maand, scheelt toch zo'n 2 euro per maand.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Sowieso is 8 euro voor Netflix en 3,50 voor Unblock-US alsnog een schijntje imo voor het volledige aanbod.
Zeker in vergelijking met enkele concurrenten.
Zodra de rechten van Game of Thrones aflopen? Nooit dus, tenzij HBO verdwijnt.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef MolFan het volgende:
Via Ebay prepaidcards kopen je betaald slechts 3 euro per maand voor allesZodra Walking Dead, Banshee, Game of Thrones erbij gaan komen (zodra de rechten aflopen) zal Netflix gaan regeren gok ik zo en zullen veel meer mensen abonnee worden.
GoT komt er niet bij is van HBO, en walking dead zit er al bij.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef MolFan het volgende:
Via Ebay prepaidcards kopen je betaald slechts 3 euro per maand voor allesZodra Walking Dead, Banshee, Game of Thrones erbij gaan komen (zodra de rechten aflopen) zal Netflix gaan regeren gok ik zo en zullen veel meer mensen abonnee worden.
Ik zou het niet uitsluiten, ik heb een abo bij Watchever (een soort Duitse Netflix), daar heb je wel gewoon enkele HBO series. O.a. The Wire, Six feet Under, Rome, True Blood. Sinds kort ook het eerste seizoen van Boardwalk Empire. Helaas geen Game of Thrones.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef OMG het volgende:
[..]
Zodra de rechten van Game of Thrones aflopen? Nooit dus, tenzij HBO verdwijnt.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef FredVleespet het volgende:
Netflix is concurrentie voor HBO dus dat hoef je niet zo snel te verwachten.
Ik zou zo wel een aantal dingen op kunnen noemen maar wat vind je leuk?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand nog wat leuks om te kijken? Heb alles wel zo'n beetje gehad denk ik.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou zo wel een aantal dingen op kunnen noemen maar wat vind je leuk?
Overigens geloof ik niet dat je alles nu al gehad hebt want dat zou betekenen dat je aan tijdreizen doet en het bij jou 't jaar 2150 is en je zo vanaf september vorig jaar nonstop het complete aanbod hebt geNetflixt.
Zelf ben ik net klaar met de eerste aflevering van Unsere Mütter, unsere Väter. Wauw. Wauw.![]()
Dat klopt, maar als je ook nog dingen behalve Amerika wil zien, zoals ik graag BBC, ITV enzo kijk naast Netflix, is het wel erg handig.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:10 schreef DonnaRush het volgende:
Het is ergens zonde om 5dollar te betalen terwijl het gratis kan op de laptop. Toch?
Sinds het nieuws dat de man een pedo (3 minderjarigen!) is, kan ik niks anders meer denken danquote:
Ten eerste het zijn beschuldigingen, hij is nergens voor veroordeeld. Ten tweede de jongen van wie de eerste beschuldiging kwam was 17, dat zou gewoon legaal zijn in Nederland. Dus zeker geen pedo.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sinds het nieuws dat de man een pedo (3 minderjarigen!) is, kan ik niks anders meer denken danDat zo'n man bij Sesame Street heeft gewerkt. Niet voor niks op straat gezet. En dan zeuren we allemaal over ons rechtssysteem, maar Clash loopt alleen maar vrij rond omdat de papieren te laat waren ingeleverd zodat ze hem hebben moeten vrij spreken. Netflix zou die docu zo snel mogelijk er af moeten halen om zo'n persoon te verheerlijken!
Hij is niet veroordeeld doordat de papieren te laat binnen waren. Niet omdat hij onschuldig is. Ten tweede was het slachtoffer 15 jaar oud. Dus illegaal in Nederland.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ten eerste het zijn beschuldigingen, hij is nergens voor veroordeeld. Ten tweede de jongen van wie de eerste beschuldiging kwam was 17, dat zou gewoon legaal zijn in Nederland. Dus zeker geen pedo.
Want jij bent/kent de rechter en weet dus hoe hij zou hebben geoordeeld? De Wikipedia over Clash spreekt je tegen, daarin staat dat het "slachtoffer" 17 jaar is.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hij is niet veroordeeld doordat de papieren te laat binnen waren. Niet omdat hij onschuldig is. Ten tweede was het slachtoffer 15 jaar oud. Dus illegaal in Nederland.
Op de Amerikaanse Netflix staan er veelquote:Op zondag 5 januari 2014 22:30 schreef MolFan het volgende:
IK WIL MEER DISCOVERY SERIES!
Weet iemand waarom deze nergens te vinden zijn, ook niet bij Discovery zelf?
Ja maar ik vraag mij af waarom in NL niet. Ook niet op de site van Discovery.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Op de Amerikaanse Netflix staan er veel
Deze bron zegt bijvoorbeeld dat één van de slachtoffers 15 jaar was:quote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Want jij bent/kent de rechter en weet dus hoe hij zou hebben geoordeeld? De Wikipedia over Clash spreekt je tegen, daarin staat dat het "slachtoffer" 17 jaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |