qftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef Drankster het volgende:
Unsere Mutter Unsere Vater, wow!![]()
![]()
Alleen te zien op de nederlandse netflix.
Was trouwens net ook op ned 2quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef Drankster het volgende:
Unsere Mutter Unsere Vater, wow!![]()
![]()
Alleen te zien op de nederlandse netflix.
Staat erop!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:11 schreef DonnaRush het volgende:
Zou iemand met US Netflix voor mij willen checken of Law and Order SVU er op staat? Ik denk het bijna niet, maar als het wel zo is ga ik overwegen om dat over te schakelen. Als het er niet op staat hoef ik al die moeite niet te doen (ben daar niet zo goed mee).
Danku Danku!
Eerste 2 seizoenen echt geniaal. Daarna wel een stuk minder. Ook zo zonde bij veel (vooral UK) series dat de halve cast dan weggaat. Of de hele cast zelfsquote:
thanks voor de spoiler!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen echt geniaal. Daarna wel een stuk minder. Ook zo zonde bij veel (vooral UK) series dat de halve cast dan weggaat. Of de hele cast zelfs
Inderdaad, heb de rest niet eens gekekenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen echt geniaal. Daarna wel een stuk minder. Ook zo zonde bij veel (vooral UK) series dat de halve cast dan weggaat. Of de hele cast zelfs
drama? Met een vleugje humor en een hint van thriller. Wel erg goed, lekker tempo, goede castquote:
Probeer Unblock-USquote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef DonnaRush het volgende:
Te vroeg gejuicht haha. Ik kon alle Amerikaanse content zien, maar niet afspelen. Meh!
Ik ga wel op zoek naar iets anders en anders probeer ik het op de laptop met mediahint.
Ah, klinkt goed. Ga ik kijken!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
drama? Met een vleugje humor en een hint van thriller. Wel erg goed, lekker tempo, goede cast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |