Geüpdatet.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef STING het volgende:
Wat betreft de OP, 1080p Super HD op Windows betreft alleen de Windows 8 Netflix app, dus niet via welke browser dan ook of Windows 7 for that matter.
Wat overigens belachelijk is..quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef STING het volgende:
Wat betreft de OP, 1080p Super HD op Windows betreft alleen de Windows 8 Netflix app, dus niet via welke browser dan ook of Windows 7 for that matter.
??quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef STING het volgende:
Blijkbaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:07 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Lol. flixfilms.nl en flixfilm.us dus?
quote:
Ik voornamelijk qua geluid.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
??
ik merk weinig verschil in de browser en App versie van Netflix qua beeld.
quote:
Ligt eraan wat voor code, ik heb laatst via ebay een gift card gekocht voor 20 euro, daarmee kreeg ik een jaar lang netflixquote:Op maandag 6 januari 2014 16:19 schreef FredVleespet het volgende:
Werken die codes die via ebay verkocht is ook op Nederlandse accounts? Met de chromecast actie werkte het wel maar werken alle codes gewoon overal? Er staat vaak US only, maar dat stond bij die chromecast actie dus ook.
Ja enige waar ik dus bang voor ben is dat het wel met gestolen credit cards is gekocht en je na een aantal maanden geblokt word. 26euro klinkt te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 16:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor code, ik heb laatst via ebay een gift card gekocht voor 20 euro, daarmee kreeg ik een jaar lang netflix
-edit-
zo een card dus:
http://www.ebay.nl/itm/12(...)tem2a361b70eb&_uhb=1
Ik heb op marktplaats een jaarcode voor 12,50 aangeschaft; ze zijn bij de verkoop van een aantal types Samsung-televisies uitgedeeld de laatste tijd, en een aantal mensen verkoopt deze door. Wel hanteer ik altijd de regel bij marktplaats dat je de verkoper ook op internet moet kunnen traceren / moet kunnen opzoeken om de code op te halen o.i.d.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja enige waar ik dus bang voor ben is dat het wel met gestolen credit cards is gekocht en je na een aantal maanden geblokt word. 26euro klinkt te mooi om waar te zijn
Ja die had ik ook gezien. Al klinkt het allemaal een beetje vaag. Hoe komt iemand aan zoveel codes.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef U het volgende:
[..]
Ik heb op marktplaats een jaarcode voor 12,50 aangeschaft; ze zijn bij de verkoop van een aantal types Samsung-televisies uitgedeeld de laatste tijd, en een aantal mensen verkoopt deze door. Wel hanteer ik altijd de regel bij marktplaats dat je de verkoper ook op internet moet kunnen traceren / moet kunnen opzoeken om de code op te halen o.i.d.
Als het één iemand is met heel veel codes zou ik ook wat voorzichtig zijn; als het iemand is die maar één code aanbiedt lijkt het het me inderdaad al plausibelerquote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien. Al klinkt het allemaal een beetje vaag. Hoe komt iemand aan zoveel codes.
Och och och.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
ik snap die hele doctor who hype niet.
Inderdaad.quote:
Zolang het gewoon een code is die je op je eigen account kunt koppelen is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien. Al klinkt het allemaal een beetje vaag. Hoe komt iemand aan zoveel codes.
Niet waar trouwens, die code kan ook gekocht zijn met een gestolen creditcard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zolang het gewoon een code is die je op je eigen account kunt koppelen is er niks aan de hand.
Je moet wel oppassen met accounts ( dus inlog en wachtwoord ). Dat zijn malafide praktijken.
Teigetjes filmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:03 schreef HalfGod het volgende:
Nog een goeie recommendation? Het liefst op Netflix NL maar ik gebruik ook US.
Ik heb ook een code gekocht, een jaarabonnement voor $49,90. Het gaat om een Amerikaanse code en de verkoper stelt dat deze is in te wisselen op elk account wereldwijd. Bij het invoeren van de code krijg ik echter de volgende foutmelding:quote:Op maandag 6 januari 2014 16:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor code, ik heb laatst via ebay een gift card gekocht voor 20 euro, daarmee kreeg ik een jaar lang netflix
-edit-
zo een card dus:
http://www.ebay.nl/itm/12(...)tem2a361b70eb&_uhb=1
vaak wel, vooral de hele oude, de nostalgiequote:
Big Trouble in Little Chinaquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vaak wel, vooral de hele oude, de nostalgieik heb t helemaal naar mn zin met jumanji, power rangers en de reddertjes in kangoeroeland
Ben ik aan het kijken ja! Vermakelijk, al is het soms wel erg flauw. En ik begrijp niet hoe het een 8,4 kan hebben op IMDB... Kan dat als er weinig mensen op stemmen o.i.d.?quote:
Meeste comedy series die 2-4 seizoenen lopen zitten rond dat aantal stemmen, dus dat maakt niet uit. Veel mensen vinden de serie gewoon goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben ik aan het kijken ja! Vermakelijk, al is het soms wel erg flauw. En ik begrijp niet hoe het een 8,4 kan hebben op IMDB... Kan dat als er weinig mensen op stemmen o.i.d.?
"It's all in the reflexes"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMDB..quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben ik aan het kijken ja! Vermakelijk, al is het soms wel erg flauw. En ik begrijp niet hoe het een 8,4 kan hebben op IMDB... Kan dat als er weinig mensen op stemmen o.i.d.?
quote:Netflix will produce all original shows in 4K
If 4K televisions were one of the big stories of CES last year, the availability of 4K content is shaping up to be a big story this time around. Netflix CEO Reed Hastings just took the stage at Sony's press conference to announce that all new Netflix original programming will be shot and finished in 4K — a perfect fit for the company's push for 4K streaming.
Sony is promoting its new 4K televisions, and despite the company's downloadable solution partners like Netflix will be integral to the success of 4K in the home. Hastings said that Netflix has been working on making 4K a viable option for streaming — not everyone has FiOS, after all — and that the Netflix Ultra HD service will work at bitrates under 15 Mbps. Netflix joins Amazon, which announced last year that it would be shooting all of its 2014 shows in 4K before upping the ante today with a list of 4K partnerships with Samsung, Warner Bros., and Lionsgate.
Hetzelfde had ik met the Big Lebowski, het zal mijn humor wel niet zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hulde als dat je luktquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wachten op de laatste afleveringen van Breaking Bad
britse netflix gebruiken via unlocator.com of downloaden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ook dit weekend begonnen aan The West Wing. Vind het echt genietenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:45 schreef Re het volgende:
eindelijk eens met de west wing begonnen, na SoA en Orphan Black
Nee. (iPad/iPhone?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Heufd het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kun je ergens de kleur van de ondertiteling instellen naar wit?
Ah, bedankt! Op mijn iPad is het inmiddels ingesteld, mijn tv doet ie het nog niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef DonnaRush het volgende:
Jawel
https://support.netflix.com/nl/node/11185
Zo ben ik van geel teruggegaan naar wit.
Hoe heb je dat precies gedaan? Als ik op mijn iPad een nieuwe stijl aanmaak en als kleur wit doe krijg ik nog altijd geelquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef DonnaRush het volgende:
Bij mij was het ook de iPad en dat is goed gelukt. Of het op andere devices net zo easy gaat weet ik helaas niet.
Nou, ik heb nu niet de iPad bij de hand op dit moment, want dat had ik eerst ook namelijk. Maar er staan een paar opties met schuifjes (on/off) en 1 daarvan moet je aan zetten (of juist uit als ze allemaal aan staan). Ik heb net zo lang geprobeerd tot het goed was, heb ook iets van 5 nieuwe stylen nuquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies gedaan? Als ik op mijn iPad een nieuwe stijl aanmaak en als kleur wit doe krijg ik nog altijd geel
Volgens mij moet je overal 'video-voorrang' uitzetten. Heb ik tenminste gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies gedaan? Als ik op mijn iPad een nieuwe stijl aanmaak en als kleur wit doe krijg ik nog altijd geel
Klopt, toevallig net uitgevonden. Die button zat onder een scroll verstoptquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:01 schreef Heufd het volgende:
[..]
Volgens mij moet je overal 'video-voorrang' uitzetten. Heb ik tenminste gedaan.
Hoe lang zou dat duren? Geldt ook voor andere series zoals Mad men. Ik vind ondertitels wel prettig nl.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik er net 2 seizoenen op zittenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:36 schreef Printerkabel het volgende:
White Collar is een aanrader!
White Collar (TV Series 2009– ) - IMDb
Haha hier bij seizoen 3, maar we kijken +- 3 episodes per avondquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik er net 2 seizoenen op zitten
Ow als ik er voor ga zitten gaat het hier ook hardquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:38 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Haha hier bij seizoen 3, maar we kijken +- 3 episodes per avond
Leuke serie
Dat ken ik niet. Zal me er eens in verdiepenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ow als ik er voor ga zitten gaat het hier ook hardMaar ik loop het erg af te wisselen met Lie to Me
Eens! Wat een ontzettend leuke serie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:36 schreef Printerkabel het volgende:
White Collar is een aanrader!
White Collar (TV Series 2009– ) - IMDb
Waarschijnlijk pas nadat VPRO de laatste afleveringen heeft uitgezonden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe lang zou dat duren? Geldt ook voor andere series zoals Mad men. Ik vind ondertitels wel prettig nl.
zoals?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:06 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Ik weet nietnof dit al voorbij gekomen is maar vorige week stonden er ineens een stuk of 200 nieuwe films op, dit duirde een kwartier en toen waren ze weer weg :s iemand anders die dit ook gezien heeft?
twitter:NetflixNL twitterde op donderdag 09-01-2014 om 13:28:37Hoe staat het met jouw goede voornemens? Bekijk Arnie in de docu Pumping Iron #NuOpNetflix http://t.co/LL6PmW1Pvd http://t.co/iwQTp7TNYP reageer retweet
Ja dat lijkt me ook maar zou het dan nog een week duren of zelfs een half jaar? Dat heeft ws te maken met de duur van het contract dat een VPRO heeft afgesloten. Maar ik heb geen idee hoelang dat soort contracten normaliter lopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:58 schreef J83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas nadat VPRO de laatste afleveringen heeft uitgezonden.
Een hele boel horrorfilms bijv. Alle delen van fridat the 13 th alles van halloween, alles van indiana jones.. Enzquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
zoals?
gisteren begonnen aan Blue Mountain state, hilarische shit
niet verwacht maar een grappig tussendoortje in de stijl van American Pie
Indiana Jones staat er niet op hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:19 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Een hele boel horrorfilms bijv. Alle delen van fridat the 13 th alles van halloween, alles van indiana jones.. Enz
Dat zei ik dus ook.. Een week geleden stond er voor ongeveer 15 min een heleboel meer opquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Indiana Jones staat er niet op hoor
Goeden tip.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef WitteMuur het volgende:
The Autobiography of Nicolae Ceausescu op US Netflix is een goede film over het leven van hem met alleen officiële beelden. Heeft een 7,9 op IMDB.
Wordt nog veel beter!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:14 schreef Spaulding het volgende:
Bijna door het eerste seizoen van The Shield heen, jezus wat een goede serie
Rechtenkwestie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben weer op de Amerikaanse Netflix Scrubs aan het kijken. Blijft een goede serie, maar het valt mij op dat de muziek niet dezelfde is als de muziek die uitgezonden werd(Bijv, If I Had 1 million dollars van de Barenaked Ladies is vervangen). Hoe kan dat?
Spoiler?quote:
Als tip wat betreft Doctor Who, moet je je nooit teveel hechten aan de acteur die de Doctor speelt en z'n sidekickquote:
Aangezien die aflevering in 2006 ofzo voor het eerst is uitgezonden: nee.quote:
Ok, ben pas bij 1-3. Maar toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Als tip wat betreft Doctor Who, moet je je nooit teveel hechten aan de acteur die de Doctor speelt en z'n sidekick
Klopt, maar veel mensen ontdekken nu via netflix oude series. Dan lijkt het me niet meer dan netjes in dit betreffende topic niet zomaar te spoileren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aangezien die aflevering in 2006 ofzo voor het eerst is uitgezonden: nee.
Ben ik het niet mee eens. Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten. Ik heb Breaking Bad nog niet volledig gezien, probeer spoilers te vermijden, maar aangezien de serie al is afgelopen is het domweg een risico dat ik ze wel zie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Klopt, maar veel mensen ontdekken nu via netflix oude series. Dan lijkt het me niet meer dan netjes in dit betreffende topic niet zomaar te spoileren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |