Elan is wel bijzonder stil na de laatste aanvaring. Ik maak mij zorgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach ik negeer je dan ook vaak hier.
ik moet namelijk wel achter mijn eigen standpunt blijven staan.
[..]
je hebt zelf werkquote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij legt voor je werk dus glasvezel aan.
haha pauper.
en maar blijven volhouden dat hij mij niet serieus neemt als mod.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan is wel bijzonder stil na de laatste aanvaring. Ik maak mij zorgen.
Ik ging mij nu ook Sherlocken.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog krijgt hij dit wel mee via de spytool.
Happel
Happel hecht geen waarde aan de spytool.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog krijgt hij dit wel mee via de spytool.
Happel
Aldus de kaasverwerkerquote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha pauper.
Dat zei je niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs natuurlijk, mijn waarde.
Hij gebruikt de spytool wel degelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel hecht geen waarde aan de spytool.
Ik had niet verwacht dat je zo'n mongool was om dat niet te snappenquote:
quote:
Uh nee?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha pauper.
Jij zou goed in GRTD passen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je zo'n mongool was om dat niet te snappen
ik ga maar weer eens voor sushiquote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Vanavond zuurkool, aardappelpuree en gehaktballen eten. Godverdomme lekker godverdomme.
Gewoon willekeurig iets posten.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er hangt in deze slowchat een te groot ons kent ons incrowd sfeertje. Hierdoor voel ik mij als buitenstaander niet uitgenodigd om deel te nemen aan de discussies.
Ze zien mij in GRTD ook als een soort van halfgod. Elke keer als ik daar buurt al die chickies gelijk beginnen met afwassenquote:
Je vergeet de vermelding vanquote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Vanavond zuurkool, aardappelpuree en gehaktballen eten. Godverdomme lekker godverdomme.
hier heb je gelijk in.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er hangt in deze slowchat een te groot ons kent ons incrowd sfeertje. Hierdoor voel ik mij als buitenstaander niet uitgenodigd om deel te nemen aan de discussies.
Fijn. Dan kan vanaf nu de bovenstaande post als je laatste hier beschouwen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Klef zooitje hier dat elkaar kust enzo inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er is niemand die dit erg vindt.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Denk niet dat ze dat bedoelen met soppen...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze zien mij in GRTD ook als een soort van halfgod. Elke keer als ik daar buurt al die chickies gelijk beginnen met afwassen
Mijn insteek was meer dat jullie nu heel hard je best gaan doen om te veranderen en mij welkom te laten voelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Fijn. Dan kan vanaf nu de bovenstaande post als je laatste hier beschouwen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen jus. Puur vet naar binnen harken
Ik zou je maar aanpassen en anders ga je lekker terug naar je eigen SCquote:Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mijn insteek was meer dat jullie nu heel hard je best gaan doen om te veranderen en mij welkom te laten voelen.
Stop een groepje mongolen bij elkaar en je zal inderdaad een hoop geknuffel zienquote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klef zooitje hier dat elkaar kust enzo inderdaad
Mama betaalt.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Veel te duur man, of je hebt troep.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:
Ohquote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat bedoelen met soppen...
Post niet gelezenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mijn insteek was meer dat jullie nu heel hard je best gaan doen om te veranderen en mij welkom te laten voelen.
ik heb geen idee.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
Nee ff serieus, wat zou er aan de hand zijn?
Je bent zelf een stereoquote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef Dven het volgende:
Nu nog even een 'je bent zelf' en ik heb alle VBL stereoposts gehad
*dezenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
ik heb een allergische reactie, ogen rood, niezen alles
wat is deze
help
bel 112quote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
wat is deze
help
je hebt aidsquote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
wat is deze
help
Hooikoorts. Opflikkeren.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
wat is deze
help
Heel vaak. Tot ze je zat zijn en reageren met : "Ga eens dood."quote:
ff wat aidsremmers naar binnen gooienquote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
wat is deze
help
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
wat is deze
help
Pics.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
wat is deze
help
ja warm weerquote:Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
hooikoorts in deze tijd van het jaar?
en voor zover ik weet heb ik dat heul nie
Grappig, meestal is zij degene die voor haar diensten wordt betaaldquote:
Het was hier 15 graden vandaag, begint de natuurstuff vanzelf weer te bloeien.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
hooikoorts in deze tijd van het jaar?
en voor zover ik weet heb ik dat heul nie
Ik ga proberen 40 à 45 40-45 grappen te maken in dat topic.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef DonRaja het volgende:
Ik claim bij deze alvast topic 4045 voor Caland. Ik zal later vandaag het officiele persbericht uitsturen. We verwachten deze mijlpaal ergens in de zomer te halen.
Matige opzet.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig, meestal is zij degene die voor haar diensten wordt betaald
Nee joh. Dan is dit topic allang gesloten.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef DonRaja het volgende:
Ik claim bij deze alvast topic 4045 voor Caland. Ik zal later vandaag het officiele persbericht uitsturen. We verwachten deze mijlpaal ergens in de zomer te halen.
Dat klopt, dat is een normale gang van zaken bij mensen die ergens werknemer zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig, meestal is zij degene die voor haar diensten wordt betaald
Waarschijnlijk meer dan eens gesloten, en even zo vaak weer geopend.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Dan is dit topic allang gesloten.
maar toch bedankt
Ron. Ik draag een strohoedje. Dit wilde ik even met je mededelenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, hij had ook beter kunnen eindigen metipv
Pics.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron. Ik draag een strohoedje. Dit wilde ik even met je mededelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |