dat is geen hypequote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hype van de hoofdletters midden in een zin is wel over.
Dat lijkt mij niet. Wil glasvezel, geen analoge televisie.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel de kabelprovider in jouw regio zijn denk ik?
Hey doe eens niet zo gemeen Sjaak.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nu hebben wij ook vrij intellectueel volk rondlopen hier. Elan en Rens daargelaten.
Niet doen man, glasvezel is echt dramaquote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. Wil glasvezel, geen analoge televisie.
Nooit problemen mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet doen man, glasvezel is echt drama
dat is niet gemeen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey doe eens niet zo gemeen Sjaak.
Bij m'n ma thuis, ja. Daar hebben we KPN. Werkt perfect.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je het nu al dan? Welke provider zit je?
OHHHHquote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is niet gemeen.
zelfs in de onz-sc zou jij nog volkomen uit de toon vallen.
Kaolosnel manG wie wil dat nouquote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet doen man, glasvezel is echt drama
Whahahaha sukkel.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is niet gemeen.
zelfs in de onz-sc zou jij nog volkomen uit de toon vallen.
ach ik negeer je dan ook vaak hier.quote:
quote:Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Onzin. Maar wellicht was dat bij jouw bedrijf zo.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Oké. Ik heb voor glasvezelbedrijven gewerkt, en er zijn zoveel problemen mee. Het product is eigenlijk nog niet goed genoeg om verkocht te worden.
Verhoudingsgewijs natuurlijk, mijn waarde.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zou dus buiten NL niemand Ajax kennen/volgen....
Ik heb er bij meerdere gewerkt. Het verschilt weinig per provider.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Maar wellicht was dat bij jouw bedrijf zo.
Happel post hier niet meerquote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
Ik eet 2 Kanjerstroopwafels.
Happel Happel Happel Happel Happel Happel Happel Happel Happel Happel Happel Happel Happel
194963quote:Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zou dus buiten NL niemand Ajax kennen/volgen....
jij legt voor je werk dus glasvezel aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb er bij meerdere gewerkt. Het verschilt weinig per provider.
Maar dat wil niet zeggen dat het nergens werkt. Ik heb het thuis ook, en ik heb ook nog nooit problemen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |