Ja, daaromquote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de onz-sc staat nog lager op de lijst dan grtd.
Ik heb gister even meegelezen in GRTD. Het is hier in VBL godsamme hoogwaardige proza vergeleken bij dat braaksel daar. Maar no hard feelings verder.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de onz-sc staat nog lager op de lijst dan grtd.
Ik zeg het maar vast voordat je weer stoer gaat lopen doen hier.quote:
don je haat jegens mij begint opzichtige vormen aan te nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gister even meegelezen in GRTD. Het is hier in VBL godsamme hoogwaardige proza vergeleken bij dat braaksel daar. Maar no hard feelings verder.
Nu hebben wij ook vrij intellectueel volk rondlopen hier. Elan en Rens daargelaten.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gister even meegelezen in GRTD. Het is hier in VBL godsamme hoogwaardige proza vergeleken bij dat braaksel daar. Maar no hard feelings verder.
Ik heb daar nog nooit gelezen. Binnenkort maar even doen, jullie maken me nieuwsgierigquote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En blijf daar.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit gelezen. Binnenkort maar even doen, jullie maken me nieuwsgierig
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zeg het maar vast voordat je weer stoer gaat lopen doen hier.Al helemaal klaar met verhuizen trouwens?
Hard voor je.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Alleen duurt het 4 weken voordat internet is aangesloten nadat ik het heb aangevraagd.Dus ik treuzel nog een beetje. Heb ook geen televisie en telefoon dan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
don je haat jegens mij begint opzichtige vormen aan te nemen.
Nee?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij heeft Stijn een identiteitscrisis ofzo, of is hij erg aan het puberen.
Dat is kut zeg. Welke provider?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Alleen duurt het 4 weken voordat internet is aangesloten nadat ik het heb aangevraagd.Dus ik treuzel nog een beetje. Heb ook geen televisie en telefoon dan.
Dus als ik je overtuig nu al over te stappen zijn we 4 weken van je af?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Het valt idd nogal op ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij heeft Stijn een identiteitscrisis ofzo, of is hij erg aan het puberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |