Ja, daaromquote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de onz-sc staat nog lager op de lijst dan grtd.
Ik heb gister even meegelezen in GRTD. Het is hier in VBL godsamme hoogwaardige proza vergeleken bij dat braaksel daar. Maar no hard feelings verder.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de onz-sc staat nog lager op de lijst dan grtd.
Ik zeg het maar vast voordat je weer stoer gaat lopen doen hier.quote:
don je haat jegens mij begint opzichtige vormen aan te nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gister even meegelezen in GRTD. Het is hier in VBL godsamme hoogwaardige proza vergeleken bij dat braaksel daar. Maar no hard feelings verder.
Nu hebben wij ook vrij intellectueel volk rondlopen hier. Elan en Rens daargelaten.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gister even meegelezen in GRTD. Het is hier in VBL godsamme hoogwaardige proza vergeleken bij dat braaksel daar. Maar no hard feelings verder.
Ik heb daar nog nooit gelezen. Binnenkort maar even doen, jullie maken me nieuwsgierigquote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En blijf daar.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit gelezen. Binnenkort maar even doen, jullie maken me nieuwsgierig
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zeg het maar vast voordat je weer stoer gaat lopen doen hier.Al helemaal klaar met verhuizen trouwens?
Hard voor je.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Alleen duurt het 4 weken voordat internet is aangesloten nadat ik het heb aangevraagd.Dus ik treuzel nog een beetje. Heb ook geen televisie en telefoon dan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
don je haat jegens mij begint opzichtige vormen aan te nemen.
Nee?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij heeft Stijn een identiteitscrisis ofzo, of is hij erg aan het puberen.
Dat is kut zeg. Welke provider?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Alleen duurt het 4 weken voordat internet is aangesloten nadat ik het heb aangevraagd.Dus ik treuzel nog een beetje. Heb ook geen televisie en telefoon dan.
Dus als ik je overtuig nu al over te stappen zijn we 4 weken van je af?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Het valt idd nogal op ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij heeft Stijn een identiteitscrisis ofzo, of is hij erg aan het puberen.
dat is nog erger. ik verwacht een uitleg.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik haat jou niet. Ben soms een beetje teleurgesteld in je.
KPN.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vanwaar dit overdreven stoere gedoe dan?
Wereke voor je kankuhcheldquote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
ik moet maar snel een beetje meer geld gaan verdienen, opruimen is echt een kanjer werk
KPN is dan ook aids.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
KPN.
Ze zeggen dat het aan een of andere swich ligt die omgezet moet worden maar ik bel vanmiddag of morgen even andere providers op om te kijken of die het sneller voor elkaar krijgen, maar dat geloof ik niet.
Bij KPN moeten ze sowieso dood. Ik heb UPC, ben daar vrij tevreden over. Hiervoor had ik Ziggo, maar dat was echt drama. Constant gezeik en ook nog eens slechte service.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
KPN.
Ze zeggen dat het aan een of andere swich ligt die omgezet moet worden maar ik bel vanmiddag of morgen even andere providers op om te kijken of die het sneller voor elkaar krijgen, maar dat geloof ik niet.
Zie TT.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is nog erger. ik verwacht een uitleg.
Bedankt. Blijkt maar weer hoe machtig je bent.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn verzoek aan yvonne heeft zijn werk gedaan zo te zien.
Wij allemaal gast, wij allemaal...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
inderdaad
ik had moeten luisteren naar hmf god, dan was ik nu bitcoin miljonair
Hm, zal UPC eens bellen vanmiddag dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij KPN moeten ze sowieso dood. Ik heb UPC, ben daar vrij tevreden over. Hiervoor had ik Ziggo, maar dat was echt drama. Constant gezeik en ook nog eens slechte service.
Dan had je LETTERLIJK miljoenen verdiend door LTC en DOGE te MINEN. Ik heb even wat ruimte gehuurd, dus heb nu 500m2 aan GPU's staan die CONSTANT aan het MINEN zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
inderdaad
ik had moeten luisteren naar hmf god, dan was ik nu bitcoin miljonair
De hype van de hoofdletters midden in een zin is wel over.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan had je LETTERLIJK miljoenen verdiend door LTC en DOGE te MINEN. Ik heb even wat ruimte gehuurd, dus heb nu 500m2 aan GPU's staan die CONSTANT aan het MINEN zijn.
Dan moeten ze wel de kabelprovider in jouw regio zijn denk ik?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, zal UPC eens bellen vanmiddag dan.
jij maakt nu toch LETTERLIJK 400 euro per dag zonder wat te doen?!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan had je LETTERLIJK miljoenen verdiend door LTC en DOGE te MINEN. Ik heb even wat ruimte gehuurd, dus heb nu 500m2 aan GPU's staan die CONSTANT aan het MINEN zijn.
ik word een beetje moe van je gedrag stijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hype van de hoofdletters midden in een zin is wel over.
Het is of ziggo of upc. Gewoon hetzelfde netwerk.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel de kabelprovider in jouw regio zijn denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |