Dat zal ze leren.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Domme tokkies altijd. Ik ga een facebookpagina openen.
Toppunt vond ik die aanslag met die zwarte Suzuki Swift in Apeldoorn. Gingen mensen zwarte Suzuki Swifts beschadigen en een willekeurig persoon die ook Karst T. heette via FB bedreigen. Terwijl de dader inderdaad al dood was...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt teringdom altijd. Bij die laatste school-shooting in Amerika werd ook al iemand op facebook aangevallen die er geen kut mee te maken had.
En dat terwijl de dader dood was.
Happel komt je op je bek slaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef Caland het volgende:
In Amersfoort wonen echt alleen maar psychopaten. En kattenliefhebbers.
al is dat hetzelfde
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben jij terug van een ban, of was je er alweer een poosje? Ik weet dat nooit zo goed bij jou...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toppunt vond ik die aanslag met die zwarte Suzuki Swift in Apeldoorn. Gingen mensen zwarte Suzuki Swifts beschadigen en een willekeurig persoon die ook Karst T. heette via FB bedreigen. Terwijl de dader inderdaad al dood was...
Ik ben alweer een tijdje zonder ban, maar ben aardig druk de laatste tijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij terug van een ban, of was je er alweer een poosje? Ik weet dat nooit zo goed bij jou...
Vergt veel tijd ja, zo'n walvis.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben alweer een tijdje zonder ban, maar ben aardig druk de laatste tijd.
hoi sjaak zou je willen reageren op dmquote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben alweer een tijdje zonder ban, maar ben aardig druk de laatste tijd.
DM?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi sjaak zou je willen reageren op dm
aub
sterktequote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk die documentaire over Ajax en joden terug
Ik vond dat supporters erg gedownplayed worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb jij hem gezien? Wat vond je ervan?
ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb jij hem gezien? Wat vond je ervan?
Wat voor conclusies, en door wie?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja.
er werden vreemde conclusies getrokken wat mij betreft.
Heel leuk. Ik heb een nogal 'apart' verhaal over jou gehoord, ouwe snoepert. Wat is daarvan waar?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Tjacka het volgende:
sjaak is mijn favoriete f'noorder vanaf vandaag.
ik weet alleen niet of sjaak dat zelf wel leuk vind.
Ik ben een ander mens sinds ik onbespoten groenten eet.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat krabbel je makkelijk terug zeg.
ik ga het noch ontkennen noch bevestigenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel leuk. Ik heb een nogal 'apart' verhaal over jou gehoord, ouwe snoepert. Wat is daarvan waar?
En rauwe vis.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben een ander mens sinds ik onbespoten groenten eet.
Tjacka neemt inderdaad deel aan furry bijeenkomsten.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel leuk. Ik heb een nogal 'apart' verhaal over jou gehoord, ouwe snoepert. Wat is daarvan waar?
Oh, het langharig GC-tuig is er ook weer...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka neemt inderdaad deel aan furry bijeenkomsten.
Jaja, viespeuk. Had ze veel eelt op d'r paardrijpuni?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga het noch ontkennen noch bevestigen
Je bent zelf weer. Een donkere wolk boven mijn humeur welteverstaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, het langharig GC-tuig is er ook weer...
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jaja, viespeuk. Had ze veel eelt op d'r paardrijpuni?
Dus dat is GC-humor?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf weer. Een donkere wolk boven mijn humeur welteverstaan.
Snap je, weer > wolk > donker > jij xD
GehandiCapt XD~!!!1quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou sinds je mij hebt gepest met de paraplu. Vervelend figuur.
Nee mijn eigen infantiele. Ik durf eraan toe te geven sinds ik mijn weinig rooskleurige toekomstperspectief heb geaccepteerd.quote:
Dat zijn beide ontzettend trieste niveauloze tering chats.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Mansjester het volgende:
Straks gaan mensen van hier nog naar de KLB of ONZ SC
Anders wordt z'n paarse helm nat.quote:
de onz-sc staat nog lager op de lijst dan grtd.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Mansjester het volgende:
Straks gaan mensen van hier nog naar de KLB of ONZ SC
Niet waar, maar ik ben blij dat je bent bijgedraaid. Het voelde al wat raar dat je GC verdedigde. Waarom zou je dat uberhaupt doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit dagelijks te cammen met GC-mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |