Dat zal ze leren.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Domme tokkies altijd. Ik ga een facebookpagina openen.
Toppunt vond ik die aanslag met die zwarte Suzuki Swift in Apeldoorn. Gingen mensen zwarte Suzuki Swifts beschadigen en een willekeurig persoon die ook Karst T. heette via FB bedreigen. Terwijl de dader inderdaad al dood was...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt teringdom altijd. Bij die laatste school-shooting in Amerika werd ook al iemand op facebook aangevallen die er geen kut mee te maken had.
En dat terwijl de dader dood was.
Happel komt je op je bek slaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef Caland het volgende:
In Amersfoort wonen echt alleen maar psychopaten. En kattenliefhebbers.
al is dat hetzelfde
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben jij terug van een ban, of was je er alweer een poosje? Ik weet dat nooit zo goed bij jou...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toppunt vond ik die aanslag met die zwarte Suzuki Swift in Apeldoorn. Gingen mensen zwarte Suzuki Swifts beschadigen en een willekeurig persoon die ook Karst T. heette via FB bedreigen. Terwijl de dader inderdaad al dood was...
Ik ben alweer een tijdje zonder ban, maar ben aardig druk de laatste tijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij terug van een ban, of was je er alweer een poosje? Ik weet dat nooit zo goed bij jou...
Vergt veel tijd ja, zo'n walvis.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben alweer een tijdje zonder ban, maar ben aardig druk de laatste tijd.
hoi sjaak zou je willen reageren op dmquote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben alweer een tijdje zonder ban, maar ben aardig druk de laatste tijd.
DM?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi sjaak zou je willen reageren op dm
aub
sterktequote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk die documentaire over Ajax en joden terug
Ik vond dat supporters erg gedownplayed worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb jij hem gezien? Wat vond je ervan?
ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb jij hem gezien? Wat vond je ervan?
Wat voor conclusies, en door wie?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja.
er werden vreemde conclusies getrokken wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |