Elan is wel bijzonder stil na de laatste aanvaring. Ik maak mij zorgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach ik negeer je dan ook vaak hier.
ik moet namelijk wel achter mijn eigen standpunt blijven staan.
[..]
je hebt zelf werkquote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij legt voor je werk dus glasvezel aan.
haha pauper.
en maar blijven volhouden dat hij mij niet serieus neemt als mod.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan is wel bijzonder stil na de laatste aanvaring. Ik maak mij zorgen.
Ik ging mij nu ook Sherlocken.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog krijgt hij dit wel mee via de spytool.
Happel
Happel hecht geen waarde aan de spytool.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog krijgt hij dit wel mee via de spytool.
Happel
Aldus de kaasverwerkerquote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha pauper.
Dat zei je niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs natuurlijk, mijn waarde.
Hij gebruikt de spytool wel degelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel hecht geen waarde aan de spytool.
Ik had niet verwacht dat je zo'n mongool was om dat niet te snappenquote:
quote:
Uh nee?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha pauper.
Jij zou goed in GRTD passen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je zo'n mongool was om dat niet te snappen
ik ga maar weer eens voor sushiquote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Vanavond zuurkool, aardappelpuree en gehaktballen eten. Godverdomme lekker godverdomme.
Gewoon willekeurig iets posten.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er hangt in deze slowchat een te groot ons kent ons incrowd sfeertje. Hierdoor voel ik mij als buitenstaander niet uitgenodigd om deel te nemen aan de discussies.
Ze zien mij in GRTD ook als een soort van halfgod. Elke keer als ik daar buurt al die chickies gelijk beginnen met afwassenquote:
Je vergeet de vermelding vanquote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Vanavond zuurkool, aardappelpuree en gehaktballen eten. Godverdomme lekker godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |