hier heb je gelijk in.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er hangt in deze slowchat een te groot ons kent ons incrowd sfeertje. Hierdoor voel ik mij als buitenstaander niet uitgenodigd om deel te nemen aan de discussies.
Fijn. Dan kan vanaf nu de bovenstaande post als je laatste hier beschouwen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er hangt in deze slowchat een te groot ons kent ons incrowd sfeertje. Hierdoor voel ik mij als buitenstaander niet uitgenodigd om deel te nemen aan de discussies.
Klef zooitje hier dat elkaar kust enzo inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er is niemand die dit erg vindt.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Denk niet dat ze dat bedoelen met soppen...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze zien mij in GRTD ook als een soort van halfgod. Elke keer als ik daar buurt al die chickies gelijk beginnen met afwassen
Mijn insteek was meer dat jullie nu heel hard je best gaan doen om te veranderen en mij welkom te laten voelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Fijn. Dan kan vanaf nu de bovenstaande post als je laatste hier beschouwen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen jus. Puur vet naar binnen harken
Ik zou je maar aanpassen en anders ga je lekker terug naar je eigen SCquote:Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mijn insteek was meer dat jullie nu heel hard je best gaan doen om te veranderen en mij welkom te laten voelen.
Stop een groepje mongolen bij elkaar en je zal inderdaad een hoop geknuffel zienquote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klef zooitje hier dat elkaar kust enzo inderdaad
Mama betaalt.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Veel te duur man, of je hebt troep.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:
Ohquote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat bedoelen met soppen...
Post niet gelezenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mijn insteek was meer dat jullie nu heel hard je best gaan doen om te veranderen en mij welkom te laten voelen.
ik heb geen idee.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
Nee ff serieus, wat zou er aan de hand zijn?
Je bent zelf een stereoquote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef Dven het volgende:
Nu nog even een 'je bent zelf' en ik heb alle VBL stereoposts gehad
*dezenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
ik heb een allergische reactie, ogen rood, niezen alles
wat is deze
help
bel 112quote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
ik heb een allergische reactie, ogen rood, niezen alles
wat is deze
help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |