Al dat gepraat, beter bef je me even, dan hou je tenminste je mond.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oké, in dat geval is het verkrachting en dus gewoon normale acceptabele seks, toch?
Dat tuig plant zich toch nauwelijks voort, gelukkigquote:Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Feminisme...Als ik het voor het zeggen had werden feministen allemaal opgesloten.
Kill it with firequote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
http://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/
quote:The vagina’s primary function isn’t to be penetrated by a penis but to eject a baby for birth.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Al dat gepraat, beter bef je me even, dan hou je tenminste je mond.![]()
Ja, geen idee hoe die baby daar gekomen is natuurlijk.quote:
Ik denk vooral met ZIG.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef BlueMage het volgende:
Denk dat betreffende vrouwen wel raad weten met DIV.
Zand In Gleufquote:
Da's idd wel HEEL erg dom jaquote:
Hopla, gooi het er maar uit al die frustratie.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
quote:
Ach, hoogstwaarschijnlijk is de domme kut (quote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's idd wel HEEL erg dom jaDat moet welhaast een troll zijn, ik weiger te geloven dat er echt zulke zure en domme mensen bestaan...
Die laatste zin van je OP zegt anders genoeg. Die laatste zin verandert je klacht in een homofoob stukje tekst.quote:
Ga je kapot schamen, idioot.quote:Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |