abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135147959
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:41 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Oké, in dat geval is het verkrachting en dus gewoon normale acceptabele seks, toch?
Al dat gepraat, beter bef je me even, dan hou je tenminste je mond. :{w :D
Hallon!
pi_135147970
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Feminisme... :') Als ik het voor het zeggen had werden feministen allemaal opgesloten.
Dat tuig plant zich toch nauwelijks voort, gelukkig :)

Die macht ligt gelukkig nog altijd bij de man.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135148102
quote:
Kill it with fire :')


quote:
The vagina’s primary function isn’t to be penetrated by a penis but to eject a baby for birth.
:|W :D :|W :D :|W :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 6 januari 2014 @ 16:04:06 #79
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135148786
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Al dat gepraat, beter bef je me even, dan hou je tenminste je mond. :{w :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:04:55 #80
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135148824
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kill it with fire :')

[..]

:|W :D :|W :D :|W :D
Ja, geen idee hoe die baby daar gekomen is natuurlijk.

Daar had ze waarschijnlijk teveel voor gezopen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135148914
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef BlueMage het volgende:
Denk dat betreffende vrouwen wel raad weten met DIV. :D
Ik denk vooral met ZIG.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135149157
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik denk vooral met ZIG.
Zaad In Gezicht? :?
Hallon!
pi_135149328
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Zaad In Gezicht? :?
Zand In Gleuf :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135149629
TS wil anaal vernederd worden maar de homo/bi mannen zijn allemaal te vrouwelijk :')

Het is trouwens wel waar, probeer maar eens met iemand om te blijven gaan die uit de kast is gekomen en je merkt dat ze ineens veranderen in een opperhommo.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 17:01:33 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135151417
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:|W :D :|W :D :|W :D
Da's idd wel HEEL erg dom ja _O- Dat moet welhaast een troll zijn, ik weiger te geloven dat er echt zulke zure en domme mensen bestaan...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_135151706
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Hopla, gooi het er maar uit al die frustratie.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151760
Terechte klacht, kut metroseksuelen.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
pi_135151810
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
TS is homofoob.
pi_135152149
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef SaucyCock het volgende:
Terechte klacht, kut metroseksuelen.
Hometro spotted.
Ook in moeilijke tijden.
pi_135152248
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Da's idd wel HEEL erg dom ja _O- Dat moet welhaast een troll zijn, ik weiger te geloven dat er echt zulke zure en domme mensen bestaan...
Ach, hoogstwaarschijnlijk is de domme kut ( :') ) volgens haar theorie zelf ook een gevolg van verkrachting :Y


Het zal je dochter maar zijn zeg die zo in de war is :N
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 6 januari 2014 @ 18:37:09 #91
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135155036
Vast al gezegd, maar dat heet 'metroseksueel'
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135156928
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
In before: TS is homofoob.
Die laatste zin van je OP zegt anders genoeg. Die laatste zin verandert je klacht in een homofoob stukje tekst.

quote:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
Ga je kapot schamen, idioot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')