Wat is dit voor 'n flauwekul?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
http://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/
Penis in vagina ofzo. Ik moest ook Googlen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat is dit voor 'n flauwekul?(oh en ik weet niet eens waar PIV de afkorting van is
)
Ik moest het ook opzoeken, PIV staat blijkbaar voor "penis in vagina"quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat is dit voor 'n flauwekul?(oh en ik weet niet eens waar PIV de afkorting van is
)
Heb je dat zelf nog meegemaakt dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
Omdat ie bi is.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ts, waarom kijk je zo graag naar mannen ?
Gaan schelden.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef hoas het volgende:
[..]
Nou sorry neukfout, maar vrouwvriendelijk ben je niet.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Penis in vagina ofzo. Ik moest ook Googlen.
Klinkt goed hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest het ook opzoeken, PIV staat blijkbaar voor "penis in vagina"
Volledig doorgeslagen feminazi'squote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor.Ik snap het probleem echt niet...zijn dat allemaal van die zure lesbo's ofzo?
Zelfs als de man eigenlijk niet zoveel zin heeft.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volledig doorgeslagen feminazi'sHet feit dat ze zelf met een druipend natte kut op een pik zitten te wachten toont volgens hun aan dat wij mannen de boel beheersen en ze tot slaaf hebben gemaakt om ze te verkrachten
Oja, als de man niet wil issie gayquote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zelfs als de man eigenlijk niet zoveel zin heeft.
Oké, komt niet vaak voor. Maar hé, het kan.
Hoe zou het met PIA zitten?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, als de man niet wil issie gay
Je bent dus een infantiele ouwe lul die niet thuishoort op een jongerenforum bedoel je?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
quote:Choice is the liberal code word for submission. The best choice we can ever make for our own well being is to reject male ideas and men’s physical presence as much as possible.
wauwquote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
http://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/
Ik denk dat ik maar gewoon m'n piemel in je stop, ik snap er geen zak meer van zo.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja zo worden wij vrouwen dus nooit serieus genomen, hihaho.
Ja niet bij me in de buurt komen mannen zijn eng hebben allemaal verdorven ideeën.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon m'n piemel in je stop, ik snap er geen zak meer van zo.
Oké, in dat geval is het verkrachting en dus gewoon normale acceptabele seks, toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja niet bij me in de buurt komen mannen zijn eng hebben allemaal verdorven ideeën.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |