abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135143394
quote:
Wat is dit voor 'n flauwekul? :') (oh en ik weet niet eens waar PIV de afkorting van is :@ )
Hallon!
  maandag 6 januari 2014 @ 14:00:31 #52
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135143428
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Wat is dit voor 'n flauwekul? :') (oh en ik weet niet eens waar PIV de afkorting van is :@ )
Penis in vagina ofzo. Ik moest ook Googlen. :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 14:00:32 #53
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135143431
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Wat is dit voor 'n flauwekul? :') (oh en ik weet niet eens waar PIV de afkorting van is :@ )
Ik moest het ook opzoeken, PIV staat blijkbaar voor "penis in vagina" :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_135143466
Terechte klacht, het wordt niet eens meer gewaardeerd wanneer ik m'n ruften in de bus laat.
pi_135143510
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
Heb je dat zelf nog meegemaakt dan?

Haha, dan ben je dus bijna dood! xD
pi_135143605
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:26 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ik ben atheïst koekwaus.
Nou sorry neukfout, maar vrouwvriendelijk ben je niet.
pi_135143818
Ts, waarom kijk je zo graag naar mannen ?
Ook in moeilijke tijden.
pi_135143963
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ts, waarom kijk je zo graag naar mannen ?
Omdat ie bi is.
pi_135144135
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef Villas_Rubin het volgende:

[..]

Omdat ie bi is.
Dacht ik al.
Ook in moeilijke tijden.
pi_135144279
Moet ik even bij je langskomen TS?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  maandag 6 januari 2014 @ 14:35:38 #61
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135144876
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef hoas het volgende:

[..]

Nou sorry neukfout, maar vrouwvriendelijk ben je niet.
Gaan schelden. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135145027
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Penis in vagina ofzo. Ik moest ook Googlen. :')
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik moest het ook opzoeken, PIV staat blijkbaar voor "penis in vagina" :')
Klinkt goed hoor. :9 Ik snap het probleem echt niet...zijn dat allemaal van die zure lesbo's ofzo? :')
Hallon!
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 14:46:05 #63
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135145323
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Klinkt goed hoor. :9 Ik snap het probleem echt niet...zijn dat allemaal van die zure lesbo's ofzo? :')
Volledig doorgeslagen feminazi's :') Het feit dat ze zelf met een druipend natte kut op een pik zitten te wachten toont volgens hun aan dat wij mannen de boel beheersen en ze tot slaaf hebben gemaakt om ze te verkrachten ^O^

:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 6 januari 2014 @ 14:47:42 #64
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135145406
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Volledig doorgeslagen feminazi's :') Het feit dat ze zelf met een druipend natte kut op een pik zitten te wachten toont volgens hun aan dat wij mannen de boel beheersen en ze tot slaaf hebben gemaakt om ze te verkrachten ^O^

:')
Zelfs als de man eigenlijk niet zoveel zin heeft.

Oké, komt niet vaak voor. Maar hé, het kan.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 14:48:39 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135145452
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Zelfs als de man eigenlijk niet zoveel zin heeft.

Oké, komt niet vaak voor. Maar hé, het kan.
Oja, als de man niet wil issie gay :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 6 januari 2014 @ 15:06:45 #66
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135146141
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oja, als de man niet wil issie gay :Y
Hoe zou het met PIA zitten?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135146203
Denk dat betreffende vrouwen wel raad weten met DIV. :D
Hallon!
  maandag 6 januari 2014 @ 15:08:52 #68
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146214
En wat ben jij dan TS? met je mooie gebruikersnaam? :') 'hoplahopla' ? :') klinkt als een 11 jarige padvinder.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146251
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
Je bent dus een infantiele ouwe lul die niet thuishoort op een jongerenforum bedoel je?
pi_135146391
quote:
Choice is the liberal code word for submission. The best choice we can ever make for our own well being is to reject male ideas and men’s physical presence as much as possible.
_O- :') |:(

Ja zo worden wij vrouwen dus nooit serieus genomen, hihaho. :')
Hallon!
  maandag 6 januari 2014 @ 15:31:51 #71
342435 Life2.0
#deadprez4mod
  maandag 6 januari 2014 @ 15:32:32 #72
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135147187
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef BlueMage het volgende:

[..]

_O- :') |:(

Ja zo worden wij vrouwen dus nooit serieus genomen, hihaho. :')
Ik denk dat ik maar gewoon m'n piemel in je stop, ik snap er geen zak meer van zo.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135147613
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar gewoon m'n piemel in je stop, ik snap er geen zak meer van zo.
Ja niet bij me in de buurt komen mannen zijn eng hebben allemaal verdorven ideeën. :{w
Hallon!
  maandag 6 januari 2014 @ 15:41:01 #74
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135147654
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ja niet bij me in de buurt komen mannen zijn eng hebben allemaal verdorven ideeën. :{w
Oké, in dat geval is het verkrachting en dus gewoon normale acceptabele seks, toch?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:44:25 #75
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_135147848
Terechte klacht. Had hier vorig jaar al een topic over geopend, toen werd ik gevraagd of ik over mijn klacht wou praten in die radioshow van Timor :')

Mannen zijn voort verkapte vrouwen. Allemaal van die laarsjes, sommige zelfs uggs, van die grote sjalen, haartjes nog net niet geverfd, make up etc.
040
pi_135147959
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:41 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Oké, in dat geval is het verkrachting en dus gewoon normale acceptabele seks, toch?
Al dat gepraat, beter bef je me even, dan hou je tenminste je mond. :{w :D
Hallon!
pi_135147970
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Feminisme... :') Als ik het voor het zeggen had werden feministen allemaal opgesloten.
Dat tuig plant zich toch nauwelijks voort, gelukkig :)

Die macht ligt gelukkig nog altijd bij de man.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135148102
quote:
Kill it with fire :')


quote:
The vagina’s primary function isn’t to be penetrated by a penis but to eject a baby for birth.
:|W :D :|W :D :|W :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 6 januari 2014 @ 16:04:06 #79
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135148786
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Al dat gepraat, beter bef je me even, dan hou je tenminste je mond. :{w :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:04:55 #80
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135148824
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kill it with fire :')

[..]

:|W :D :|W :D :|W :D
Ja, geen idee hoe die baby daar gekomen is natuurlijk.

Daar had ze waarschijnlijk teveel voor gezopen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135148914
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef BlueMage het volgende:
Denk dat betreffende vrouwen wel raad weten met DIV. :D
Ik denk vooral met ZIG.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135149157
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik denk vooral met ZIG.
Zaad In Gezicht? :?
Hallon!
pi_135149328
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Zaad In Gezicht? :?
Zand In Gleuf :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135149629
TS wil anaal vernederd worden maar de homo/bi mannen zijn allemaal te vrouwelijk :')

Het is trouwens wel waar, probeer maar eens met iemand om te blijven gaan die uit de kast is gekomen en je merkt dat ze ineens veranderen in een opperhommo.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 17:01:33 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135151417
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:|W :D :|W :D :|W :D
Da's idd wel HEEL erg dom ja _O- Dat moet welhaast een troll zijn, ik weiger te geloven dat er echt zulke zure en domme mensen bestaan...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_135151706
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Hopla, gooi het er maar uit al die frustratie.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151760
Terechte klacht, kut metroseksuelen.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
pi_135151810
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
TS is homofoob.
pi_135152149
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef SaucyCock het volgende:
Terechte klacht, kut metroseksuelen.
Hometro spotted.
Ook in moeilijke tijden.
pi_135152248
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Da's idd wel HEEL erg dom ja _O- Dat moet welhaast een troll zijn, ik weiger te geloven dat er echt zulke zure en domme mensen bestaan...
Ach, hoogstwaarschijnlijk is de domme kut ( :') ) volgens haar theorie zelf ook een gevolg van verkrachting :Y


Het zal je dochter maar zijn zeg die zo in de war is :N
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 6 januari 2014 @ 18:37:09 #91
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135155036
Vast al gezegd, maar dat heet 'metroseksueel'
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135156928
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
In before: TS is homofoob.
Die laatste zin van je OP zegt anders genoeg. Die laatste zin verandert je klacht in een homofoob stukje tekst.

quote:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
Ga je kapot schamen, idioot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')