TS is homofoob kan de enige juiste conclusie zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
Feminisme...quote:Op maandag 6 januari 2014 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De echte man is weggegroomd door alle feministische tsunami's.
Het is de schuld van de RabobankOpzij.
Het probleem met feminisme is dat het doorgeslagen is(zie het kort pittige kapselvolkquote:Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Feminisme...Als ik het voor het zeggen had werden feministen allemaal opgesloten.
Als je een strakke spijkerbroek aanhebt ben je volgens ts al homosensueelquote:Op maandag 6 januari 2014 12:51 schreef DroogDok het volgende:
Voorbeelden? Ik zie genoeg "normale" mannen om me heen.
http://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/quote:Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het probleem met feminisme is dat het doorgeslagen is(zie het kort pittige kapselvolk)
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een strakke spijkerbroek aanhebt ben je volgens ts al homosensueel
Mannen horen gewoon mannen te zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:54 schreef zovty het volgende:
Hoe is dit een probleem? Dat je iedere keer weer denkt kans te maken maar toch met een hetero van doen blijkt te hebben?
Terechte klacht.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:54 schreef zovty het volgende:
Hoe is dit een probleem? Dat je iedere keer weer denkt kans te maken maar toch met een hetero van doen blijkt te hebben?
En het is natuurlijk aan jou om te bepalen wanneer een man een man isquote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mannen horen gewoon mannen te zijn.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
http://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/
Jezusquote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
quote:
Het is op zich een eigen topic waard, maar toen zag ik hier het woord feminisme al voorbij komen.quote:
Jawohl!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En het is natuurlijk aan jou om te bepalen wanneer een man een man is
Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk vind je het gewoon lastig om je ogen af te houden van deze mannen omdat je je aangetrokken tot ze voelt. Ze doen je twijfelen aan je geaardheid.
Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offencequote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.
Zeker een eigen topic waard. Verschrikkelijk dat mensen anno 2014 nog geslachtsgemeenschap hebben!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Het is op zich een eigen topic waard, maar toen zag ik hier het woord feminisme al voorbij komen.
Dat is pure discriminatie... Ik val niet op mannen als op vrouwen. Ik ben toch geen bifiel?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offence
Jouw UI is best wel tof eigenlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offence
Gelukkig niet. Tussen de kleurlingen wonen zeker.quote:
En homo's. Wees maar blij.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Tussen de kleurlingen wonen zeker.
Nou komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.
Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:04 schreef hoas het volgende:
Er is meer kleding dan spijkerbroek t-shirt en nikes besteed er eens aandacht aan en de vrouwen liggen aan je voeten.
Mijn god, verder alles goed?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Niet je vrouw laten werken zodat jij uitkering kan gaan trekkenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Juist?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet je vrouw laten werken zodat jij uitkering kan gaan trekken
Een verwende westerse vrouw zou gelijke rechten willen hebben en zodoende aan het werk willenquote:
Gristus te paardquote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Lachen? Verkrachter gespot.quote:
Wat is dit voor 'n flauwekul?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Penis in vagina ofzo. Ik moest ook Googlen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat is dit voor 'n flauwekul?(oh en ik weet niet eens waar PIV de afkorting van is
)
Ik moest het ook opzoeken, PIV staat blijkbaar voor "penis in vagina"quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat is dit voor 'n flauwekul?(oh en ik weet niet eens waar PIV de afkorting van is
)
Heb je dat zelf nog meegemaakt dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Omdat ie bi is.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ts, waarom kijk je zo graag naar mannen ?
Gaan schelden.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef hoas het volgende:
[..]
Nou sorry neukfout, maar vrouwvriendelijk ben je niet.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Penis in vagina ofzo. Ik moest ook Googlen.
Klinkt goed hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest het ook opzoeken, PIV staat blijkbaar voor "penis in vagina"
Volledig doorgeslagen feminazi'squote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor.Ik snap het probleem echt niet...zijn dat allemaal van die zure lesbo's ofzo?
Zelfs als de man eigenlijk niet zoveel zin heeft.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volledig doorgeslagen feminazi'sHet feit dat ze zelf met een druipend natte kut op een pik zitten te wachten toont volgens hun aan dat wij mannen de boel beheersen en ze tot slaaf hebben gemaakt om ze te verkrachten
Oja, als de man niet wil issie gayquote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zelfs als de man eigenlijk niet zoveel zin heeft.
Oké, komt niet vaak voor. Maar hé, het kan.
Hoe zou het met PIA zitten?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, als de man niet wil issie gay
Je bent dus een infantiele ouwe lul die niet thuishoort op een jongerenforum bedoel je?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
quote:Choice is the liberal code word for submission. The best choice we can ever make for our own well being is to reject male ideas and men’s physical presence as much as possible.
wauwquote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon m'n piemel in je stop, ik snap er geen zak meer van zo.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja zo worden wij vrouwen dus nooit serieus genomen, hihaho.
Ja niet bij me in de buurt komen mannen zijn eng hebben allemaal verdorven ideeën.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon m'n piemel in je stop, ik snap er geen zak meer van zo.
Oké, in dat geval is het verkrachting en dus gewoon normale acceptabele seks, toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja niet bij me in de buurt komen mannen zijn eng hebben allemaal verdorven ideeën.
Al dat gepraat, beter bef je me even, dan hou je tenminste je mond.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oké, in dat geval is het verkrachting en dus gewoon normale acceptabele seks, toch?
Dat tuig plant zich toch nauwelijks voort, gelukkigquote:Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Feminisme...Als ik het voor het zeggen had werden feministen allemaal opgesloten.
Kill it with firequote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
quote:The vagina’s primary function isn’t to be penetrated by a penis but to eject a baby for birth.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Al dat gepraat, beter bef je me even, dan hou je tenminste je mond.![]()
Ja, geen idee hoe die baby daar gekomen is natuurlijk.quote:
Ik denk vooral met ZIG.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef BlueMage het volgende:
Denk dat betreffende vrouwen wel raad weten met DIV.
Zand In Gleufquote:
Da's idd wel HEEL erg dom jaquote:
Hopla, gooi het er maar uit al die frustratie.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
quote:
Ach, hoogstwaarschijnlijk is de domme kut (quote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's idd wel HEEL erg dom jaDat moet welhaast een troll zijn, ik weiger te geloven dat er echt zulke zure en domme mensen bestaan...
Die laatste zin van je OP zegt anders genoeg. Die laatste zin verandert je klacht in een homofoob stukje tekst.quote:
Ga je kapot schamen, idioot.quote:Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |