abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135140904
Wat is dat toch tegenwoordig? Het lijkt wel alsof het gros van de mannen homosensueel is. Nee ik bedoel niet homoseksueel, maar homosensueel. Dat wil zeggen dat ze zich gedragen als een homo, kleden als een homo, maar geen seks hebben met of voorkeur voor mannen hebben.

Waar is de echte man gebleven? Is het tegenwoordig niet meer hip om gewoon een man te zijn? Moet je persé gekleed gaan als één of andere nicht?

Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135140911
In before: TS is homofoob.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135140932
Hip zijn is sowieso niet hip meer.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:48:29 #4
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_135140958
Je bedoelt metroseksueel.
pi_135140959
De echte man is weggegroomd door alle feministische tsunami's.
Het is de schuld van de RabobankOpzij.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:48:47 #6
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_135140965
TS was al homosensueel toen het nog underground was.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  maandag 6 januari 2014 @ 12:49:23 #7
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_135140982
Tevens: TS is homofoob.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_135141000
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:

Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
TS is homofoob kan de enige juiste conclusie zijn.
pi_135141004
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De echte man is weggegroomd door alle feministische tsunami's.
Het is de schuld van de RabobankOpzij.
Feminisme... :') Als ik het voor het zeggen had werden feministen allemaal opgesloten.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 12:50:26 #10
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_135141010
Daarom stink ik naar zweet, loop in overall, heb een takje scheef in de mond en praat als een redneck.

Terechte klacht
pi_135141037
Voorbeelden? Ik zie genoeg "normale" mannen om me heen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_135141054
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Feminisme... :') Als ik het voor het zeggen had werden feministen allemaal opgesloten.
Het probleem met feminisme is dat het doorgeslagen is(zie het kort pittige kapselvolk :r )
-XOXO-
pi_135141060
Terechte klacht
pi_135141080
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:51 schreef DroogDok het volgende:
Voorbeelden? Ik zie genoeg "normale" mannen om me heen.
Als je een strakke spijkerbroek aanhebt ben je volgens ts al homosensueel :')
-XOXO-
pi_135141135
Hoe is dit een probleem? Dat je iedere keer weer denkt kans te maken maar toch met een hetero van doen blijkt te hebben?
  maandag 6 januari 2014 @ 12:55:08 #16
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135141141
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Het probleem met feminisme is dat het doorgeslagen is(zie het kort pittige kapselvolk :r )
http://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135141150
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Als je een strakke spijkerbroek aanhebt ben je volgens ts al homosensueel :')
Ja.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:54 schreef zovty het volgende:
Hoe is dit een probleem? Dat je iedere keer weer denkt kans te maken maar toch met een hetero van doen blijkt te hebben?
Mannen horen gewoon mannen te zijn.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 12:57:32 #18
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_135141208
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:54 schreef zovty het volgende:
Hoe is dit een probleem? Dat je iedere keer weer denkt kans te maken maar toch met een hetero van doen blijkt te hebben?
Terechte klacht. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_135141214
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Mannen horen gewoon mannen te zijn.
En het is natuurlijk aan jou om te bepalen wanneer een man een man is :')
-XOXO-
pi_135141233
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 6 januari 2014 @ 12:59:50 #22
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135141298
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Jezus :') _O-
Het is op zich een eigen topic waard, maar toen zag ik hier het woord feminisme al voorbij komen. :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135141305
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

En het is natuurlijk aan jou om te bepalen wanneer een man een man is :')
Jawohl!
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135141335
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Jawohl!
Ok ^O^
-XOXO-
pi_135141343
Waarschijnlijk vind je het gewoon lastig om je ogen af te houden van deze mannen omdat je je aangetrokken tot ze voelt. Ze doen je twijfelen aan je geaardheid.
pi_135141346
Feminisme == Frigide lesbiennes...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135141358
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk vind je het gewoon lastig om je ogen af te houden van deze mannen omdat je je aangetrokken tot ze voelt. Ze doen je twijfelen aan je geaardheid.
Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 13:01:42 #28
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135141371
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.
Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offence
  maandag 6 januari 2014 @ 13:02:15 #29
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_135141388
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[..]

Het is op zich een eigen topic waard, maar toen zag ik hier het woord feminisme al voorbij komen. :')
Zeker een eigen topic waard. Verschrikkelijk dat mensen anno 2014 nog geslachtsgemeenschap hebben! ;(
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_135141395
TS woont in A'dam. ~O>
pi_135141413
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offence
Dat is pure discriminatie... Ik val niet op mannen als op vrouwen. Ik ben toch geen bifiel?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 13:03:08 #32
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_135141421
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offence
Jouw UI is best wel tof eigenlijk. :7

Groet.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_135141425
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef niels0 het volgende:
TS woont in A'dam. ~O>
Gelukkig niet. Tussen de kleurlingen wonen zeker.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135141448
Er is meer kleding dan spijkerbroek t-shirt en nikes besteed er eens aandacht aan en de vrouwen liggen aan je voeten.
pi_135141449
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:03 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Gelukkig niet. Tussen de kleurlingen wonen zeker.
En homo's. Wees maar blij.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:04:03 #36
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_135141467
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.
Nou komt de aap uit de mouw.
pi_135141498
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:04 schreef hoas het volgende:
Er is meer kleding dan spijkerbroek t-shirt en nikes besteed er eens aandacht aan en de vrouwen liggen aan je voeten.
Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135141727
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Mijn god, verder alles goed?
pi_135142018
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:12 schreef hoas het volgende:

[..]

Mijn god, verder alles goed?
Jahoor. :)
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135142068
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:20 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Jahoor. :)
Ook in je moskee?
pi_135142169
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
TS is homofoob.
Corporate translator
pi_135142199
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:22 schreef hoas het volgende:

[..]

Ook in je moskee?
Ik ben atheïst koekwaus.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 13:29:48 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135142295
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Niet je vrouw laten werken zodat jij uitkering kan gaan trekken
pi_135142318
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Niet je vrouw laten werken zodat jij uitkering kan gaan trekken
Juist?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 13:36:29 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135142512
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:30 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Juist?
Een verwende westerse vrouw zou gelijke rechten willen hebben en zodoende aan het werk willen ;) Dat is de trend van tegenwoordig. Of leef je nog in jaren 30
  maandag 6 januari 2014 @ 13:40:05 #47
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_135142633
TS is homo en in de war
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:42:36 #48
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135142738
Terechte klacht, ja. De feminisering is aardig doorgeslagen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 13:46:06 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135142851
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 6 januari 2014 @ 13:57:04 #50
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135143302
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gristus te paard _O-
Lachen? Verkrachter gespot. :r :{w
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135143394
quote:
Wat is dit voor 'n flauwekul? :') (oh en ik weet niet eens waar PIV de afkorting van is :@ )
Hallon!
  maandag 6 januari 2014 @ 14:00:31 #52
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135143428
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Wat is dit voor 'n flauwekul? :') (oh en ik weet niet eens waar PIV de afkorting van is :@ )
Penis in vagina ofzo. Ik moest ook Googlen. :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 14:00:32 #53
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135143431
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Wat is dit voor 'n flauwekul? :') (oh en ik weet niet eens waar PIV de afkorting van is :@ )
Ik moest het ook opzoeken, PIV staat blijkbaar voor "penis in vagina" :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_135143466
Terechte klacht, het wordt niet eens meer gewaardeerd wanneer ik m'n ruften in de bus laat.
pi_135143510
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
Heb je dat zelf nog meegemaakt dan?

Haha, dan ben je dus bijna dood! xD
pi_135143605
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:26 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ik ben atheïst koekwaus.
Nou sorry neukfout, maar vrouwvriendelijk ben je niet.
pi_135143818
Ts, waarom kijk je zo graag naar mannen ?
Ook in moeilijke tijden.
pi_135143963
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ts, waarom kijk je zo graag naar mannen ?
Omdat ie bi is.
pi_135144135
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef Villas_Rubin het volgende:

[..]

Omdat ie bi is.
Dacht ik al.
Ook in moeilijke tijden.
pi_135144279
Moet ik even bij je langskomen TS?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  maandag 6 januari 2014 @ 14:35:38 #61
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135144876
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef hoas het volgende:

[..]

Nou sorry neukfout, maar vrouwvriendelijk ben je niet.
Gaan schelden. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135145027
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Penis in vagina ofzo. Ik moest ook Googlen. :')
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik moest het ook opzoeken, PIV staat blijkbaar voor "penis in vagina" :')
Klinkt goed hoor. :9 Ik snap het probleem echt niet...zijn dat allemaal van die zure lesbo's ofzo? :')
Hallon!
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 14:46:05 #63
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135145323
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Klinkt goed hoor. :9 Ik snap het probleem echt niet...zijn dat allemaal van die zure lesbo's ofzo? :')
Volledig doorgeslagen feminazi's :') Het feit dat ze zelf met een druipend natte kut op een pik zitten te wachten toont volgens hun aan dat wij mannen de boel beheersen en ze tot slaaf hebben gemaakt om ze te verkrachten ^O^

:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 6 januari 2014 @ 14:47:42 #64
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135145406
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Volledig doorgeslagen feminazi's :') Het feit dat ze zelf met een druipend natte kut op een pik zitten te wachten toont volgens hun aan dat wij mannen de boel beheersen en ze tot slaaf hebben gemaakt om ze te verkrachten ^O^

:')
Zelfs als de man eigenlijk niet zoveel zin heeft.

Oké, komt niet vaak voor. Maar hé, het kan.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 14:48:39 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135145452
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Zelfs als de man eigenlijk niet zoveel zin heeft.

Oké, komt niet vaak voor. Maar hé, het kan.
Oja, als de man niet wil issie gay :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 6 januari 2014 @ 15:06:45 #66
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135146141
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oja, als de man niet wil issie gay :Y
Hoe zou het met PIA zitten?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135146203
Denk dat betreffende vrouwen wel raad weten met DIV. :D
Hallon!
  maandag 6 januari 2014 @ 15:08:52 #68
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146214
En wat ben jij dan TS? met je mooie gebruikersnaam? :') 'hoplahopla' ? :') klinkt als een 11 jarige padvinder.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146251
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
Je bent dus een infantiele ouwe lul die niet thuishoort op een jongerenforum bedoel je?
pi_135146391
quote:
Choice is the liberal code word for submission. The best choice we can ever make for our own well being is to reject male ideas and men’s physical presence as much as possible.
_O- :') |:(

Ja zo worden wij vrouwen dus nooit serieus genomen, hihaho. :')
Hallon!
  maandag 6 januari 2014 @ 15:31:51 #71
342435 Life2.0
#deadprez4mod
  maandag 6 januari 2014 @ 15:32:32 #72
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135147187
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef BlueMage het volgende:

[..]

_O- :') |:(

Ja zo worden wij vrouwen dus nooit serieus genomen, hihaho. :')
Ik denk dat ik maar gewoon m'n piemel in je stop, ik snap er geen zak meer van zo.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135147613
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar gewoon m'n piemel in je stop, ik snap er geen zak meer van zo.
Ja niet bij me in de buurt komen mannen zijn eng hebben allemaal verdorven ideeën. :{w
Hallon!
  maandag 6 januari 2014 @ 15:41:01 #74
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135147654
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ja niet bij me in de buurt komen mannen zijn eng hebben allemaal verdorven ideeën. :{w
Oké, in dat geval is het verkrachting en dus gewoon normale acceptabele seks, toch?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:44:25 #75
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_135147848
Terechte klacht. Had hier vorig jaar al een topic over geopend, toen werd ik gevraagd of ik over mijn klacht wou praten in die radioshow van Timor :')

Mannen zijn voort verkapte vrouwen. Allemaal van die laarsjes, sommige zelfs uggs, van die grote sjalen, haartjes nog net niet geverfd, make up etc.
040
pi_135147959
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:41 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Oké, in dat geval is het verkrachting en dus gewoon normale acceptabele seks, toch?
Al dat gepraat, beter bef je me even, dan hou je tenminste je mond. :{w :D
Hallon!
pi_135147970
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Feminisme... :') Als ik het voor het zeggen had werden feministen allemaal opgesloten.
Dat tuig plant zich toch nauwelijks voort, gelukkig :)

Die macht ligt gelukkig nog altijd bij de man.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135148102
quote:
Kill it with fire :')


quote:
The vagina’s primary function isn’t to be penetrated by a penis but to eject a baby for birth.
:|W :D :|W :D :|W :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 6 januari 2014 @ 16:04:06 #79
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135148786
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Al dat gepraat, beter bef je me even, dan hou je tenminste je mond. :{w :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:04:55 #80
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135148824
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kill it with fire :')

[..]

:|W :D :|W :D :|W :D
Ja, geen idee hoe die baby daar gekomen is natuurlijk.

Daar had ze waarschijnlijk teveel voor gezopen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135148914
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef BlueMage het volgende:
Denk dat betreffende vrouwen wel raad weten met DIV. :D
Ik denk vooral met ZIG.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135149157
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik denk vooral met ZIG.
Zaad In Gezicht? :?
Hallon!
pi_135149328
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Zaad In Gezicht? :?
Zand In Gleuf :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135149629
TS wil anaal vernederd worden maar de homo/bi mannen zijn allemaal te vrouwelijk :')

Het is trouwens wel waar, probeer maar eens met iemand om te blijven gaan die uit de kast is gekomen en je merkt dat ze ineens veranderen in een opperhommo.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 17:01:33 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135151417
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:|W :D :|W :D :|W :D
Da's idd wel HEEL erg dom ja _O- Dat moet welhaast een troll zijn, ik weiger te geloven dat er echt zulke zure en domme mensen bestaan...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_135151706
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Hopla, gooi het er maar uit al die frustratie.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151760
Terechte klacht, kut metroseksuelen.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
pi_135151810
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
TS is homofoob.
pi_135152149
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef SaucyCock het volgende:
Terechte klacht, kut metroseksuelen.
Hometro spotted.
Ook in moeilijke tijden.
pi_135152248
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Da's idd wel HEEL erg dom ja _O- Dat moet welhaast een troll zijn, ik weiger te geloven dat er echt zulke zure en domme mensen bestaan...
Ach, hoogstwaarschijnlijk is de domme kut ( :') ) volgens haar theorie zelf ook een gevolg van verkrachting :Y


Het zal je dochter maar zijn zeg die zo in de war is :N
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 6 januari 2014 @ 18:37:09 #91
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135155036
Vast al gezegd, maar dat heet 'metroseksueel'
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135156928
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
In before: TS is homofoob.
Die laatste zin van je OP zegt anders genoeg. Die laatste zin verandert je klacht in een homofoob stukje tekst.

quote:
Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
Ga je kapot schamen, idioot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')