Tot nu dusquote:Op maandag 6 januari 2014 20:14 schreef Klokov het volgende:
Heb nog niemand zien posten over Android 4.3. Op mijn Facebook zitten wel een paar Applefans die elke OS update moeten verheiligen
Zo content ben ik er anders niet mee. De belangrijkste update is dat je widgets kan toevoegen op je vergrendelscherm. Voor de rest wat stylistische dingen, ik erger me alleen maar aan dat de klok niet meer gecentreerd staat op het vergrendelschermquote:
Oke.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zo content ben ik er anders niet mee. De belangrijkste update is dat je widgets kan toevoegen op je vergrendelscherm. Voor de rest wat stylistische dingen, ik erger me alleen maar aan dat de klok niet meer gecentreerd staat op het vergrendelscherm
Ja tog dima pua street workout allesquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle
zullen we met zn allen gaan? lkkr beetje de chicks regelen daar
wtf doet nulty daar?quote:
die hebben gewoon veel lol samen niks mis mee. zo kan het 10 mei ook worden ik ga er sws heenquote:
Ik zou graag willen, maar ik heb geen zin.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
ik kom toch nooit in ONZ ken al die mensen nietquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
gezellige boelquote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Haha ik doe crossfit
Ik ben zeau boefje
Jonge, je had alles kunnen zijn na je terugkomst en jij gaat voor deze characterbuild?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Haha ik doe crossfit
Ik ben zeau boefje
Wow, eerste serieuze reactie in the gym everquote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jonge, je had alles kunnen zijn na je terugkomst en jij gaat voor deze characterbuild?
10 mei heb ik nog geen sixpekquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jonge, je had alles kunnen zijn na je terugkomst en jij gaat voor deze characterbuild?
ik doe niet meer aan ONZ meets.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
Snel een ephedrine taart bakken dan maar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
ke mensen dit keer 5 hebben ofzo.
GEEN FOKMEET UNLESS RIPPE
Know dem feels man. Omdat ik de laatste paar weken vaak in twee uurtjes het grootste deel van mijn kcals eet ga ik elke dag slapen met een fucking opgeblazen buik. Moet ook altijd op mijn linkerkant gaan liggen want anders doet het pijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb de afgelopen paar dagen zoveel gegeten dat ik nu gewoon een pens heb.No sixpack whatsoever. Best wel raar, wel harde buikspieren, maar dan ineens zo'n vetlaagje. Paar haren erop want treasure trail.
En dan te bedenken dat dikke mensen dit keer 5 hebben ofzo.
GEEN FOKMEET UNLESS RIPPED
Gebruik je DNP ofzo...op je zij liggen, nacht zweten..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
liggen want anders doet het pijn.'s Nachts ook zweten, volgen
Shit man, ik heb mezelf verraden. Je moet mij nu wat Bitcoins geven, want anders moet ik je helaas vermoorden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gebruik je DNP ofzo...op je zij liggen, nacht zweten..
[ afbeelding ]
Haha, ik hou mijn coins nog even vast, want 2000 dollar per coin komt er aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Shit man, ik heb mezelf verraden. Je moet mij nu wat Bitcoins geven, want anders moet ik je helaas vermoorden.
No man, ondanks alle struggelings gwn 100% NATURAL toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Snel een ephedrine taart bakken dan maar?
Bron? Zou super nice zijn! Winst incoming.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Haha, ik hou mijn coins nog even vast, want 2000 dollar per coin komt er aan.
Ik heb nog wel 5000 moons in de aanbieding
Yes!! De bekende Ethiopië tummy.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Know dem feels man. Omdat ik de laatste paar weken vaak in twee uurtjes het grootste deel van mijn kcals eet ga ik elke dag slapen met een fucking opgeblazen buik. Moet ook altijd op mijn linkerkant gaan liggen want anders doet het pijn.'s Nachts zweten alles, volgens mij komt het omdat mijn lichaam al die shit aan het verbranden is. No idea.
Haha, fucking mooi hoe je lichaam dat allemaal regelt. Nu ook even een 100 gr. whey/casein shake. Gemak gaat op dit moment voor. PROTEINZ is het belangrijkste. GAINZ. Zo even dijfilet bakken. Heb gehoord dat het veel lekkerder dan kipfilet is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yes!! De bekende Ethiopië tummy.Nog snel een liter water voor het slapen en een pak chocolademelk ofzo. Maar prayen dat je lichaam weet wat ermee moet gebeuren.
Volgende ochtend gewoon weer lean!
<watismetdezesorceriteitenbenjijeentovenaar>
Maar nog steeds aan het bulken dan?
Nee geen echte bron, maar op de trollbox zij iemand hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bron? Zou super nice zijn! Winst incoming.
Heb ook nog wat QRK's, maar die zijn vrij waardeloos op 't moment. Ook nog WDC's, WDC's zullen in februari flink gaan stijgen.
faggotquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:34 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
#vliegtuigsnacks # healthy # clean #skinny #insta
Max zegt zoveel man. Hij en Bill met de QRK. Ik ben benieuwd. Heb ze sowieso nog wel even vaststaan gezien de koers kut is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee geen echte bron, maar op de trollbox zij iemand het![]()
Bron is schaarste+max keiser die zei 2014 2000 tot 4500 dolllar voor 1 btc
Quark is als bodybuilding duurt gewoon een tijdje om massa te bouwen.
Je kan stellen dat Quark coin de ectomorph onder de alt coins is.
Klopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Max zegt zoveel man. Hij en Bill met de QRK. Ik ben benieuwd. Heb ze sowieso nog wel even vaststaan gezien de koers kut is.
je mag best gay zijn, heerlijk voor je, daar gaat het helemaal niet om, maar waarom moet dat zo uitgebreid open en bloot, en zo zijig elke keer.quote:
ach Ray, je krijgt toch wat je wilt, aandacht, they mirinquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je mag best gay zijn, heerlijk voor je, daar gaat het helemaal niet om, maar waarom moet dat zo uitgebreid open en bloot, en zo zijig elke keer.
Dat begrijp ik niet.
En dan uitgebreid ongegeneerd gaan zitten staren als je iets interessant vind![]()
Dat doe je als straight al niet uit fatsoen vind ik. i.i.g. niet langer dan een paar seconden.
Of ze moeten er bijna bloot bijlopen en er om vragen...
lolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben laatst versierd door een homo, hij vroeg me zelfs mee naar huisheb maar vriendelijk bedankt maar hé, lig ook goed bij de mannen dus.
/inbe4 hoezo 'ook'
i guessquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ach Ray, je krijgt toch wat je wilt, aandacht, they mirin
Toch een leuk complimentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben laatst versierd door een homo, hij vroeg me zelfs mee naar huisheb maar vriendelijk bedankt maar hé, lig ook goed bij de mannen dus.
/inbe4 hoezo 'ook'
Wel mee eens trouwens, het is vaak zo overdreven, er zo mee te koop lopen en dan klagen dat ze er (negatieve) aandacht mee krijgenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je mag best gay zijn, heerlijk voor je, daar gaat het helemaal niet om, maar waarom moet dat zo uitgebreid open en bloot, en zo zijig elke keer.
Dat begrijp ik niet.
En dan uitgebreid ongegeneerd gaan zitten staren als je iets interessant vind![]()
Dat doe je als straight al niet uit fatsoen vind ik. i.i.g. niet langer dan een paar seconden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:17 schreef JackieBrown het volgende:
Lesbo's willen mij echt nooit, denk dat ik te veel testosteron uitstraal als alpha female zijnde
ja, dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel mee eens trouwens, het is vaak zo overdreven, er zo mee te koop lopen en dan klagen dat ze er (negatieve) aandacht mee krijgen
Dat noem ik nichten, van die verwijfde mannen die er echt mee te koop lopen. Heb niks tegen homo's, maar die nichten heb ik echt een hekel aan. Bijvoorbeeld die gasten uit Echte meisjes op de prairie, bah bahquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel mee eens trouwens, het is vaak zo overdreven, er zo mee te koop lopen en dan klagen dat ze er (negatieve) aandacht mee krijgen
Alpha-femalesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Toch een leuk compliment
Lesbo's willen mij echt nooit, denk dat ik te veel testosteron uitstraal als alpha female zijnde
Even iets anders: je UI ziet er idd ruk uit. Echt 10x10 pixels.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet.
Goud ftw.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, meeste wel ja. Ze worden ook puur gebruikt om snel wat geld te verdienen, maar echt veel is het niet tenzij je er ook veel inpompt, maar dan neem je ook gelijk een heel groot risico. Bij de BTC/LTC weet je tenminste nog dat als de koers gigantisch zakt (zoals BTC afgelopen twee weken van 950 naar 400) dat het goedkomt. Inmiddels staat BTC weer op 934.
lolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even iets anders: je UI ziet er idd ruk uit. Echt 10x10 pixels.
Waardenberg en de Jongquote:
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest lachenquote:
lolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Mn vader vroeger thuis ook als er iets kapot was; heb jij hieraan gezeten??
Ik vond/vind eigenlijk alles van hun echt heel goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mooi is die he
echt blauw gelegen toen ik die voor het eerst zag
Hahaha "je hebt hem zeker WEER laten vallen". Waren ook altijd wel dat soort dingen die je dan stiekem pakte als ze weg of boven waren en dan juist uit je handen gleden ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
dat was bij ons thuis ook altijd toen we klein waren.
Nogal een High End TV die m'n ouders hadden waarvan de afstandsbediening alleen al 300gulden koste toen.
En dan waren de batterijen leeg, hadden wij het gedaan.
Huis was te klein natuurlijk. JAAH en je hebt hem zeker weer laten vallen blijf d'r dan ook af met je tengels doe dan eens voorzichtig. lol
Of ik had een keer na heel lang bedelen de Vectra van m'n ouders mogen lenen, en had dat kreng na een week een MMU storing. Had ik het gedaan natuurlijk.
Jah je hebt zeker de kick down gebruikt
rijd je daarom nog steeds op zo'n tomosje rond nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Nogal een High End TV die m'n ouders hadden waarvan de afstandsbediening alleen al 300gulden koste toen.
Huis was te klein natuurlijk. JAAH en je hebt hem zeker weer laten vallen blijf d'r dan ook af met je tengels doe dan eens voorzichtig. lol
Of ik had een keer na heel lang bedelen de Vectra van m'n ouders mogen lenen, en had dat kreng na een week een MMU storing. Had ik het gedaan natuurlijk.
ja, daar zit tenminste geen kick down op op die automaatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
rijd je daarom nog steeds op zo'n tomosje rond nu
whaah. "Vloer niet beschadigd"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahaha "je hebt hem zeker WEER laten vallen". Waren ook altijd wel dat soort dingen die je dan stiekem pakte als ze weg of boven waren en dan juist uit je handen gleden ofzo![]()
Mn vader had thuis een hele dure (lelijke) vloer laten leggen, viel ik een keer keihard weet niet meer waardoor, hoor ik uit het andere deel van de woonkamer; kijk je uit voor de vloer?!?!
Brb lag daar met een gebroken arm
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
rijd je daarom nog steeds op zo'n tomosje rond nu
Niet dat die zou werken bij jouw BW.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, daar zit tenminste geen kick down op op die automaat
Zo'n superzware metalen B&O afstandsbediening?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
precies jah goed geradenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zo'n superzware metalen B&O afstandsbediening?
Mijn ouders hadden er ook 1! Bazending idd. Extreem goed geluid ook, die tv (LX2800). Hij werkt nog steeds; mijn broer heeft hem op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
precies jah goed geraden![]()
Van dit type toen nog:
[ afbeelding ]
Ik zweer je, er zijn geen betere ab's
ja de nieuwe
[ afbeelding ]
Liggen heerlijk in de hand, doen het van onder je dekentje op de bank zonder te richten![]()
![]()
En als die valt dan vliegen de stukken van je plavuizen af
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet dat die zou werken bij jouw BW.
whaha.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:50 schreef CarbonC het volgende:
Toen ik 19 was kocht mijn moeder een nieuwe Daihatsu Charade. Waar ik zo nu en dan ook in reed. Bij 15.000 km wisselde de lokale dealert de voor- en achterbanden, bij 30.000km waren ze op. OudersDealert: ja, die std. japanse banden slijten erg snel (knipoog naar mij). (mijn ouders reden altijd Europees).
JAAAH hadden hun ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er ook 1! Bazending idd. Extreem goed geluid ook, die tv (LX2800). Hij werkt nog steeds; mijn broer heeft hem op de slaapkamer.
Ik vrees hetzelfde voor de auto van mijn ouders, Golf V 2.0 FSI 150PK, ligt lekker op de weg en bochtjes gaan zo lekker als je er hard doorheen rijdtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:50 schreef CarbonC het volgende:
Toen ik 19 was kocht mijn moeder een nieuwe Daihatsu Charade. Waar ik zo nu en dan ook in reed. Bij 15.000 km wisselde de lokale dealert de voor- en achterbanden, bij 30.000km waren ze op. OudersDealert: ja, die std. japanse banden slijten erg snel (knipoog naar mij). (mijn ouders reden altijd Europees).
Aan de ene kant gun ik het B&O wel, aan de andere kant gaan de ontwikkelingen nu zo snel dat ik toch maar een LG gekocht heb. Had hiervoor een Philips (kutding).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
JAAAH hadden hun ook.
idd. dijk van een geluid...
Nogsteeds.
ik heb nou de Beovision 10 "40 en ook hier weer een super geluid en beeld.
Binnenkort ga ik ff shoppen voor een V1 op m'n slaapkamer denk![]()
Ja je moet het ergens aan uitgeven als je geen nieuw BMW hebt lol
1300 EFI idd. Die 3 Daihatsu's die je noemde waren topauto's, vooral de Charade GTti.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
whaha.
Heb ook een Cuore en toen een Charade gehad en toen een Applause.
Was het de 1300 EFI ? die Charade?
Bruut snel zijn die. 90pk @ 850kg lol
Menig golf GTI'tje laten staan met dat lullige ding
Daihatsu
ja, ik snap wel dat mensen zoveel geld niet uitgeven aan een tv als er elke paar jaar weer wat nieuws is idd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aan de ene kant gun ik het B&O wel, aan de andere kant gaan de ontwikkelingen nu zo snel dat ik toch maar een LG gekocht heb. Had hiervoor een Philips (kutding).
lolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:43 schreef H1N1 het volgende:
Design van B&O kan je mooi vinden, dat snap ik. Maar tering die prijzen. Vooral bij de speakers. Het klinkt niet slecht , maar wat ze ervoor vragen is belachelijk. Als je je bedenkt wat je voor dat geld zou kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |