wtf doet nulty daar?quote:
die hebben gewoon veel lol samen niks mis mee. zo kan het 10 mei ook worden ik ga er sws heenquote:
Ik zou graag willen, maar ik heb geen zin.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle
zullen we met zn allen gaan? lkkr beetje de chicks regelen daar
ik kom toch nooit in ONZ ken al die mensen nietquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
gezellige boelquote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Haha ik doe crossfit
Ik ben zeau boefje
Jonge, je had alles kunnen zijn na je terugkomst en jij gaat voor deze characterbuild?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Haha ik doe crossfit
Ik ben zeau boefje
Wow, eerste serieuze reactie in the gym everquote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jonge, je had alles kunnen zijn na je terugkomst en jij gaat voor deze characterbuild?
10 mei heb ik nog geen sixpekquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jonge, je had alles kunnen zijn na je terugkomst en jij gaat voor deze characterbuild?
ik doe niet meer aan ONZ meets.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
Snel een ephedrine taart bakken dan maar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
ke mensen dit keer 5 hebben ofzo.
GEEN FOKMEET UNLESS RIPPE
Know dem feels man. Omdat ik de laatste paar weken vaak in twee uurtjes het grootste deel van mijn kcals eet ga ik elke dag slapen met een fucking opgeblazen buik. Moet ook altijd op mijn linkerkant gaan liggen want anders doet het pijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb de afgelopen paar dagen zoveel gegeten dat ik nu gewoon een pens heb.No sixpack whatsoever. Best wel raar, wel harde buikspieren, maar dan ineens zo'n vetlaagje. Paar haren erop want treasure trail.
En dan te bedenken dat dikke mensen dit keer 5 hebben ofzo.
GEEN FOKMEET UNLESS RIPPED
Gebruik je DNP ofzo...op je zij liggen, nacht zweten..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
liggen want anders doet het pijn.'s Nachts ook zweten, volgen
Shit man, ik heb mezelf verraden. Je moet mij nu wat Bitcoins geven, want anders moet ik je helaas vermoorden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gebruik je DNP ofzo...op je zij liggen, nacht zweten..
[ afbeelding ]
Haha, ik hou mijn coins nog even vast, want 2000 dollar per coin komt er aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Shit man, ik heb mezelf verraden. Je moet mij nu wat Bitcoins geven, want anders moet ik je helaas vermoorden.
No man, ondanks alle struggelings gwn 100% NATURAL toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Snel een ephedrine taart bakken dan maar?
Bron? Zou super nice zijn! Winst incoming.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Haha, ik hou mijn coins nog even vast, want 2000 dollar per coin komt er aan.
Ik heb nog wel 5000 moons in de aanbieding
Yes!! De bekende Ethiopië tummy.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Know dem feels man. Omdat ik de laatste paar weken vaak in twee uurtjes het grootste deel van mijn kcals eet ga ik elke dag slapen met een fucking opgeblazen buik. Moet ook altijd op mijn linkerkant gaan liggen want anders doet het pijn.'s Nachts zweten alles, volgens mij komt het omdat mijn lichaam al die shit aan het verbranden is. No idea.
Haha, fucking mooi hoe je lichaam dat allemaal regelt. Nu ook even een 100 gr. whey/casein shake. Gemak gaat op dit moment voor. PROTEINZ is het belangrijkste. GAINZ. Zo even dijfilet bakken. Heb gehoord dat het veel lekkerder dan kipfilet is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yes!! De bekende Ethiopië tummy.Nog snel een liter water voor het slapen en een pak chocolademelk ofzo. Maar prayen dat je lichaam weet wat ermee moet gebeuren.
Volgende ochtend gewoon weer lean!
<watismetdezesorceriteitenbenjijeentovenaar>
Maar nog steeds aan het bulken dan?
Nee geen echte bron, maar op de trollbox zij iemand hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bron? Zou super nice zijn! Winst incoming.
Heb ook nog wat QRK's, maar die zijn vrij waardeloos op 't moment. Ook nog WDC's, WDC's zullen in februari flink gaan stijgen.
faggotquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:34 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
#vliegtuigsnacks # healthy # clean #skinny #insta
Max zegt zoveel man. Hij en Bill met de QRK. Ik ben benieuwd. Heb ze sowieso nog wel even vaststaan gezien de koers kut is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee geen echte bron, maar op de trollbox zij iemand het![]()
Bron is schaarste+max keiser die zei 2014 2000 tot 4500 dolllar voor 1 btc
Quark is als bodybuilding duurt gewoon een tijdje om massa te bouwen.
Je kan stellen dat Quark coin de ectomorph onder de alt coins is.
Klopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Max zegt zoveel man. Hij en Bill met de QRK. Ik ben benieuwd. Heb ze sowieso nog wel even vaststaan gezien de koers kut is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |