Tot nu dusquote:Op maandag 6 januari 2014 20:14 schreef Klokov het volgende:
Heb nog niemand zien posten over Android 4.3. Op mijn Facebook zitten wel een paar Applefans die elke OS update moeten verheiligen
Zo content ben ik er anders niet mee. De belangrijkste update is dat je widgets kan toevoegen op je vergrendelscherm. Voor de rest wat stylistische dingen, ik erger me alleen maar aan dat de klok niet meer gecentreerd staat op het vergrendelschermquote:
Oke.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zo content ben ik er anders niet mee. De belangrijkste update is dat je widgets kan toevoegen op je vergrendelscherm. Voor de rest wat stylistische dingen, ik erger me alleen maar aan dat de klok niet meer gecentreerd staat op het vergrendelscherm
Ja tog dima pua street workout allesquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle
zullen we met zn allen gaan? lkkr beetje de chicks regelen daar
wtf doet nulty daar?quote:
die hebben gewoon veel lol samen niks mis mee. zo kan het 10 mei ook worden ik ga er sws heenquote:
Ik zou graag willen, maar ik heb geen zin.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
ik kom toch nooit in ONZ ken al die mensen nietquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
gezellige boelquote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Haha ik doe crossfit
Ik ben zeau boefje
Jonge, je had alles kunnen zijn na je terugkomst en jij gaat voor deze characterbuild?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Haha ik doe crossfit
Ik ben zeau boefje
Wow, eerste serieuze reactie in the gym everquote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jonge, je had alles kunnen zijn na je terugkomst en jij gaat voor deze characterbuild?
10 mei heb ik nog geen sixpekquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jonge, je had alles kunnen zijn na je terugkomst en jij gaat voor deze characterbuild?
ik doe niet meer aan ONZ meets.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |