je mag best gay zijn, heerlijk voor je, daar gaat het helemaal niet om, maar waarom moet dat zo uitgebreid open en bloot, en zo zijig elke keer.quote:
ach Ray, je krijgt toch wat je wilt, aandacht, they mirinquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je mag best gay zijn, heerlijk voor je, daar gaat het helemaal niet om, maar waarom moet dat zo uitgebreid open en bloot, en zo zijig elke keer.
Dat begrijp ik niet.
En dan uitgebreid ongegeneerd gaan zitten staren als je iets interessant vind![]()
Dat doe je als straight al niet uit fatsoen vind ik. i.i.g. niet langer dan een paar seconden.
Of ze moeten er bijna bloot bijlopen en er om vragen...
lolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben laatst versierd door een homo, hij vroeg me zelfs mee naar huisheb maar vriendelijk bedankt maar hé, lig ook goed bij de mannen dus.
/inbe4 hoezo 'ook'
i guessquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ach Ray, je krijgt toch wat je wilt, aandacht, they mirin
Toch een leuk complimentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben laatst versierd door een homo, hij vroeg me zelfs mee naar huisheb maar vriendelijk bedankt maar hé, lig ook goed bij de mannen dus.
/inbe4 hoezo 'ook'
Wel mee eens trouwens, het is vaak zo overdreven, er zo mee te koop lopen en dan klagen dat ze er (negatieve) aandacht mee krijgenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je mag best gay zijn, heerlijk voor je, daar gaat het helemaal niet om, maar waarom moet dat zo uitgebreid open en bloot, en zo zijig elke keer.
Dat begrijp ik niet.
En dan uitgebreid ongegeneerd gaan zitten staren als je iets interessant vind![]()
Dat doe je als straight al niet uit fatsoen vind ik. i.i.g. niet langer dan een paar seconden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:17 schreef JackieBrown het volgende:
Lesbo's willen mij echt nooit, denk dat ik te veel testosteron uitstraal als alpha female zijnde
ja, dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel mee eens trouwens, het is vaak zo overdreven, er zo mee te koop lopen en dan klagen dat ze er (negatieve) aandacht mee krijgen
Dat noem ik nichten, van die verwijfde mannen die er echt mee te koop lopen. Heb niks tegen homo's, maar die nichten heb ik echt een hekel aan. Bijvoorbeeld die gasten uit Echte meisjes op de prairie, bah bahquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel mee eens trouwens, het is vaak zo overdreven, er zo mee te koop lopen en dan klagen dat ze er (negatieve) aandacht mee krijgen
Alpha-femalesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Toch een leuk compliment
Lesbo's willen mij echt nooit, denk dat ik te veel testosteron uitstraal als alpha female zijnde
Even iets anders: je UI ziet er idd ruk uit. Echt 10x10 pixels.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet.
Goud ftw.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, meeste wel ja. Ze worden ook puur gebruikt om snel wat geld te verdienen, maar echt veel is het niet tenzij je er ook veel inpompt, maar dan neem je ook gelijk een heel groot risico. Bij de BTC/LTC weet je tenminste nog dat als de koers gigantisch zakt (zoals BTC afgelopen twee weken van 950 naar 400) dat het goedkomt. Inmiddels staat BTC weer op 934.
lolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even iets anders: je UI ziet er idd ruk uit. Echt 10x10 pixels.
Waardenberg en de Jongquote:
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |