lolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Mn vader vroeger thuis ook als er iets kapot was; heb jij hieraan gezeten??
Ik vond/vind eigenlijk alles van hun echt heel goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mooi is die he
echt blauw gelegen toen ik die voor het eerst zag
Hahaha "je hebt hem zeker WEER laten vallen". Waren ook altijd wel dat soort dingen die je dan stiekem pakte als ze weg of boven waren en dan juist uit je handen gleden ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
dat was bij ons thuis ook altijd toen we klein waren.
Nogal een High End TV die m'n ouders hadden waarvan de afstandsbediening alleen al 300gulden koste toen.
En dan waren de batterijen leeg, hadden wij het gedaan.
Huis was te klein natuurlijk. JAAH en je hebt hem zeker weer laten vallen blijf d'r dan ook af met je tengels doe dan eens voorzichtig. lol
Of ik had een keer na heel lang bedelen de Vectra van m'n ouders mogen lenen, en had dat kreng na een week een MMU storing. Had ik het gedaan natuurlijk.
Jah je hebt zeker de kick down gebruikt
rijd je daarom nog steeds op zo'n tomosje rond nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Nogal een High End TV die m'n ouders hadden waarvan de afstandsbediening alleen al 300gulden koste toen.
Huis was te klein natuurlijk. JAAH en je hebt hem zeker weer laten vallen blijf d'r dan ook af met je tengels doe dan eens voorzichtig. lol
Of ik had een keer na heel lang bedelen de Vectra van m'n ouders mogen lenen, en had dat kreng na een week een MMU storing. Had ik het gedaan natuurlijk.
ja, daar zit tenminste geen kick down op op die automaatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
rijd je daarom nog steeds op zo'n tomosje rond nu
whaah. "Vloer niet beschadigd"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahaha "je hebt hem zeker WEER laten vallen". Waren ook altijd wel dat soort dingen die je dan stiekem pakte als ze weg of boven waren en dan juist uit je handen gleden ofzo![]()
Mn vader had thuis een hele dure (lelijke) vloer laten leggen, viel ik een keer keihard weet niet meer waardoor, hoor ik uit het andere deel van de woonkamer; kijk je uit voor de vloer?!?!
Brb lag daar met een gebroken arm
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
rijd je daarom nog steeds op zo'n tomosje rond nu
Niet dat die zou werken bij jouw BW.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, daar zit tenminste geen kick down op op die automaat
Zo'n superzware metalen B&O afstandsbediening?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
precies jah goed geradenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zo'n superzware metalen B&O afstandsbediening?
Mijn ouders hadden er ook 1! Bazending idd. Extreem goed geluid ook, die tv (LX2800). Hij werkt nog steeds; mijn broer heeft hem op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
precies jah goed geraden![]()
Van dit type toen nog:
[ afbeelding ]
Ik zweer je, er zijn geen betere ab's
ja de nieuwe
[ afbeelding ]
Liggen heerlijk in de hand, doen het van onder je dekentje op de bank zonder te richten![]()
![]()
En als die valt dan vliegen de stukken van je plavuizen af
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet dat die zou werken bij jouw BW.
whaha.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:50 schreef CarbonC het volgende:
Toen ik 19 was kocht mijn moeder een nieuwe Daihatsu Charade. Waar ik zo nu en dan ook in reed. Bij 15.000 km wisselde de lokale dealert de voor- en achterbanden, bij 30.000km waren ze op. OudersDealert: ja, die std. japanse banden slijten erg snel (knipoog naar mij). (mijn ouders reden altijd Europees).
JAAAH hadden hun ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er ook 1! Bazending idd. Extreem goed geluid ook, die tv (LX2800). Hij werkt nog steeds; mijn broer heeft hem op de slaapkamer.
Ik vrees hetzelfde voor de auto van mijn ouders, Golf V 2.0 FSI 150PK, ligt lekker op de weg en bochtjes gaan zo lekker als je er hard doorheen rijdtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:50 schreef CarbonC het volgende:
Toen ik 19 was kocht mijn moeder een nieuwe Daihatsu Charade. Waar ik zo nu en dan ook in reed. Bij 15.000 km wisselde de lokale dealert de voor- en achterbanden, bij 30.000km waren ze op. OudersDealert: ja, die std. japanse banden slijten erg snel (knipoog naar mij). (mijn ouders reden altijd Europees).
Aan de ene kant gun ik het B&O wel, aan de andere kant gaan de ontwikkelingen nu zo snel dat ik toch maar een LG gekocht heb. Had hiervoor een Philips (kutding).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
JAAAH hadden hun ook.
idd. dijk van een geluid...
Nogsteeds.
ik heb nou de Beovision 10 "40 en ook hier weer een super geluid en beeld.
Binnenkort ga ik ff shoppen voor een V1 op m'n slaapkamer denk![]()
Ja je moet het ergens aan uitgeven als je geen nieuw BMW hebt lol
1300 EFI idd. Die 3 Daihatsu's die je noemde waren topauto's, vooral de Charade GTti.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
whaha.
Heb ook een Cuore en toen een Charade gehad en toen een Applause.
Was het de 1300 EFI ? die Charade?
Bruut snel zijn die. 90pk @ 850kg lol
Menig golf GTI'tje laten staan met dat lullige ding
Daihatsu
ja, ik snap wel dat mensen zoveel geld niet uitgeven aan een tv als er elke paar jaar weer wat nieuws is idd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aan de ene kant gun ik het B&O wel, aan de andere kant gaan de ontwikkelingen nu zo snel dat ik toch maar een LG gekocht heb. Had hiervoor een Philips (kutding).
lolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:43 schreef H1N1 het volgende:
Design van B&O kan je mooi vinden, dat snap ik. Maar tering die prijzen. Vooral bij de speakers. Het klinkt niet slecht , maar wat ze ervoor vragen is belachelijk. Als je je bedenkt wat je voor dat geld zou kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |