quote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Je kunt bijv. aan een ongeluk bezwijken.
Iets over wijkenquote:
Wowquote:
I'm impressedquote:
Origineel wel hè?quote:
Zoooo vorig topic.quote:
Wat ga je nou haten?quote:
Ik gok dat het door "ergens voor zwichten" kwam.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Je kunt bijv. aan een ongeluk bezwijken.
Echt welquote:
Zo snel?quote:
Ik haat nietquote:
Neequote:
Hork weetquote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef klawie het volgende:
Jij kan niet stoer doen ben jij te soft voor lb
Ik heb buikpijn.quote:
Verwarring alom.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik gok dat het door "ergens voor zwichten" kwam.
Oh, ik dacht dat dat ook stoere praat wasquote:
waarvoor?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef klawie het volgende:
Je was telaat moira nu moet je er voor betalen
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat ook stoere praat was![]()
Ik ben er niet zo goed in merk ik al
Ik ben ziekjesquote:Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb buikpijn.
Hoe gaat het met jou?
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik gok dat het door "ergens voor zwichten" kwam.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Denk dat het een combi was van bezwijken/zwichten ofzo.
Ik heb er ook weer één aanquote:Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik ben ziekjes
Verder wel goed hoor. Dikke joint straks
Doe het dan niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef FL_Freak het volgende:
Windows overnieuw installeren en alles erbij duurt altijd zo fucking lang
Neequote:
Wat voor ziekjes ben je?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik ben ziekjes
Verder wel goed hoor. Dikke joint straks
Ik wil je warme kruik wel zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk ga vannacht met een warme kruik naar bed
Zullen we maar weer gewoon lief praten?quote:
Griep enzulksquote:
quote:
Beterschap dan maarquote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk ga vannacht met een warme kruik naar bed
Heb je grote handen?quote:
Thnxquote:
Wat.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/417606
deze pohi
Dat ligt eraan. Groot is relatief.quote:
Thank youquote:
vast een kloon hehequote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/417606
deze pohi
Dat kan gauw, maar ik heb dan ook hele kleine handen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Groot is relatief.
ze zullen wss wel groter zijn dan de jouwe.
Je weet wat ze zeggen over grote handenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Groot is relatief.
ze zullen wss wel groter zijn dan de jouwe.
dat je pik dan klein is, graag gedaanquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over grote handen
Grote voetenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over grote handen
Ik twijfel niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Jij twijfelde om op de meet te komen als je stoer bent kom je gewoon
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
dat je pik dan klein is, graag gedaan
Met mijn sample van 1 durf ik het tegendeel te bewerenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ter vergelijking.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan gauw, maar ik heb dan ook hele kleine handen.
Maar uit jouw post maak ik op dat je geen grote handen hebt. Mijn vriend heeft dat wel, ik prefereer zijn handen
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee dat je grote handschoenen nodig hebtquote:
23quote:
Ahja dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
[..]
Nee dat je grote handschoenen nodig hebt
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Met mijn sample van 1 durf ik het tegendeel te beweren
aah. Nee ik ben waarschijnlijk wat jonger dan je vriend.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb grote handen en voeten, alle beweringen zijn onjuist, tenzij ze in mijn voordeel zijn.
Wat is groot? Wat is je schoenmaat?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb grote handen en voeten, alle beweringen zijn onjuist, tenzij ze in mijn voordeel zijn.
45.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is groot? Wat is je schoenmaat?
Jij bent ook twee meter nogwat.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Pics van je handen, voeten en geslachtsdelen?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Groter dan gemiddeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is groot? Wat is je schoenmaat?
Hoe oud ben jij? Ter vergelijkingquote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
aah. Nee ik ben waarschijnlijk wat jonger dan je vriend.
Nopequote:
Dat is heul niet groot.quote:
Jaquote:
Okéquote:
Wat? Kan hij over water lopen?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is heul niet groot.
Mijn vriend heeft 48, soms zelfs 49
Nope.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Pics van je handen, voeten en geslachtsdelen?
Wat?quote:
De liefde is voorbijquote:
Ja, als hij snel rent.quote:
Jij zou omvallen met mijn voetenquote:
2 cent!quote:
Mehquote:
Wild gokje: 51?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.
Laat ik mijn schoenmaat maar niet vertellen dan.
Kijk fobo?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Hahaha
waarom kom je niet ik wil nl wel weten wie er achter jou account zit
Wie weet dat nietquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Hahaha
waarom kom je niet ik wil nl wel weten wie er achter jou account zit
Jij kan er mee vliegen?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.
Laat ik mijn schoenmaat maar niet vertellen dan.
valt mee inderdaadquote:
En je hebt niet zoveel grip met mijn voetenquote:
Oh jee, heb je Yvonne pissig gemaakt?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, als hij snel rent.
Wel tof, ik kan met mijn schoenen aan zijn schoenen aantrekken
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh jee, heb je Yvonne pissig gemaakt?
49?quote:
Zou je toch eens moeten doen danquote:
Gaat lastig worden dan ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je hebt niet zoveel grip met mijn voeten
Andere keerquote:
55quote:
quote:
Ik zou er voor de zekerheid wel een matje onder leggenquote:
Uitkeringtrekkert?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen voor het eerst in maanden weer voor 11 uur m'n bed uit
Goed plan, ga ik binnenkort eens proberen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou er voor de zekerheid wel een matje onder leggen
Ja, Stufiquote:
Eerst goed oefenen voordat je je voeten spreidtquote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed plan, ga ik binnenkort eens proberen.
Damnit, kan die PM niet terug vindenquote:
Jeetje.quote:
Zijn daar ook speciale tactieken voor, of moet ik maar gewoon wat doen?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst goed oefenen voordat je je voeten spreidt
Komop, die maten bestaan niet eens.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Damnit, kan die PM niet terug vinden
54?
Weet ik veelquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komop, die maten bestaan niet eens.
Ik heb er geen ervaring mee. Met mijn maat 35 zal ik nooit ver kunnen vliegen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zijn daar ook speciale tactieken voor, of moet ik maar gewoon wat doen?
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Grootste ooit is maat 58.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik 35quote:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]____
Jawel, die maten bestaan wel.
Ja, weet ik heb ik wel eens gelezen maar ik bedoel dat die echt heeeeeeeel weinig voorkomenquote:
Schoenen kopen is echt onmogelijk in Nederland gewoonquote:
Oh.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee. Met mijn maat 35 zal ik nooit ver kunnen vliegen.
M'n oom heeft maat 54.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja, weet ik heb ik wel eens gelezen maar ik bedoel dat die echt heeeeeeeel weinig voorkomen
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ook wel eens door mensen aangesproken met de vraag of ik nou vaker omviel dan andere mensen
Jaquote:
Zo schattigquote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ook wel eens door mensen aangesproken met de vraag of ik nou vaker omviel dan andere mensen
Ja hoor, al deed ik een opleiding geen studie.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Genoeg om van te leven naast je studie ja?
Ik 45.quote:
Ja iddquote:
Details aubquote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hoor, al deed ik een opleiding geen studie.
Jij ook zoquote:
Slaap lekkerquote:
Ik ook, maar omdat ik een groot hoofd heb.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
Kan per merk verschillen. Ik heb officieel maat 43 maar mijn schoenen zijn maat 45quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Moira. het volgende:
Ik heb officieel maat 40, maar heb ook schoenen van maat 39 en 41 die ik draag.
Mono heeft maat 47
Neequote:
Bobblehead?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ook, maar omdat ik een groot hoofd heb.
Samen met m'n vriend schoenen shoppen is echt leukquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Moira. het volgende:
Ik heb officieel maat 40, maar heb ook schoenen van maat 39 en 41 die ik draag.
Mono heeft maat 47
Misschien moet je even langs Theme Hospital gaan, daa rhebben ze een machine die mensen met 'Bloaty Heads' behandeltquote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ook, maar omdat ik een groot hoofd heb.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je even langs Theme Hospital gaan, daa rhebben ze een machine die mensen met 'Bloaty Heads' behandelt
Moet je vragen om kinderschoenenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Samen met m'n vriend schoenen shoppen is echt leuk![]()
We komen een random schoenenwinkel binnen 'Hallo, heeft u herenschoenen in maat 48' 'Ehm ja een paar' We kijken wat rond bij de 5 paar die ze hebben 'Hmm, nee niks leuks. Heeft u ook damesschoenen maat 35?' 'Ehm nee' 'Oh, oké. Dan gaan we weer'
Iemand die Theme Hospital kentquote:
Als er al iets leuks tussen zit passen die niet goedquote:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd![]()
En aan de kassa regelmatig, als ik aan het afrekenen ben, dan geef ik mensen bijvoorbeeld wisselgeld terug 'Wat heb jij een kleine handen zeg' 'Uhh, ja dat klopt'
quote:
5:45 gaat de wekkerquote:
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zijn ook echt van die 'no shit' opmerkingen.
Heb ik ook vaak, "Zo, jij bent ook niet de kleinste".
_
Ja?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Die shit is nog best lekker
Ga janken VVD'erquote:
Heb wel munchies dus mijn mening is daardoor beïnvloed maar prima te pruimenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja?Wil hem iedere keer proberen, maar ze hebben hem hier nooit.
Ik moet dinsdag weerquote:
quote:
Je bent zwanger?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb wel munchies dus mijn mening is daardoor beïnvloed maar prima te pruimen
[..]
Ik moet dinsdag weer
En ik werk zaterdagen
Je mag helemaal niet blowen als je zwanger bent joh, weet je hoe slecht dat is?quote:
Hey mama-to-bequote:
smoke weed erry day 420 blaze it faggitquote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet blowen als je zwanger bent joh, weet je hoe slecht dat is?
FL wat ga je tekenen?quote:
Hitman Proquote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme ik had iets verkeerds geïnstalleerd wat ook mijn nieuwe tab pagina heeft aangepast. Nu probeer ik die pagina weg te krijgen maar niks werkt.. hoe de fuck krijg ik dat weg![]()
[ afbeelding ]
Alles wat ik probeer.. hij blijft. Eerst zag ik mijn meest bezochte websites als ik een nieuwe tab opende. Ik wil niet dit als pagina als ik een nieuwe tab open
Heb je al bij extensies gekeken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme ik had iets verkeerds geïnstalleerd wat ook mijn nieuwe tab pagina heeft aangepast. Nu probeer ik die pagina weg te krijgen maar niks werkt.. hoe de fuck krijg ik dat weg![]()
[ afbeelding ]
Alles wat ik probeer.. hij blijft. Eerst zag ik mijn meest bezochte websites als ik een nieuwe tab opende. Ik wil niet dit als pagina als ik een nieuwe tab open
Chrome opnieuw installeren, kijken of dat helpt.quote:
Anno 2014 mensen die niet opletten met wat ze installerenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy, ben je nu rijk? Word jij nu mijn sugardaddy?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat ik doorga bij mijn huidige werknemer onder een ander uitzendbureau.
Hoezo niet gewoon direct voor hem werken? Zo'n bureau kost alleen maar onnodig geld.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat ik doorga bij mijn huidige werknemer onder een ander uitzendbureau.
Hey we moeten nog afspreken weetjewelquote:
Is Fx, niet Chrome.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chrome opnieuw installeren, kijken of dat helpt.
Doe ik normaal wel.. ik vind het ook echt heel dom van mezelfquote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Anno 2014 mensen die niet opletten met wat ze installeren
Wtf, blow jij sinds kort of zo?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Sexy, ben je nu rijk? Word jij nu mijn sugardaddy?
Hunger Games heb ik al gezien joh.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hey we moeten nog afspreken weetjewel
Wat nee, ik ben niet zwanger :Squote:
Ik ook, en Hobbit komt morgen.quote:
Ben bezig, even snel op google zegt me dat ik dit snel van mijn pc moet verwijderen. Scan erover dus. Thanks installeer hem meteen ff!quote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef bondage het volgende:
[..]
http://www.surfright.nl/nl/downloads/
laat me raden druk met je studiequote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
Maar ik kan sowieso de komende twee weken niet.
Drie tentamens, twee grote verslagen, en nog wat kleine shit, dus ja, eigenlijk wel.quote:
succesquote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drie tentamens, twee grote verslagen, en nog wat kleine shit, dus ja, eigenlijk wel.
Ik weet niet wat het is, maar als je nu weet welke dag in je in week 4 ofzo kan.. ik maak morgen het rooster dus dan geef ik mezelf wel vrijquote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
Maar ik kan sowieso de komende twee weken niet.
Chips.quote:
Gehaktstaven met chips.quote:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef Fopje het volgende:
Ik zet de frituur aan, zo vaak is mijn vriendin niet uit huis
Weet niet. Ik ga eerst een kipcorn en een viandel bakken.. dan zie ik nog wel of ik honger heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |