Heb je al bij extensies gekeken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme ik had iets verkeerds geïnstalleerd wat ook mijn nieuwe tab pagina heeft aangepast. Nu probeer ik die pagina weg te krijgen maar niks werkt.. hoe de fuck krijg ik dat weg![]()
[ afbeelding ]
Alles wat ik probeer.. hij blijft. Eerst zag ik mijn meest bezochte websites als ik een nieuwe tab opende. Ik wil niet dit als pagina als ik een nieuwe tab open
Chrome opnieuw installeren, kijken of dat helpt.quote:
Anno 2014 mensen die niet opletten met wat ze installerenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme ik had iets verkeerds geïnstalleerd wat ook mijn nieuwe tab pagina heeft aangepast. Nu probeer ik die pagina weg te krijgen maar niks werkt.. hoe de fuck krijg ik dat weg![]()
[ afbeelding ]
Alles wat ik probeer.. hij blijft. Eerst zag ik mijn meest bezochte websites als ik een nieuwe tab opende. Ik wil niet dit als pagina als ik een nieuwe tab open
Sexy, ben je nu rijk? Word jij nu mijn sugardaddy?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat ik doorga bij mijn huidige werknemer onder een ander uitzendbureau.
Hoezo niet gewoon direct voor hem werken? Zo'n bureau kost alleen maar onnodig geld.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat ik doorga bij mijn huidige werknemer onder een ander uitzendbureau.
Hey we moeten nog afspreken weetjewelquote:
Is Fx, niet Chrome.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chrome opnieuw installeren, kijken of dat helpt.
Doe ik normaal wel.. ik vind het ook echt heel dom van mezelfquote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Anno 2014 mensen die niet opletten met wat ze installeren
Wtf, blow jij sinds kort of zo?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Sexy, ben je nu rijk? Word jij nu mijn sugardaddy?
Hunger Games heb ik al gezien joh.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hey we moeten nog afspreken weetjewel
Wat nee, ik ben niet zwanger :Squote:
Ik ook, en Hobbit komt morgen.quote:
Ben bezig, even snel op google zegt me dat ik dit snel van mijn pc moet verwijderen. Scan erover dus. Thanks installeer hem meteen ff!quote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef bondage het volgende:
[..]
http://www.surfright.nl/nl/downloads/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |