Neequote:
Bobblehead?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ook, maar omdat ik een groot hoofd heb.
Samen met m'n vriend schoenen shoppen is echt leukquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Moira. het volgende:
Ik heb officieel maat 40, maar heb ook schoenen van maat 39 en 41 die ik draag.
Mono heeft maat 47
Misschien moet je even langs Theme Hospital gaan, daa rhebben ze een machine die mensen met 'Bloaty Heads' behandeltquote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ook, maar omdat ik een groot hoofd heb.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je even langs Theme Hospital gaan, daa rhebben ze een machine die mensen met 'Bloaty Heads' behandelt
Moet je vragen om kinderschoenenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Samen met m'n vriend schoenen shoppen is echt leuk![]()
We komen een random schoenenwinkel binnen 'Hallo, heeft u herenschoenen in maat 48' 'Ehm ja een paar' We kijken wat rond bij de 5 paar die ze hebben 'Hmm, nee niks leuks. Heeft u ook damesschoenen maat 35?' 'Ehm nee' 'Oh, oké. Dan gaan we weer'
Iemand die Theme Hospital kentquote:
Als er al iets leuks tussen zit passen die niet goedquote:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd![]()
En aan de kassa regelmatig, als ik aan het afrekenen ben, dan geef ik mensen bijvoorbeeld wisselgeld terug 'Wat heb jij een kleine handen zeg' 'Uhh, ja dat klopt'
quote:
5:45 gaat de wekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |