quote:
Beterschap dan maarquote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk ga vannacht met een warme kruik naar bed
Heb je grote handen?quote:
Thnxquote:
Wat.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/417606
deze pohi
Dat ligt eraan. Groot is relatief.quote:
Thank youquote:
vast een kloon hehequote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/417606
deze pohi
Dat kan gauw, maar ik heb dan ook hele kleine handen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Groot is relatief.
ze zullen wss wel groter zijn dan de jouwe.
Je weet wat ze zeggen over grote handenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Groot is relatief.
ze zullen wss wel groter zijn dan de jouwe.
dat je pik dan klein is, graag gedaanquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over grote handen
Grote voetenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over grote handen
Ik twijfel niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Jij twijfelde om op de meet te komen als je stoer bent kom je gewoon
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
dat je pik dan klein is, graag gedaan
Met mijn sample van 1 durf ik het tegendeel te bewerenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ter vergelijking.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan gauw, maar ik heb dan ook hele kleine handen.
Maar uit jouw post maak ik op dat je geen grote handen hebt. Mijn vriend heeft dat wel, ik prefereer zijn handen
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee dat je grote handschoenen nodig hebtquote:
23quote:
Ahja dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
[..]
Nee dat je grote handschoenen nodig hebt
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Met mijn sample van 1 durf ik het tegendeel te beweren
aah. Nee ik ben waarschijnlijk wat jonger dan je vriend.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb grote handen en voeten, alle beweringen zijn onjuist, tenzij ze in mijn voordeel zijn.
Wat is groot? Wat is je schoenmaat?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb grote handen en voeten, alle beweringen zijn onjuist, tenzij ze in mijn voordeel zijn.
45.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is groot? Wat is je schoenmaat?
Jij bent ook twee meter nogwat.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Pics van je handen, voeten en geslachtsdelen?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Groter dan gemiddeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is groot? Wat is je schoenmaat?
Hoe oud ben jij? Ter vergelijkingquote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
aah. Nee ik ben waarschijnlijk wat jonger dan je vriend.
Nopequote:
Dat is heul niet groot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |