SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Maar op een heel ongelijkmatige manier.quote:
En tactisch hoor, je terug trekken als hij meer aandacht heeft voor de anderen.![]()
![]()
Dat is christenmode.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:33 schreef Starlie het volgende:
O pareloorbelletjes als je begin 20 bent..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Voorspelbaarquote:
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Kleiduiven schieten
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Karin moet die bril niet doen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wim heeft z'n slavenzweep maar even in de kast laten liggen
Corrie Konings!Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Tante Til-brilquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
hahaha hoezo dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:35 schreef Cee het volgende:
Karin is net een vrouwelijke Leo McGarry (voor de West Wing kijkers onder ons).
Kon Leo wel wat beter handelen hoor..![]()
Qua uiterlijk bedoel ik!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:35 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
hahaha hoezo dat?
Kon Leo wel wat beter handelen hoor..Die mond, je moet even het haar wegdenken.
![]()
![]()
O zo ja, en ook een beetje een shag stemquote:Op zondag 5 januari 2014 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Qua uiterlijk bedoel ik!Die mond, je moet even het haar wegdenken.
![]()
![]()
Ja godsamme. Die zou je toch meteen in een opgedroogde waterput flikkerenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:36 schreef roos85 het volgende:
Die Janne vind ik echt zo'n ontzettende doos.
Met d'r camera erachter aanquote:Op zondag 5 januari 2014 20:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja godsamme. Die zou je toch meteen in een opgedroogde waterput flikkeren![]()
![]()
Zo'n vieze diepvriesslagroomtaart
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Patrik had nu moeten zeggen: Ik zou wel ff wat tijd met jou alleen door willen brengenDon't call me Shirley![]()
Die zijn altijd prima te kanen.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik denk dat het die kale wordtOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Maitre Paulquote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Assistent bij yoghurt maken. Oh boyThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Huh, er is nog een boer?
Saskie is het liefst, Leonie het mooist."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
ROAR
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Willemijn is een beetje een muts."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Willemijn is een beetje overly attached girlfriend
Snel, slachtofferkaart spelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef Strikes het volgende:
Willemijn heeft het gevoel dat ze naar huis moet.![]()
Jos is een beetje de normale boer van dit seizoen?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ik zou Willemijn gelijk na dit gesprek naar huis sturen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou die andere twee gelijk naar huis sturen en Willemijn houden"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Een beetje een "uh...ok" gesprek jaquote:
Willemijn haar ogen staan niet goed. Psycho blikThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat dus. Dismissed.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef bdd8 het volgende:
"Ik zat vanochtend met mezelf in de knoop en de hele melkmachine zeg maar HAHAHAHAHA.""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat heeft die blonde van hem toch ook? Die iets warms voelde.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Willemijn haar ogen staan niet goed. Psycho blik![]()
Janne wordt in een ravijn geflikkerd
Nee die kijkt wel normaal uit haar ogen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heeft die blonde van hem toch ook? Die iets warms voelde.know'm sayin?
word? word.![]()
Waarom nou weer gelijk slavenhandel erbij halen?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:41 schreef Laminar het volgende:
Ja joh, tennisbaantje door je slaven laten maken, jakoeizzie erbij hoppa
Leven als god in Afrika
Dat is gewoon de manier om zulke bedrijven daar draaiende te houden. Omdat het neger-blank is is het ineens slavernij ofzo?![]()
![]()
en dit was dan de spoiler![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Damn wat een slet
Janne wilde zijn hand op haar tetters?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wim wil neukenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Zat negers waarmee ze de.bosjes in kan duikenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:43 schreef Chai het volgende:
Vanuit je hart, terwijl ze geneukt wilde worden daar.!
![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
Deze is nog net wat ergerquote:Op zondag 5 januari 2014 20:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dit fragment strijdt met dat van Willemijn en Jos zojuist![]()
![]()
Zo die Wim heeft ook een buik zeg...Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
![]()
Jezus, ze zeurt nu al dat hij niet wil praten. Vreselijk, wat een cliché dit wijf.
"Ik ben een sportieve vlotte vrouw van 50 met een spiegelreflexcamera en ik zoek een man om te veranderen. Want dat werkte in mijn vorige huwelijk ook zo goed."![]()
Iddquote:Op zondag 5 januari 2014 20:44 schreef Chai het volgende:
Haha gelijk verder met zijn natuur-monoloog
know'm sayin?
word? word.![]()
Maar hij doet poes.quote:
Ik vind die voor Bonaire helemaal geen mooie plek eigenlijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wim heeft interventie van yvon nodig.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
En compleet verroestquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ze gaat yoghurt maken..Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Het was gewoon een hintquote:Op zondag 5 januari 2014 20:46 schreef alors het volgende:
Yoghurt maken... Tsja andere dingen met yoghurt zullen er niet gebeuren.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ik dacht trouwens dat er dit jaar geen homoboer meedeed.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ik mis Yvon wel een beetje ja. Die onderonsjes die zij dan weer had met de boeren enzo. Maar dat komt vast nog voor het keuzemoment!![]()
Waarom gaan die kalen niet gewoon op het strand liggen
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:47 schreef ArnosL het volgende:
'Je zit daar heel goed'
Het is verdomme geen klein kind meer dat opgevoed moet wordenecht he
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Hij gaat niet om haar heen cirkelen. Daar dacht die vlieg om zijn hoofd anders over."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zij wil dat niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef Cee het volgende:
Wat een lamlul. Hij heeft alle tijd met haar en doet er geen flikker mee."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
ditquote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef Starlie het volgende:
Patrick kan wel een leukere vrouw krijgen
Zie hem liggen als een god
Ja volgens mij kunnen ze onderling beter opschieten dan met haar erbij.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom gaan die kalen niet gewoon op het strand liggenknow'm sayin?
word? word.![]()
Volgens mij is hij gewoon niet zo geinteresseerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef Cee het volgende:
Wat een lamlul. Hij heeft alle tijd met haar en doet er geen flikker mee.But while the earth sinks to its grave
De gesprekjes van Johen zijn het normaalst."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Prachtig dit
Die vliegenmepper er ook bij steeds
Waarom zit hij daar met een vliegenmepper trouwens?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
zie Johan liggen dan
Inderdaad, hij is gewoon aan het verwerken dat Aletta stom is.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon niet zo geinteresseerd.![]()
Volgens mij is weggaan juist de makkelijke weg, maar goed."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Huis van johen is net een museum.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Mooie TV dit
Of juist een duidelijke grens trekken.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:50 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij is weggaan juist de makkelijke weg, maar goed.![]()
Daar hebben de boerenjongens toch staldieren voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:50 schreef Eerin het volgende:
Ik ken niemand die zoveel nadruk legt op zijn maagdelijkheid. Wauw.![]()
Gvd
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hij gaat nog verder dan Marcelquote:Op zondag 5 januari 2014 20:50 schreef Eerin het volgende:
Ik ken niemand die zoveel nadruk legt op zijn maagdelijkheid. Wauw.![]()
![]()
Bedrijfsongeval gehad en moet nu een paar uur per dag met z'n poot omhoog zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:51 schreef Postbus100 het volgende:
Ik schakel net in, maar heeft Johen wat met zijn been ofzo (gips?)?![]()
Johan, miin bruune rakker bliift steken in de potThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Puddingbuksen, yoghurt maken, doorspuiten. Deze aflevering is een grote dubbelzinnigheid."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik gok iets met Janquote:Op zondag 5 januari 2014 20:51 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd naar de Lucky van morgen, genoeg materiaal lijkt mij zo...But while the earth sinks to its grave
Goede date dit
'Had ik ook maar een brief geschreven'![]()
![]()
Wat een baas.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Mooie Friese paarden
Friesche paarden
Judith en rijden.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Mooie opmerking inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 20:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'Had ik ook maar een brief geschreven'![]()
![]()
Wat een baas.![]()
![]()
Alles wat Fries is, is mooiquote:
Zelden zo'n simpele vent gezien
Sommige mensen zijn dood nog levendigerOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Florence lijkt me uiteindelijk het beste voor hem."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Pandaplint het volgende:
Sommige mensen zijn dood nog levendiger
Somebody that I used to know![]()
Florence van 3 naar stip op 1Kein gewalt! Wir sind das volk!
Vinden die meiden hem nou echt zo leuk, en dan met name Claire en Judith, of speelt de onderlinge strijd eigenlijk op, en willen ze graag elkaar verslaan?know'm sayin?
word? word.![]()
Mij ook, vooral voor Claire en Judith. Ik denk dat zij ook nog niet willen zien dat hij het niet voor hen is.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik hoop het, lijkt me de beste match!Somebody that I used to know![]()
Janne zou nog zelfs met de huisslaaf flirten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vlak de onderlinge strijd niet uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Vinden die meiden hem nou echt zo leuk, en dan met name Claire en Judith, of speelt de onderlinge strijd eigenlijk op, en willen ze graag elkaar verslaan?![]()
Kan me niet voorstellen dat ze het jaren met hem volhouden, onderlinge strijd dusquote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Vinden die meiden hem nou echt zo leuk, en dan met name Claire en Judith, of speelt de onderlinge strijd eigenlijk op, en willen ze graag elkaar verslaan?![]()
![]()
Florence komt nu inderdaad bovendrijven!Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die Jan leuk vindtquote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Vinden die meiden hem nou echt zo leuk, en dan met name Claire en Judith, of speelt de onderlinge strijd eigenlijk op, en willen ze graag elkaar verslaan?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ja, echt irritantquote:Op zondag 5 januari 2014 20:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze zeikt wel erg veel over die jacuzzi![]()
Dat laatste.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Vinden die meiden hem nou echt zo leuk, en dan met name Claire en Judith, of speelt de onderlinge strijd eigenlijk op, en willen ze graag elkaar verslaan?But while the earth sinks to its grave
Kan haar mond geen 5 seconden houden.quote:But while the earth sinks to its grave
Volgens mij is die Eveleyne de leukste/normaalsteOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Evelyn is veel te leuk en te mooi voor hem.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:58 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij is die Eveleyne de leukste/normaalsteBut while the earth sinks to its grave
En te kleinquote:Op zondag 5 januari 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Evelyn is veel te leuk en te mooi voor hem.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Gatverdamme, bedankt voor dat beeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:58 schreef Starlie het volgende:
Wordt tijd dat ze eens gaan tongworstelen...![]()
Dat zijn ze allemaal.quote:But while the earth sinks to its grave
Ik vind wim steeds meer een lul.
Totaal geen persoonlijkheid. Zonder zijn fysiek zou iedereen hem knetterhard uitlachen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Meteen in dat bad liggen
But while the earth sinks to its grave
Janne gedraagt zich als een 12 jarige breezer
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Forum Opties Forumhop: Hop naar: