Hij gaat nog verder dan Marcelquote:Op zondag 5 januari 2014 20:50 schreef Eerin het volgende:
Ik ken niemand die zoveel nadruk legt op zijn maagdelijkheid. Wauw.
Bedrijfsongeval gehad en moet nu een paar uur per dag met z'n poot omhoog zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:51 schreef Postbus100 het volgende:
Ik schakel net in, maar heeft Johen wat met zijn been ofzo (gips?)?
Ik gok iets met Janquote:Op zondag 5 januari 2014 20:51 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd naar de Lucky van morgen, genoeg materiaal lijkt mij zo...
Mooie opmerking inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 20:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'Had ik ook maar een brief geschreven'![]()
![]()
Wat een baas.
Alles wat Fries is, is mooiquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Pandaplint het volgende:
Sommige mensen zijn dood nog levendiger
Mij ook, vooral voor Claire en Judith. Ik denk dat zij ook nog niet willen zien dat hij het niet voor hen is.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik hoop het, lijkt me de beste match!
Ik vlak de onderlinge strijd niet uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Vinden die meiden hem nou echt zo leuk, en dan met name Claire en Judith, of speelt de onderlinge strijd eigenlijk op, en willen ze graag elkaar verslaan?
Kan me niet voorstellen dat ze het jaren met hem volhouden, onderlinge strijd dusquote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Vinden die meiden hem nou echt zo leuk, en dan met name Claire en Judith, of speelt de onderlinge strijd eigenlijk op, en willen ze graag elkaar verslaan?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die Jan leuk vindtquote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Ja, echt irritantquote:Op zondag 5 januari 2014 20:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze zeikt wel erg veel over die jacuzzi
Dat laatste.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Kan haar mond geen 5 seconden houden.quote:
Evelyn is veel te leuk en te mooi voor hem.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:58 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij is die Eveleyne de leukste/normaalste
En te kleinquote:Op zondag 5 januari 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Evelyn is veel te leuk en te mooi voor hem.
Gatverdamme, bedankt voor dat beeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:58 schreef Starlie het volgende:
Wordt tijd dat ze eens gaan tongworstelen...
Dat zijn ze allemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |