Mij ook, vooral voor Claire en Judith. Ik denk dat zij ook nog niet willen zien dat hij het niet voor hen is.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik hoop het, lijkt me de beste match!
Ik vlak de onderlinge strijd niet uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Vinden die meiden hem nou echt zo leuk, en dan met name Claire en Judith, of speelt de onderlinge strijd eigenlijk op, en willen ze graag elkaar verslaan?
Kan me niet voorstellen dat ze het jaren met hem volhouden, onderlinge strijd dusquote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Vinden die meiden hem nou echt zo leuk, en dan met name Claire en Judith, of speelt de onderlinge strijd eigenlijk op, en willen ze graag elkaar verslaan?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die Jan leuk vindtquote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |