Het sochi, geen sushiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer dat ik maar een kwartier ga zien omdat ik daarna lekker sushi door m'n mik ga gooien
Graag gedaanquote:
Ik wil wel in jouw plaats hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer dat ik maar een kwartier ga zien omdat ik daarna lekker sushi door m'n mik ga gooien
Schaatsen, shorttrack en biatlonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
In welke sport hebben jullie het meeste zin jongens?
Ik in die 3 + rodelenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, dus dít is die Henry? Nooit gewetenquote:
Curlingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Homopropagandaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mannen dubbel rodelen
Snelwandelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gooi jezelf weg.quote:
Hip hoor Mexicanoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is op papier een mixed onderdeel, mogen ook vrouwen aan meedoen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mannen dubbel rodelen
Knut vindt het vast niet leuk, want het is een vreetschuur.quote:
Met z'n fietsjequote:
die heeft net de Superbowl gedaan, geloof er niks van dat ie nu hier isquote:
Dionequote:
Zou me ook niks verbazenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Wat een baas als Putin het zelf zou doen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
DioneIk laat de OWS maar zoveel mogelijk aan me voorbij gaan als het een overvloed aan Dione wordt.
quote:
Jezusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knut vindt het vast niet leuk, want het is een vreetschuur.
De Ivo Niehe van Ruslandquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Wat een baas als Putin het zelf zou doen
Goeie sushi heb je nauwelijks in Nederlandquote:
Jouw hersenspinsels raken kant noch wal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:55 schreef Evertjan het volgende:
over 10 jaar gaan we gewoon als EU superstaat naar de OS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |