Knut vindt het vast niet leuk, want het is een vreetschuur.quote:
Met z'n fietsjequote:
die heeft net de Superbowl gedaan, geloof er niks van dat ie nu hier isquote:
Dionequote:
Zou me ook niks verbazenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Wat een baas als Putin het zelf zou doen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
DioneIk laat de OWS maar zoveel mogelijk aan me voorbij gaan als het een overvloed aan Dione wordt.
quote:
Jezusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knut vindt het vast niet leuk, want het is een vreetschuur.
De Ivo Niehe van Ruslandquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Wat een baas als Putin het zelf zou doen
Goeie sushi heb je nauwelijks in Nederlandquote:
Jouw hersenspinsels raken kant noch wal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:55 schreef Evertjan het volgende:
over 10 jaar gaan we gewoon als EU superstaat naar de OS
Ik zie het nog wel gebeuren dat hij alsnog optreedtquote:
Ik proef dat verschil tussen die ketens toch nooit, interessant gedoequote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie sushi heb je nauwelijks in Nederland
KnutdeIJsbeer
Hadden we in 2010 ook al kunnen zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:56 schreef borisz het volgende:
Anders zaten we nu al in Pyeongchang ipv Sochi. Maar goed dat is nu vier jaar later.
Maar ze stond wel heel dicht op de actie, terwijl het binnentuintje van Henry al zo enorm dichtbij is!1!!1!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
DioneIk laat de OWS maar zoveel mogelijk aan me voorbij gaan als het een overvloed aan Dione wordt.
die hebben al zo vaak mis gegrepenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:56 schreef borisz het volgende:
Anders zaten we nu al in Pyeongchang ipv Sochi. Maar goed dat is nu vier jaar later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |