Martje gruwelt hier ook van dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef Evertjan het volgende:
deMart zat er tenminste altijd fris en geschoren bij toen hij nog voor de NOS presenteerde
Ik maar tot 18:30quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer dat ik maar een kwartier ga zien omdat ik daarna lekker sushi door m'n mik ga gooien
Oke, bedanktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer dat ik maar een kwartier ga zien omdat ik daarna lekker sushi door m'n mik ga gooien
Het sochi, geen sushiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Graag gedaanquote:
Ik wil wel in jouw plaats hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schaatsen, shorttrack en biatlonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
In welke sport hebben jullie het meeste zin jongens?
Ik in die 3 + rodelenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, dus dít is die Henry? Nooit gewetenquote:
Curlingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |