quote:The 2014 Lakeside World Professional Darts Championship is the 37th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 29th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Scott Waites is the defending men's champion, having won the title for the first time in the 2013 championship. The defending women's champion is Anastasia Dobromyslova, who won her third title in 2013.
This tournament sees the biggest ever field for a BDO world championships. 56 players - 40 men, up from 32 in 2013, and 16 women - up for 8 in 2013 - will compete for the world titles.
Players from around the globe compete to reach the BBC and ESPN televised finals, which run from 4 to 12 January at Frimley Green.
Voorrondesquote:UITZENDSCHEMA BBC & EUROSPORT
(eurosport ALTIJD onder voorbehoud)
601/602 = BBC1/BBC2
20/411 = Eurosport1/Eurosport 2
Zaterdag 4 januari
15:30 601 BDO WK Darts
17:30 602 BDO WK Darts
Zondag 5 januari
00:55 602 BDO WK Darts
14:00 602 BDO WK Darts
19:00 20 BDO WK Darts
Maandag 6 januari
00:00 602 BDO WK Darts
Dinsdag 7 januari
13:30 411 BDO WK Darts
18:00 411 BDO WK Darts
18:15 20 BDO WK Darts
Woensdag 8 januari
00:20 602 BDO WK Darts
00:45 411 BDO WK Darts
19:40 20 BDO WK Darts
23:30 20 BDO WK Darts
Donderdag 9 januari
16:45 20 BDO WK Darts
Vrijdag 10 januari
00:20 602 BDO WK Darts
18:30 20 BDO WK Darts
Zaterdag 11 januari
00:50 602 BDO WK Darts
15:30 601 BDO WK Darts
15:45 411 BDO WK Darts
Zondag 12 januari
00:25 602 BDO WK Darts
18:30 20 BDO WK Darts
18:45 602 BDO WK Darts
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet ook meer voor de bond zelf dacht ik. Bestuurlijk werk.
Mei 2012 is hij opgestapt bij de BDO, als bestuurder dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet ook meer voor de bond zelf dacht ik. Bestuurlijk werk.
Ook als darter zo te zienquote:Op zondag 5 januari 2014 13:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Mei 2012 is hij opgestapt bij de BDO, als bestuurder dan.
quote:Jan Dekker uit Emmen overweegt een overstap naar de Professional Darts Corporation (PDC). De bond waar de grote sterren spelen en waar het grote geld te halen is. Nu speelt Dekker nog voor de British Darts Organisation (BDO).
De 23-jarige Emmenaar is na het opstappen van z'n hoofdsponsor Mariflex weer eigen baas. "Ik had met de sponsor afgesproken voorlopig niet over te stappen, maar nu hij gestopt is, mag ik dat zelf bepalen". "Ik moet er wel goed over nadenken, want als ik overstap krijg ik automatisch een schorsing van 180 dagen bij de BDO, en dat betekent dat ik niet zomaar weer terug kan".
Dekker wordt nu ondersteund door het financieel adviesburo Credion. In ruil daarvoor werkt hij voor het bedrijf uit Assen.
Ook zijn vriendin Kristie Struker ontwikkelt zich verrassend goed in de sport. Zij staat inmiddels op de derde plaats van de Nederlandse ranking.
BBC2 nuquote:Op zondag 5 januari 2014 14:00 schreef hafcfan het volgende:
Soms kan Dekker het wel. Tegen Kist toen speelde die echt goed.
Hoe laat beginnen we en waar is t te zien?
Eensquote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Richard Ashdown vind ik wel een goede vervanger van Fitzmaurice, niet zo legendarisch maar toch wel een prettige stem.
10x beter zelfs dan die zelfingenomen kwal van een Fitzmauricequote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Richard Ashdown vind ik wel een goede vervanger van Fitzmaurice, niet zo legendarisch maar toch wel een prettige stem.
Schijnt een hele aardige kerel te zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij had blessure hequote:Op zondag 5 januari 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kist had echt flinke pech dat hij vorig jaar tegen Green moest. Al is het ieder jaar erg lastig om je titel te verdedigen. Meestal vliegen ze er gelijk uit.
Heeft 'ie toch medicijnen voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij had blessure heOp normaal niveau wint hij altijd van Green want hij is gewoonweg beter. Heeft Jicht en reuma enz geloof ik, niet fijn in ieder geval.
Slaan niet aan. Heeft nu andere manier gevonden om er amper last van te hebben. Is vrij lastig te bestrijden Jicht etc. Mijn ma heeft ook reuma en zelfs met medicatie gewoon pijn.quote:
Vooral Jicht. Met werk ook veel last vanquote:Op zondag 5 januari 2014 14:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij had blessure heOp normaal niveau wint hij altijd van Green want hij is gewoonweg beter. Heeft Jicht en reuma enz geloof ik, niet fijn in ieder geval.
Mijn moeder ook maar met de medicatie gaat 't gewoon. Al begrijp ik je nu wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Slaan niet aan. Heeft nu andere manier gevonden om er amper last van te hebben. Is vrij lastig te bestrijden Jicht etc. Mijn ma heeft ook reuma en zelfs met medicatie gewoon pijn.
Die is blondquote:
Ja.quote:
Is gewoon best of 5 sets zoals de eerste rondequote:Op zondag 5 januari 2014 14:26 schreef wdn het volgende:
1st to 3. Dan ben je best wel genaaid als je niet als eerste mag
Blont danquote:
Jaquote:
Hij is de eerste japanner ooit dus dan weet je het maar nooitquote:Op zondag 5 januari 2014 14:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder?Lijkt me niet meer dan normaal dat je je eigen set houd
*Wilsonquote:Op zondag 5 januari 2014 14:28 schreef MolFan het volgende:
Als Kist wint kan dat nog weleens een leuke pot worden tegen Bunting
Nee commentator zei Bunting.quote:
Bunting speelt tegen Widmayer of Thompsonquote:Op zondag 5 januari 2014 14:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee commentator zei Bunting.
Aanstaande dinsdag.
Foutjen dus!quote:Op zondag 5 januari 2014 14:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee commentator zei Bunting.
Aanstaande dinsdag.
Ja maar ik wilde alleen maar zeggen dat MolFan het goed had verstaanquote:Op zondag 5 januari 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting speelt tegen Widmayer of Thompson
Gaat de BBC zeker niet uitzenden?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond ook een Nederlands onderonsje.
Van Eijden v Hofstra.
Eurosport.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat de BBC zeker niet uitzenden?
Scoorde toch? 13 darterquote:Op zondag 5 januari 2014 14:36 schreef hafcfan het volgende:
Die Japanner raakt alles.Als die ook nog ging scoren.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kist 87.75 gemiddeld
Hiroaki 76.29 gemiddeld
De vagina van zijn vriendin is ook vrij nauw gok ikquote:Op zondag 5 januari 2014 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die jap heeft al spleetogen en maakt die nog kleiner voordat hij gooit
Daar zal ik maar niet op ingaanquote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
De vagina van zijn vriendin is ook vrij nauw gok ikIs bij al die Aziaatjes
Er staat een microfoon bij het bordquote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ligt het aan mijn tv of klinkt het gewoon heel hard als de pijlen het bord raken?
Ligt niet aan jou, daar hangt een microfoon bij.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ligt het aan mijn tv of klinkt het gewoon heel hard als de pijlen het bord raken?
Dit is wel wat minder dan de PDC, maar daar was de eerste ronde ook niet echt hoog.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit net wat statistieken van de Winmau World Masters te kijken, wel veel gemiddeldes boven de 90 toch wel.
Iedere keer zo'n doffe knal door mijn subwoofer is zeker irritant.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Er staat een microfoon bij het bord
Erg irritant
Ja zoals ik al zei het is alleen de top bij de PDC die veel beter is. De rest is allemaal wel gelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit net wat statistieken van de Winmau World Masters te kijken, wel veel gemiddeldes boven de 90 toch wel.
Ik vind het wel leuk eigenlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedere keer zo'n doffe knal door mijn subwoofer is zeker irritant.
Maar daar heb ik wel meer het gevoel dat de darters hun pijlen daadwerkelijk kunnen 'sturen' om het zo maar te zeggen. Maar hier vliegen er veel meer het verkeerde vakje inquote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wel wat minder dan de PDC, maar daar was de eerste ronde ook niet echt hoog.
Nee er lopen er hier echt wat rond.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei het is alleen de top bij de PDC die veel beter is. De rest is allemaal wel gelijk.
Gekke is dat die De Graaf een hele goede speler is. Nerveus als een baas dat was wel duidelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee er lopen er hier echt wat rond.Jefrey de Graaf
![]()
Dat hij daar zelf nog nooit opgekomen is.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet die Shimizu gewoon alle pijlen voor tops gaan? Elke beurt 120.
Het is een prelim hequote:
Ik zie Buntingquote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei het is alleen de top bij de PDC die veel beter is. De rest is allemaal wel gelijk.
Dacht het ook, ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Eerste rondes ook geen pauzes, alleen vanaf de halve finale ofzo dacht ik.
Met mij als coach maakt hij het MVG volgend jaar lastig.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij daar zelf nog nooit opgekomen is.
Bunting zou top 16 kunnen halen, maar we dachten ook dat Deano de top 32 zou halen. Valt toch ook tegen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Bunting
Final v Wilson 96.12
Semi Final v Fitton 98.58
Quarter Final v Van Eijden 96.96
Last 16 v Harms 94.56
Last 32 v Michael 92.51
Ja ze zijn doorgeslagen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef MolFan het volgende:
Die pauzes bij de PDC zijn echt belachelijk vind ik. Ontnemen het plezier en de ''flow'' van een wedstrijd.
En ook compleet random he. Pauze na set 1, pauze na set 2 en dan ineens 3 sets niks wtf. Doe dan na set 1 en na set 3 ofzoquote:
Doet gewoon rustig aan in de legs van Kist. Wint het bullen voor de beslissende leg en pakt de wedstrijd.quote:
Lakeside draait ook om commercie, maar je kan ook doorslaan in dingen. Er is ook nog zoiets als spelers die een mening hebben.quote:
Iedere speler gaat daar anders mee om.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bunting zou top 16 kunnen halen, maar we dachten ook dat Deano de top 32 zou halen. Valt toch ook tegen.
Winstantley is een chokerquote:Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere speler gaat daar anders mee om.
Bunting bewees ook al op de UK Open dat hij goed mee kan met het PDC-niveau. Had alleen de pech dat hij een Wright in megavorm trof.
Laten we t hopen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere speler gaat daar anders mee om.
Bunting bewees ook al op de UK Open dat hij goed mee kan met het PDC-niveau. Had alleen de pech dat hij een Wright in megavorm trof.
Ook geen natuurtalent zeg maar, iets wat Bunting wel is.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is ook niet echt een speler die constant hoge gemiddeldes gooit.
Zie toch liever betere gemiddeldes.. Wat Kist nu gooit is ook weer niet zo heel bijzonderquote:Op zondag 5 januari 2014 14:50 schreef MolFan het volgende:
Wel leuker om te zien dan die veegpartijen
Ik vind ik ook dat spelers met een vloeiende stijl meer voortbloeien bij de PDC.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ook geen natuurtalent zeg maar, iets wat Bunting wel is.
Gewoon 90+ hoor. Wat verwacht je dan? Lewis, MvG achtige gemiddeldes? Dat zijn er maar enkele die dat kunnen hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie toch liever betere gemiddeldes.. Wat Kist nu gooit is ook weer niet zo heel bijzonder
Sowieso is bewezen dat spelers met een vloeiende stijl op de lange termijn betere spelers zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind ik ook dat spelers met een vloeiende stijl meer voortbloeien bij de PDC.
Overigens, Bunting op de UK open
Bunting v Sheppard 5-0 (Preliminary)
Bunting v Thorpe 5-0 (First round)
Bunting v Jay Wilson 5-2 (Second round)
Bunting v A. Jenkins 9-3 (Third round)
En dan 4e ronde out tegen Wright 2-9
Wat meer pijlen in 20 in plaats van pijltjes in 5 en 1.. Dat vind ik toch beetje droevig voor een profquote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gewoon 90+ hoor. Wat verwacht je dan? Lewis, MvG achtige gemiddeldes? Dat zijn er maar enkele die dat kunnen hoor.
Maar gooit wel 90 is toch prima? 12 en 13 dartertjes allemaal goed hoor. Gemiddelde is niet anders dan van een Wade op het laatste WK etc.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat meer pijlen in 20 in plaats van pijltjes in 5 en 1.. Dat vind ik toch beetje droevig voor een prof
Matchfixingquote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kist met 140 en Shimizu met <60.. Is dit een vooropgezet plan?
En daar komen de kijkers voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sowieso is bewezen dat spelers met een vloeiende stijl op de lange termijn betere spelers zijn.
Gooit maar 85 stond er net. Wade gooide 98tegen Petersonquote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar gooit wel 90 is toch prima? 12 en 13 dartertjes allemaal goed hoor. Gemiddelde is niet anders dan van een Wade op het laatste WK etc.
Jup. Spelers met een stroeve stijl ala Stompe moeten er echt voor werken, kost meer concentratie etcquote:
Bedoelde de laatste set.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gooit maar 85 stond er net. Wade gooide 98tegen Peterson
Hamilton & Wade bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup. Spelers met een stroeve stijl ala Stompe moeten er echt voor werken, kost meer concentratie etc
Overall gemiddelde is toch wel iets lager dan die van PDC-gooiers. Deze twee zouden bij PDC waarschijnlijk niet eens de eerste ronde doorkomen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar gooit wel 90 is toch prima? 12 en 13 dartertjes allemaal goed hoor. Gemiddelde is niet anders dan van een Wade op het laatste WK etc.
Wade heeft vloeiende stijl hoorquote:
En bijvoorbeeld Huybrechts, Wright en White hadden amper wat gepresteerd toen ze overstapten. Dat valt dan weer mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bunting zou top 16 kunnen halen, maar we dachten ook dat Deano de top 32 zou halen. Valt toch ook tegen.
Overall gemiddeldes zijn hetzelfde als je Taylor en co weg zou laten. De subtop en daaronder is gewoon gelijk zoals hierboven al bewezen is wanneer we kijken naar de Winmau World Masters.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overall gemiddelde is toch wel iets lager dan die van PDC-gooiers. Deze twee zouden bij PDC waarschijnlijk niet eens de eerste ronde doorkomen.
Dat denk ik toch niet, denk dat PDC gooiers toch net iets betere gemiddeldes gooien, maar goed. Ik kijk enkel naar de cijfers zoals die er staan op internet. Natuurlijk heeft het dan ook te maken met hoe je uitkomt op het einde. Je kan natuurlijk wel 100 gem gooien maar al je dubbels verprutsen waarna je tegenstander met 94 gem in een keer de dubbel raakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Overall gemiddeldes zijn hetzelfde als je Taylor en co weg zou laten. De subtop en daaronder is gewoon gelijk zoals hierboven al bewezen is wanneer we kijken naar de Winmau World Masters.
Ja dik vaagquote:Op zondag 5 januari 2014 14:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
En bijvoorbeeld Huybrechts, Wright en White hadden amper wat gepresteerd toen ze overstapten. Dat valt dan weer mee.
Majorwinnaars bij de BDO als West en Hankey kunnen dan weer niet eens een Tourkaart behouden.
Das niet waar.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Overall gemiddeldes zijn hetzelfde als je Taylor en co weg zou laten. De subtop en daaronder is gewoon gelijk zoals hierboven al bewezen is wanneer we kijken naar de Winmau World Masters.
Werkdarts.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
Kist gebruikt wel zijn mond goed met gooien.
Je kan denken van niet, het is zoquote:Op zondag 5 januari 2014 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet, denk dat PDC gooiers toch net iets betere gemiddeldes gooien, maar goed. Ik kijk enkel naar de cijfers zoals die er staan op internet. Natuurlijk heeft het dan ook te maken met hoe je uitkomt op het einde. Je kan natuurlijk wel 100 gem gooien maar al je dubbels verprutsen waarna je tegenstander met 94 gem in een keer de dubbel raakt.
Niet overbodig.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel van mening dat die voorrondes echt overbodig zijn en nergens op slaan.
En toch kijken wequote:Op zondag 5 januari 2014 14:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet overbodig.
Maar ze zijn niet TV waardig.
Ik zal straks wel kijken naar de gemiddeldes van 1e ronde BDO en 1e ronde PDC.. En daarna de rondes later als ik het nog steeds volg.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan denken van niet, het is zoKijk maar naar de Winmau gemiddeldes en laat bij de PDC deze spelers weg;
MvG
Lewis
Taylor
Dan zul je zien dat het verschil helemaal niet groot is.
Maar wel zonder de spelers die ik zei aangezien die idd stukken beter zijn dan de rest. Maar dat had ook andersom kunnen zijn als Taylor nog bij de BDO had gegooid en MvG.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal straks wel kijken naar de gemiddeldes van 1e ronde BDO en 1e ronde PDC.. En daarna de rondes later als ik het nog steeds volg.
Ik ben aan het dual tasken met de tv aanquote:
Vind ze wel een hoger niveau hebben dan de voorlopig gegooide eerste rondes.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet overbodig.
Maar ze zijn niet TV waardig.
PDC is veel hoger. Laat maar zien.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal straks wel kijken naar de gemiddeldes van 1e ronde BDO en 1e ronde PDC.. En daarna de rondes later als ik het nog steeds volg.
Nee Cullen gooide al 91 iemand die bij de PDC niks voorstelt zou bij de BDO de beste zijn zowatquote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar wel zonder de spelers die ik zei aangezien die idd stukken beter zijn dan de rest. Maar dat had ook andersom kunnen zijn als Taylor nog bij de BDO had gegooid en MvG.
Dankzij MvG, Lewis, Taylor en Whitlock. Zonder hun valt het wel mee want bij de PDC heb je ook die voorrondes met spelers met 70 gemiddeldquote:
Ja en Vos gooide 75 ofzoquote:Op zondag 5 januari 2014 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee Cullen gooide al 91 iemand die bij de PDC niks voorstelt zou bij de BDO de beste zijn zowat
Nee de nummer 32 is nog veel beter dan de BDO.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dankzij MvG, Lewis, Taylor en Whitlock. Zonder hun valt het wel mee want bij de PDC heb je ook die voorrondes met spelers met 70 gemiddeldDie halen het hele gemiddelde naar beneden.
Stuart Kellett kon niet eens winnen als nummer 2 van de BDO van Jan Dekker.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee de nummer 32 is nog veel beter dan de BDO.
Dan moet je bij de PDC de tweede ronde pakken, daar hebben ze een ronde extra.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat nog net nietquote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee de nummer 32 is nog veel beter dan de BDO.
Die staat er omdat die NL is?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das een NL die staat er alleen omdat die NL is.
Mondialisering van het dartsenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft het Japanse darts wel op de kaart gezet
Nee? Die voorronde heb je hier ook?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je bij de PDC de tweede ronde pakken, daar hebben ze een ronde extra.
Ja zoals ik al zei omdat die een NL is. Als die Engels was deed die niet mee. Idem dito voor Michels.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die staat er omdat die NL is?Die heeft zich gewoon gekwalificeerd chef
Jawel? Iedereen kon meedoen aan dat kwalificatietoernooi? In Italie namelijk?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei omdat die een NL is. Als die Engels was deed die niet mee. Idem dito voor Michels.
Nee, Engelsen niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel? Iedereen kon meedoen aan dat kwalificatietoernooi? In Italie namelijk?
Ze zijn niet getrouwd zei de commentatorquote:
Daar kon je met een toernooiwinst al het WK halen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef MolFan het volgende:
Michels stond gewoon hoog op de European Order of Merit trouwens.
Prima maar dan staat hij er dus niet omdat hij NL is. Hij heeft gewoon goed gepiektquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kon je met een toernooiwinst al het WK halen.
Ik noem Kellett.
Daar kan de BDO niks aan doen of course. Als je 2e ronde vs 1e ronde gaat vergelijken is dat niet bepaald eerlijk aangezien de betere spelers normaliter doorgaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie heeft het over een voorronde? De eerste ronde bij de PDC zijn 64 man, bij de BDO 32.
Ja daar staan ook geen Engelsen op. Die lijst slaat nergens op. Niet goed voor t niveau.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef MolFan het volgende:
Michels stond gewoon hoog op de European Order of Merit trouwens.
Daarmee proberen ze gewoon het darten internationaler te maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja daar staan ook geen Engelsen op. Die lijst slaat nergens op. Niet goed voor t niveau.
European dus hij staat er niet omdat die NL isquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja daar staan ook geen Engelsen op. Die lijst slaat nergens op. Niet goed voor t niveau.
Ja maar helpt niet veel.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarmee proberen ze gewoon het darten internationaler te maken.
Partner-chan is kawaiiquote:
Net of Michels dat gedaan heeft.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
European dus hij staat er niet omdat die NL isDan hadden anderen het maar beter moeten doen zo simpel is het. Het is echt niet eenvoudig een vloertoernooi te winnen bij de PDC overigens.
Voor mij ook. Dat Dekker van die gast verloor is al helemaal triest.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef MolFan het volgende:
Richie George dalijkDie haalt het gemiddelde helemaal naar beneden. Dat die de halve finale heeft gehaald is voor mij een raadsel.
BDO knotsgekquote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij ook. Dat Dekker van die gast verloor is al helemaal triest.
Vriendin van Kist wel dusjaquote:Op zondag 5 januari 2014 15:14 schreef -Sisyphus- het volgende:
Jammer dat we de vriendin van Shimizu niet meer te zien krijgen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hiroaki gooide nog beter dan De Graaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |