PDC is veel hoger. Laat maar zien.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal straks wel kijken naar de gemiddeldes van 1e ronde BDO en 1e ronde PDC.. En daarna de rondes later als ik het nog steeds volg.
Nee Cullen gooide al 91 iemand die bij de PDC niks voorstelt zou bij de BDO de beste zijn zowatquote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar wel zonder de spelers die ik zei aangezien die idd stukken beter zijn dan de rest. Maar dat had ook andersom kunnen zijn als Taylor nog bij de BDO had gegooid en MvG.
Dankzij MvG, Lewis, Taylor en Whitlock. Zonder hun valt het wel mee want bij de PDC heb je ook die voorrondes met spelers met 70 gemiddeldquote:
Ja en Vos gooide 75 ofzoquote:Op zondag 5 januari 2014 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee Cullen gooide al 91 iemand die bij de PDC niks voorstelt zou bij de BDO de beste zijn zowat
Nee de nummer 32 is nog veel beter dan de BDO.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dankzij MvG, Lewis, Taylor en Whitlock. Zonder hun valt het wel mee want bij de PDC heb je ook die voorrondes met spelers met 70 gemiddeldDie halen het hele gemiddelde naar beneden.
Stuart Kellett kon niet eens winnen als nummer 2 van de BDO van Jan Dekker.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee de nummer 32 is nog veel beter dan de BDO.
Dan moet je bij de PDC de tweede ronde pakken, daar hebben ze een ronde extra.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal straks wel kijken naar de gemiddeldes van 1e ronde BDO en 1e ronde PDC.. En daarna de rondes later als ik het nog steeds volg.
Dat nog net nietquote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee de nummer 32 is nog veel beter dan de BDO.
Die staat er omdat die NL is?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das een NL die staat er alleen omdat die NL is.
Mondialisering van het dartsenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft het Japanse darts wel op de kaart gezet
Nee? Die voorronde heb je hier ook?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je bij de PDC de tweede ronde pakken, daar hebben ze een ronde extra.
Ja zoals ik al zei omdat die een NL is. Als die Engels was deed die niet mee. Idem dito voor Michels.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die staat er omdat die NL is?Die heeft zich gewoon gekwalificeerd chef
Jawel? Iedereen kon meedoen aan dat kwalificatietoernooi? In Italie namelijk?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei omdat die een NL is. Als die Engels was deed die niet mee. Idem dito voor Michels.
Nee, Engelsen niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel? Iedereen kon meedoen aan dat kwalificatietoernooi? In Italie namelijk?
Ze zijn niet getrouwd zei de commentatorquote:
Daar kon je met een toernooiwinst al het WK halen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef MolFan het volgende:
Michels stond gewoon hoog op de European Order of Merit trouwens.
Prima maar dan staat hij er dus niet omdat hij NL is. Hij heeft gewoon goed gepiektquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kon je met een toernooiwinst al het WK halen.
Ik noem Kellett.
Daar kan de BDO niks aan doen of course. Als je 2e ronde vs 1e ronde gaat vergelijken is dat niet bepaald eerlijk aangezien de betere spelers normaliter doorgaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie heeft het over een voorronde? De eerste ronde bij de PDC zijn 64 man, bij de BDO 32.
Ja daar staan ook geen Engelsen op. Die lijst slaat nergens op. Niet goed voor t niveau.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef MolFan het volgende:
Michels stond gewoon hoog op de European Order of Merit trouwens.
Daarmee proberen ze gewoon het darten internationaler te maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja daar staan ook geen Engelsen op. Die lijst slaat nergens op. Niet goed voor t niveau.
European dus hij staat er niet omdat die NL isquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja daar staan ook geen Engelsen op. Die lijst slaat nergens op. Niet goed voor t niveau.
Ja maar helpt niet veel.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarmee proberen ze gewoon het darten internationaler te maken.
Partner-chan is kawaiiquote:
Net of Michels dat gedaan heeft.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
European dus hij staat er niet omdat die NL isDan hadden anderen het maar beter moeten doen zo simpel is het. Het is echt niet eenvoudig een vloertoernooi te winnen bij de PDC overigens.
Voor mij ook. Dat Dekker van die gast verloor is al helemaal triest.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef MolFan het volgende:
Richie George dalijkDie haalt het gemiddelde helemaal naar beneden. Dat die de halve finale heeft gehaald is voor mij een raadsel.
BDO knotsgekquote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij ook. Dat Dekker van die gast verloor is al helemaal triest.
Vriendin van Kist wel dusjaquote:Op zondag 5 januari 2014 15:14 schreef -Sisyphus- het volgende:
Jammer dat we de vriendin van Shimizu niet meer te zien krijgen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hiroaki gooide nog beter dan De Graaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |